- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
**** yhea

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jammer doet ze niet meegaat naar mijn trainingen, en mij nog betere oefeningen en trainingsmethodes leertachja ze word ook pas 90 in mei
![]()

Mn vriendin wilt afvallen, zeg ik dat ze moet gaan sporten, fitnissen.. zegt ze ''Iehl nee dan word ik kei snel gespierd''
Ya right.. dan word je maar dik STOM WIJF!!![]()

Stiekem ben ik altijd heel lief voor dr, moet soms gewoon al die opgekropte irritatie van lompe opmerkingen kwijt
.. Gelukkig leest ze dit niet, hihiHaha, ik ben gewoon idd bang dat ze meer drukt dan mij daalijk, ben ik mn enig graantje trots kwijtgoede relatie zie ik al
of je kop geword gewoon ingedrukt door haar![]()

Stiekem ben ik altijd heel lief voor dr, moet soms gewoon al die opgekropte irritatie van lompe opmerkingen kwijt.. Gelukkig leest ze dit niet, hihi
Haha, ik ben gewoon idd bang dat ze meer drukt dan mij daalijk, ben ik mn enig graantje trots kwijt![]()

.. Ik kan er helemaal niks aan doen dat ik zo klein en licht ben hoor..

Ja... maar het is gewoon een gevoelig onderwerp..

Neem haar eens mee. Straks zegt ze: "Ah een bar! Ik ga eens me werksetje squatten zie" en ze heft 150kg.jammer doet ze niet meegaat naar mijn trainingen, en mij nog betere oefeningen en trainingsmethodes leertachja ze word ook pas 90 in mei
![]()
In mijn sportschool zie ik veel van die mooiboys, ****ing groot bovenlichaam, benen van niks, mijne nog dikker xD

Hallo mensen,
even een kort vraagje,
Is chocopasta ook een goeie optie om op je brood te nemen?
Gewoon van Duo-Penotti ofzoNiet heel belangrijk maar wil toch
wat meer variatie in mijn voeding![]()
ooh.. Ja dat dacht ik dus al. Hoor altijd mensen over pasta dus ja![]()
Ik denk dat ze dan over pasta praten die je meestal 's avonds eet. Je weet wel, macaroni, spaghetti enz enz.![]()
Ooooh die pasta's XD Haha vandaag zijn mijn hersenen niet zo actief![]()