- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

2superdude's bij mij in de gym: aan shakes en creatine moet je echt nooit beginnen, dat is echt slecht voor je.. want als je daarna stopt ben je echt ****ed.Beter kan je anabolen gebruiken! ja want ik ken ook iemand die dat deed en die is echt breed! hij moest dat 3weken doen, aan een soort infuus waarmee die moest gaan slapen.
Beter gaan wij dat ook gewoon een keer doen!
Ja jongens deze moest ik hier wel plaatsen.![]()
2superdude's bij mij in de gym: aan shakes en creatine moet je echt nooit beginnen, dat is echt slecht voor je.. want als je daarna stopt ben je echt ****ed.Beter kan je anabolen gebruiken! ja want ik ken ook iemand die dat deed en die is echt breed! hij moest dat 3weken doen, aan een soort infuus waarmee die moest gaan slapen.
Beter gaan wij dat ook gewoon een keer doen!
Ja jongens deze moest ik hier wel plaatsen.![]()

vandaag mijn moeder:"joran zo is het wel genoeg met die armen straks spatten ze nog uit elkaar"
en weer mijn moeder:"joran niet zo'n vieze bodybuilder worden later" ik ja mam dat kan niet ik ga niet aan de AAS , zij ja maar toch het is wel goed zo voor je leeftijd ik begrijp nu wel waarom die sportscholen minimaal 16 jaar zijn.
![]()
Ze heeft gelijk jonge, als ik 14 was zat ik kersen te plukken in een boom.

dat vat ik niet helemaal?Ze heeft gelijk jonge, als ik 14 was zat ik kersen te plukken in een boom.
vandaag mijn moeder:"joran zo is het wel genoeg met die armen straks spatten ze nog uit elkaar"

'''Ik wil niet dat je zo breed word later, ziet er niet uit''
"Niet teveel spieren he want dat word echt lelijk" Alsof dat van de ene week op de andere zo is 
Zeer herkenbaar, vooral over dat vreten. "Je drinkt te veel melk" blabla muffe onzin![]()

want die vind het prachtig 
hun kinderen
of soms ook in mijn geval mij tante, die gaat klagen dat mijn armen te groot worden, maar dan back upped mijn oma mewant die vind het prachtig
![]()
achja ze word ook pas 90 in mei 
Daar heb je DBB toch voor, voor leuk oefeningen?jammer doet ze niet meegaat naar mijn trainingen, en mij nog betere oefeningen en trainingsmethodes leertachja ze word ook pas 90 in mei
![]()