MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

:roflol:

als het echt waar is!!!!

2superdude's bij mij in de gym: aan shakes en creatine moet je echt nooit beginnen, dat is echt slecht voor je.. want als je daarna stopt ben je echt ****ed.Beter kan je anabolen gebruiken! ja want ik ken ook iemand die dat deed en die is echt breed! hij moest dat 3weken doen, aan een soort infuus waarmee die moest gaan slapen.
Beter gaan wij dat ook gewoon een keer doen!

Ja jongens deze moest ik hier wel plaatsen. :roflol:

Over AS-gebruik gaan echt de wildste verhalen rond, dit verbaast me zelfs niet. Zekers sinds die aflevering van Family guy is het nog meer naar beneden gegaan.

Had laatst iemand die beweerde dat zijn maatje op "stierenhormonen" 40kg in een maand was bijgekomen. Al die amateurs die spuiten kunnen gewoon niet aan de "echte" shit geraken waar Zwartenigger op zit en al...

Laatst bewerkt:
Aan het infuus nog wel :roflol:

Ik vertelde iemand over het trainingsprogramma wat ik nu volg en welke gains ik zou maken met mn squat. Zegt hij: Heb je daar een programma voor nodig? ???(op zo een toon van, dat kan ik zelf beter.)

2superdude's bij mij in de gym: aan shakes en creatine moet je echt nooit beginnen, dat is echt slecht voor je.. want als je daarna stopt ben je echt ****ed.Beter kan je anabolen gebruiken! ja want ik ken ook iemand die dat deed en die is echt breed! hij moest dat 3weken doen, aan een soort infuus waarmee die moest gaan slapen.
Beter gaan wij dat ook gewoon een keer doen!

Ja jongens deze moest ik hier wel plaatsen. :roflol:

stevige shizzle :D

vandaag mijn moeder:"joran zo is het wel genoeg met die armen straks spatten ze nog uit elkaar"

en weer mijn moeder:"joran niet zo'n vieze bodybuilder worden later" ik ja mam dat kan niet ik ga niet aan de AAS , zij ja maar toch het is wel goed zo voor je leeftijd ik begrijp nu wel waarom die sportscholen minimaal 16 jaar zijn.

:(

vandaag mijn moeder:"joran zo is het wel genoeg met die armen straks spatten ze nog uit elkaar"

en weer mijn moeder:"joran niet zo'n vieze bodybuilder worden later" ik ja mam dat kan niet ik ga niet aan de AAS , zij ja maar toch het is wel goed zo voor je leeftijd ik begrijp nu wel waarom die sportscholen minimaal 16 jaar zijn.

:(

Ze heeft gelijk jonge, als ik 14 was zat ik kersen te plukken in een boom.

''Door al dat teveel eten ga jij later allemaal pillen slikken en lig je in het ziekenhuis''

''Je gezicht is dikker geworden door dat gevreet''

''Je buik word met de dag dikker''

''Je moet niet zoveel eten, want je broeken knellen bij je kont''

''Door de Whey kun je ziek worden''

''Later zit je in een rolstoel''

''Ik wil niet dat je zo breed word later, ziet er niet uit''

Kan er nog genoeg opnoemen

en het vervelendste is toch wel dat me familie en vrienden altijd verbaasd kijken wat ik naar binnen gooi. :o

Zeer herkenbaar, vooral over dat vreten. "Je drinkt te veel melk" blabla muffe onzin :roflol:

Terug
Naar boven