MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Mn vriendin wilt afvallen, zeg ik dat ze moet gaan sporten, fitnissen.. zegt ze ''Iehl nee dan word ik kei snel gespierd''

Ya right.. dan word je maar dik STOM WIJF!! :p

lekker lief ben je tegen je vriendin gozert

Stiekem ben ik altijd heel lief voor dr, moet soms gewoon al die opgekropte irritatie van lompe opmerkingen kwijt :D.. Gelukkig leest ze dit niet, hihi

Haha, ik ben gewoon idd bang dat ze meer drukt dan mij daalijk, ben ik mn enig graantje trots kwijt :(

wss gebruikt ze jou om te banken :)

hijbedoelt een andere soort banken denk k zomaar..

trek t je niet aan joh

Iemand uit m'n karateles: 'Ja, ik ben ook begonnen met bodybuilding. Ik eet nu echt veel fruit en brood, maar niet veel vlees hoor. Ik wil gewoon gespierd worden, geen monster.'

jammer doet ze niet meegaat naar mijn trainingen, en mij nog betere oefeningen en trainingsmethodes leert :sad: achja ze word ook pas 90 in mei :D
Neem haar eens mee. Straks zegt ze: "Ah een bar! Ik ga eens me werksetje squatten zie" en ze heft 150kg.

In mijn sportschool zie ik veel van die mooiboys, ****ing groot bovenlichaam, benen van niks, mijne nog dikker xD

ja idd
die zeggen ja ik kom nu 4x per week want dit dat iemand die ik ken is nu fakknig breed en 4 maanden later kom je ze niet meer tegen :P

Hahaha :P Maar echt dom vind ik het eigenlijk. Zit superveel voordeel aan benen trainen.
Je loopt er toch je hele leven op he. Ik vind het juist heel leuk om ze te trainen :D

fijn dat jullie er plezier aan hebben kids :)

In mijn sportschool zie ik veel van die mooiboys, ****ing groot bovenlichaam, benen van niks, mijne nog dikker xD

Jij moet hier niet te veel komen lachen :D

Hallo mensen,
even een kort vraagje,
Is chocopasta ook een goeie optie om op je brood te nemen?
Gewoon van Duo-Penotti ofzo:D Niet heel belangrijk maar wil toch
wat meer variatie in mijn voeding :D

Ik zou het niet doen, te veel suiker.

ooh.. Ja dat dacht ik dus al. Hoor altijd mensen over pasta dus ja :P

Ik denk dat ze dan over pasta praten die je meestal 's avonds eet. Je weet wel, macaroni, spaghetti enz enz. :p

Ooooh die pasta's XD Haha vandaag zijn mijn hersenen niet zo actief :D

duo penotti 2 kleuren in een potti

Terug
Naar boven