AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

:D vaak genoeg meegemaakt

laatst kwam trainer me zeggen dat ik nietzo diep moest squatten want ik raakte mijne de grond met mn reet 90graden is max

ook al zo vaak gehad pas sinds ik het forum veel gelezen heb ging ik attg kwamen ze gelijk naar me toe dat het niet nodig was zo diep te gaan het ging er bij hun ook voor geen mogelijkheid in ???

Ja mijn vader vroeger he als ik nog heel jong was, al dat trainen heeft geen zin jongen als je met smalle schouders geboren bent dan blijven ze smal.
Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat mijn vader verstandloos was, maar ik vind het toch een opmerkelijke uitspraak.

Wat ik ook altijd zo dom vind is dat als er bijvoorbeeld iets zwaars getild moet worden op het werk ofzo. Zeggen ze altijd van ga dat karweitje maar even doen daar krijg je spierballen van. OMFG :D

Ze denken dat de enigste spieren 'spierballen' zijn ofzo :P

Gister op het personeelsfeest:p

"Man: Mijn neef doet ook aan body building, hij heeft nu een vetpercentage van 0,5%":eek:

"Muts: Mijn broer is wel 5 kilo spiermassa aangekomen in een maand. Ik: anabolen boy? Muts: Nee gewoon natural:rolleyes:"

"Man: Hier neem pasta je hebt koolydraten nodig" (had half uur geleden gegeten)

Krijg op me werk heel veel van dat soort dingen te horen, als je ergens gewoon niks van af weet praat dan ook niet uit je nek

Er werkt bij mij nog een bb-er.

Zegt een zo'n gast, ja "Remy" heeft nog wel wat pilletjes voor je.

Mensen hebben echt veel te veel vooroordelen.

ik kreeg laatst te horen van een jongen die 1.75 m is en ong 50 kilo weegt dat ik t**ten had maar het is gewoon spier maar hij zag ze schijnbaar door mijn shirt hij wil nu ook breeder worden en is nu bezig met appelflappen en broodjes uit de kantinie dieet en daarbij drukt elke dag op :p

Oja, weet er nog een. Zei mijn ex een half jaar geleden ofzo over een ex van haar:

gastje is 173 groot, en weegt 86 kilo met een vetpercentage van dikke bierbuik:p

Blondie: Ja hij is wel dik, maar van hem win je het niet hoor

Ik: Haha win ik makkelijk hij is een en al vet

Blondie: Ne hij heeft hele sterke armen een en al spier, daar zit echt geen vet

:D

Bij mij op school zit ik met een paar gasten die bodybuilden zeg maar, en onze vrienden kunnen het niet laten om elke pauze opmerkingen te gaan maken over broodjes kipfilet en anabolen -.-

Oja, weet er nog een. Zei mijn ex een half jaar geleden ofzo over een ex van haar:

gastje is 173 groot, en weegt 86 kilo met een vetpercentage van dikke bierbuik:p

Blondie: Ja hij is wel dik, maar van hem win je het niet hoor

Ik: Haha win ik makkelijk hij is een en al vet

Blondie: Ne hij heeft hele sterke armen een en al spier, daar zit echt geen vet

ik ga met het blondje mee
die dikke owned jou hard

hoor laatste tijd weinig domme opmerkingen
gotte love thuistrainen.

ik kreeg laatst te horen van een jongen die 1.75 m is en ong 50 kilo weegt dat ik t**ten had maar het is gewoon spier maar hij zag ze schijnbaar door mijn shirt hij wil nu ook breeder worden en is nu bezig met appelflappen en broodjes uit de kantinie dieet en daarbij drukt elke dag op :p

Spoedig weegt hij meer dan jou, en wat dan ?

Ik wil best een maandje stevig gaan trainen maar ik wil dan niet zoals die gast op die foto (Schwarzenneger) worden..

Alsof dat haalbaar is in heel je leven laat staan in een maand :P

Net een pot Waxy Mayze gekocht.......
Mijn pa op bezoek; "Anabolic WMS, zozo, zitten daar anabolen in?"

Ik: "nee pa, het is 2,5 kilo, dat zou duurder zijn als jou auto!"

Ik ken een jongen die wou anabolen gaan gebruiken om groot te worden, maar krachttraining deed hij niet aaan... hij dacht dat zn ding voor op je buik die stroom geeft voldoende is whahahaha
sommige mensen Zijn echt ver heeeeeeeen

"Oh nee dan word ik zo een manwijf" Als ik tegen een vriendin zeg dat ze ook wat krachttraining moet doen als ze wil afvallen.

"Ik heb gezien dat daar anabolen inzitten" Mijn vader nadat hij mijn potten Nitrotech en Celltech had gezien. Marketing praatjes op de potten hebbe het over "Anabolic effect".

"Is da wel gezond al die rommel, das toch niet illegaal he?" Mijn moeder over whey.

"Zijt ge afgevallen?" Mijn nicht nadat ze me een jaar niet gezien had en ik 10KG was bijgekomen. BEDANKT TRUT daar ging mijn motivatie voor even.

"Hey weet gij waar ge een Bentley kunt kopen? Mijn ma wil er een kopen" Iemand bij mij in de gym

"Weet ge dat eiwitten eigenlijk niet veel helpen" Raad die ik kreeg van ex belgisch kampioen bodybuilden uit de jaren stillekes

"Zijt ge afgevallen?" Mijn nicht nadat ze me een jaar niet gezien had en ik 10KG was bijgekomen. BEDANKT TRUT daar ging mijn motivatie voor even.

Ja dat is zo irritant he, net als dat een voetballertje aan je vraagt: ''Ja train je ook af en toe een beetje?'' Is dat potverdomme niet te zien dan?!

dat jullie geirriteerd raken over dat soort opmerkingen zegt al genoeg over hoe sterk jullie in je schoenen staan :roflol:

@hierboven ergens, ik denk ook dat die bolle jouw hard pakt. Toen ik 70 kg woog dacht ik ook even tegen een speklap van 2m en 100 kg te boksen. Ik heb het geweten :roflol:

Ik hoor dat wel vaker, ook van pro-BBers, zouden we toch eens moeten doorspreken....

Nu ja in het begin luisterde ik wel naar hem, maar hij zaagt nogal veel en loopt eigenlijk achter iedereen aan om "tips" te geven. Denk dat hij een beetje gay is.

En de laatste 3 maanden doet hij 4x per week ENKEL dips en wat fietsen. Dips zijn dan ook gekend voor hun super anabole effect voor het hele lichaam.

Ja dat is zo irritant he, net als dat een voetballertje aan je vraagt: ''Ja train je ook af en toe een beetje?'' Is dat potverdomme niet te zien dan?!

Tja we zullen nog meer moeten groeien vrees ik

Terug
Naar boven