- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Lol.. heb dat ooit eens geprobeerd, maar zo lenig ben ik niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik krijg dus ook last als ik bench met elbows in. Gave training, succes met het herstelJa, ik moet niet meer teveel elbows in drukken op de flat bench, das waardeloos voor mij. het gebeurde ook tijdens het laten zakken van de bar bij de bench.
Vandaag in schiedam op strongman onderdelen getraind samen met ironsport en Stahmixson, Viking1012 later ook nog gezien. 3 reuzen man, ongekend, ik mag best een beetje bulken zag ik! Topgasten, ik heb het erg naar me zin gehad.
farmers walk
60 kg 50 m
80 kg 50 m
100 kg 35 m? (na de draai nog een stukkie, maar had me balans verloren)
forward static hold
25 kg 11, nogwat sec. Aardig zwaar dit
stones
70 kg
90 kg
100 kg, 115 kg, 120 kg (failed)
120 kg (failed) had em op het randje, maar kreeg em dr niet op
90 kg (beetje tobbeb en puzzelen met techniek)
90 kg, 115 kg (failed) chunk was op
tyre flips (300 kg)
2 x 3 flips (vrij easy eigenlijk)
Ik vond het zelf niet tegenvallen, farmers had ik niet gedacht die 100 beet te kunnen blijven houden, maar dat was het probleem eigenlijk niet, die static hold was flink zwaar, gewoon nog nooit een statische belasting op deze manier op mezelf los gelaten! Vaker doen dus. De stones was ff zoeken naar techniek, Ironsport gaf goede aanwijzingen en dus viel ook dat niet tegen, jammer dat ik die 120 er net niet opkreeg, volgende keer ook gelijk met gestrekte armen tillen, dan schrapen me armen niet zo langs de stenen en blijft me vel op me armen zitten![]()
tyre flips, das gewoon gaaf met zo'n kanjer van een band aan de gang!
Graag nog een keer dus!
gr

Vandaag in schiedam op strongman onderdelen getraind samen met ironsport en Stahmixson, Viking1012 later ook nog gezien. 3 reuzen man, ongekend, ik mag best een beetje bulken zag ik! Topgasten, ik heb het erg naar me zin gehad.
De stones was ff zoeken naar techniek, Ironsport gaf goede aanwijzingen en dus viel ook dat niet tegen, jammer dat ik die 120 er net niet opkreeg, volgende keer ook gelijk met gestrekte armen tillen, dan schrapen me armen niet zo langs de stenen en blijft me vel op me armen zitten![]()
Je mag er zelf ook best wezen ! Lekker droog enzo..![]()
Ook van die lekkere rode onderarmen ?
Me armen zijn idd wel ff toegetakeld ja!
@ de rest
thnx!

reactie van me vriendin toen ik thuiskwam: ,, Ik had toch gezegd dat je voorzichtig moest doen!"![]()

reactie van me vriendin toen ik thuiskwam: ,, Ik had toch gezegd dat je voorzichtig moest doen!"![]()

HAHa, je mijn vrouw moeten zien, toen ik scheef uit de auto stapte !!!
Het gaat gelukkig alweer !!!![]()
Ik moet wel zeggen dat ik zelf meer gewend ben om wat meer de spieren op te warmen alvorens zo te knallen ! Raar volk, die strongman !
Ben jij niet geinterrseerd om eens te HG'en ? (lobbylobby)![]()