MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Ja chicks denken gelijk dat ze een manwijf worden door krachttraining. Krijg dat er maar eens uit. Maar ik heb ff een andere vraag, klein beetje off topic magoed.

Hoe kun je het beste dit soort mensen helpen? Zo ken ik iemand die wel serieus wil trainen maar zijn hoofd zit nog vol met foute dingen. Zo doet hij soortgelijke uitspraken die in dit topic al gepasseerd zijn: bijv: 'Vet om zetten in spieren' en de 'binnenkant borst verhalen' enz enz.

Hoe kun je nou die mensen het beste overtuigen dat ze bullshit lullen en verkeerd bezig zijn, zonder ze weg te jagen. Je kunt ze wel gaan kraken maar dat werkt niet; ze moeten wel geinteresseerd blijven in jouw verhaal. Tips? (karma voor goede)
Als ze je niet geloven als je het normaal brengt ben je gewoon niet buff genoeg.:D
Vaak horen dit soort mensen het van mensen die redelijk buff zijn. Als jij buffer bent en jij zegt iets heel anders, wie gaan ze dan geloven?

Onzin is het niet, maar je zou prima zonder moeten kunnen, zeker als beginner imho :)

tuurlijk kun je zonder. je kunt ook zonder kip, als je andere bronnen hebt; en zo kun je er nog wel een paar verzinnen, maar dat betekent niet dat het nutteloze producten zijn ;)

ja ik hoor wel is anebollen en dan zeg ik ja gebruik ze. door die opmerking heb ik gezeur gehat op werk. maar ik ben clean heb wel iets van pillen met aminozuur ooit gekocht bij een winkel, aleen gebruik ze niet ja soms 1 als ik heel zwaar heb getraint

ja ik hoor wel is anebollen en dan zeg ik ja gebruik ze. door die opmerking heb ik gezeur gehat op werk. maar ik ben clean heb wel iets van pillen met aminozuur ooit gekocht bij een winkel, aleen gebruik ze niet ja soms 1 als ik heel zwaar heb getraint
Jezus.. waar hebben ze jou Nederlands geleerd? Of beter gezegd, waar niet..

En waarom zeg jij op je werk dat je anabolen gebruikt terwijl dat niet zo is (zelfs als het wel zo is) ??? Ben je achterlijk ofzo?

Deze kan ook wel in dit topic denk ik :)

lol QFT

Ik met een vriend aan het praten die de sportschool in gaat.
Ik: "Dat jongerenschema, moet je je daar aan houden of mag je ook squatten ipv een beetje met die machines klooien"
Antw: "Squatten? Huh? Wat is dat?"
(Ik stuur een filmpje van coleman).
Antw: "Huh, die gast schreeuwt helemaal"
Ik: "Ja is 300kg"
Antw: "Ja dan mag het wel"
Ik: "Maar kan dat nou"
Antw: "Nee dat mag nog niet alleen je kan wel op die apparaten die zijn ook wel goed krijg je dikke pompspieren van"
(Ik krab me achter me oor)
Ik: "Oké, ik ga weer leren doei"

Even later buzzert ie:
"Ja met anabolen krijg je altijd snel spieren"
Ik: "Dat is gelul" (verder niet op in gegaan, heeft toch geen nut)
(Hij stuurt een filmpje van Gregg Valentino, die synthol freak)
Antw: "Kijk maar moet je dit zien"
Ik: "Dat is synthol dat komt niet door zijn steroiden gebruik"
Ik: "Nu ga ik echt leren"
(Pff.....)

Laatst bewerkt:
Ik heb ook een recente :P

Ben ff rustig aan het bankdrukken komt er een skinnie aan (NIET DE SKINNIE)!!:D. Hé hoeveel ben je aan het drukken (ik was aan het afwerken dus had iets van 80 kg dr op liggen) ik zeg quasie nonchalant owh iets van 80. skinnie: 80? dat druk ik ook wel! en dit was niet de eerste keer dat blaaskaakje lulde dat i dit drukte en dat trok blabla! dus was dr beu van en pleur de stang op de steun spring dr af en nodig hem uit om te gaan liggen.

Skinnie: ohw euuh nee nou kan ik dat niet. Ik: waarom niet? hij: ja ben nu al helemaal moe en pijn in mijn bicebs!! ik zeg geen probleem! je belast je bicebs nie heurrr!
*ik roep maatje dr bij en gasje flink onder druk gezet* hahahaha zijn armpjes zouden afbreken kon hem niet eens 1x alleen laten zakken :P

Normaal maak je dr niet zo druk om maar je wordt zo ziek van die blaaskaakjes met praatjes dat het een keer moest ploffen bij mij !!

Vol voldoening nog maar ff half uurtje extra training mee gepakt :D

Laatst bewerkt:

Ben ff rustig aan het bankdrukken komt er een skinnie aan. Hé hoeveel ben je aan het drukken (ik was aan het afwerken dus had iets van 80 kg dr op liggen) ik zeg quasie nonchalant owh iets van 80. skinnie: 80? dat druk ik ook wel! en dit was niet de eerste keer dat blaaskaakje lulde dat i dit drukte en dat trok blabla! dus was dr beu van en pleur de stang op de steun spring dr af en nodig hem uit om te gaan liggen.

Skinnie: ohw euuh nee nou kan ik dat niet. Ik: waarom niet? hij: ja ben nu al helemaal moe en pijn in mijn bicebs!! ik zeg geen probleem! je belast je bicebs nie heurrr!
*ik roep maatje dr bij en gasje flink onder druk gezet* hahahaha zijn armpjes zouden afbreken kon hem niet eens 1x alleen laten zakken :P

Normaal maak je dr niet zo druk om maar je wordt zo ziek van die blaaskaakjes met praatjes dat het een keer moest ploffen bij mij !!

stoer hoor. een klein jochie aftuigen. kun je wel.:D;)

Ben ff rustig aan het bankdrukken komt er een skinnie aan. Hé hoeveel ben je aan het drukken (ik was aan het afwerken dus had iets van 80 kg dr op liggen) ik zeg quasie nonchalant owh iets van 80. skinnie: 80? dat druk ik ook wel! en dit was niet de eerste keer dat blaaskaakje lulde dat i dit drukte en dat trok blabla! dus was dr beu van en pleur de stang op de steun spring dr af en nodig hem uit om te gaan liggen.

huhh???

Epic! :roflol:

sterk opgelet Skinnie xD :D

Die zag ik al aan komen skinnie :)
Daarom zei ik een skinnie
Niet DE skinnie :P

-Edit-
*mompeld iets van: gaat in vervolg term ecto maar gebruiken*
*ruimt losse dumbbells op voor dat skinnie weer online komt* :D

Laatst bewerkt:
Hoe kun je het beste dit soort mensen helpen? Zo ken ik iemand die wel serieus wil trainen maar zijn hoofd zit nog vol met foute dingen. Zo doet hij soortgelijke uitspraken die in dit topic al gepasseerd zijn: bijv: 'Vet om zetten in spieren' en de 'binnenkant borst verhalen' enz enz.

Hoe kun je nou die mensen het beste overtuigen dat ze bullshit lullen en verkeerd bezig zijn, zonder ze weg te jagen. Je kunt ze wel gaan kraken maar dat werkt niet; ze moeten wel geinteresseerd blijven in jouw verhaal. Tips? (karma voor goede)

Zeg hem gewoon dat er een hoop onzinverhalen over bodybuilding en dergelijke zijn en vertel hem hoe nu echt in elkaar zit . ;)

Vandaag weer op school diezelfde gozer.

Hij: "Ja het gaat goed ik ben al 2kg aangekomen"
Ik: "Hoeveel weeg je dan?"
Hij lult er overheen door te zeggen ik weet het niet, maarja als hij weet dat hij is aangekomen moet hij ook weten hoeveel hij weegt.
Ik even later weer: "Nou hoeveel weeg je?"
Hij: "48Kg ofzo"
Ik: "Oké"
Hij: "Binnenkort ga ik aan de shakes dan moet je echt hard trainen hoor"

Even later trouwens weer dat ie al een paar broodjes extra eet want hij moet wel aankomen anders krijgt hij geen spieren, goh zeg ik.

Geen gesprek mee aan te knopen (serieus dan, afentoe even lachen tussen de broodjes door is ook wel eens wat waard hm:D)

Laatst bewerkt:
;)

http://leopitskie.hyves.nl/

Gelijk stoer doen, alsof je me komt opzoeken?:D Ik mag toch zeggen wat ik vind...
Ookal fitness ik gewoon voor de lol i.p.v. hardcore

Waarom mag je hier alleen positief op reageren? Iedereen zegt zijn mening en dit is mijn mening...

Alle mensen die zeggen: jij kan niet zo strikt leven als hem etc. etc.

dat wil ik ook niet en dat is zonde van je leven, het is super slecht voor je lichaam. je past normale kleren amper je word overal scheef aangekeken.zo van: wat is dat voor een enorm beest?!:eek:

-Super slecht voor je lichaam al die shakes/anabolen/creatine etc.-Lage kwaliteit van leven(veel zoniet alles moet wijken voor de sport)
-Lage levensverwachting, veel te zware belasting voor gewrichten--> Reuma/artritis/lever & nieren problemen etc.
-Te breed waardoor je in dagelijkse dingen eventueel beperkt kan worden, je past niet in een stoel, kleine ruimte's etc.

@ degene die zei jij zal niet meer bereiken dan hem...

Wat heeft hij bereikt in ze leven? Hij heeft alleen een heel gespierd lichaam...

Even een paar hypotheses die ik nu stel:

-Fitness kost veel tijd, niet/weinig drinken, geen drugs(of heel af en toe)
- Overdag werk je, 's avonds sporten, door deze dingen weinig vrienden
-Geen goede opleiding door de vele trainigsuren, anders kan je niet op zo'n jonge leeftijd al zo gespierd zijn. Al ben je zo ijverig dat je WO volgt + fitness wat me bijna onmogelijk lijkt krijg je nooit een goede baan want het ziet er niet professioneel uit
-Je leeft voor de sport

Opzich niks mis mee, het is jou leven, jou keuze maar ik vind dan dat je niet veel bereikt heb in je leven.

Kijk jezelf nou is, je gooit jezelf helemaal vol met allemaal troep en dingetjes om het maar allemaal lekker op te pompen. Je bent niet de enige natuurlijk maar ik vind het ZIEK.

Iedereen mag vinden wat hij vind, dit is hoe ik er over denk. Ik snap natuurlijk dat dit een bodybuilding forum is en iedereen hier pro is in plaats van con. Je gaat jezelf natuurlijk niet afzeiken terwijl je jezelf aant oppompen ben. Maar ik vind fitness & bodybuilding hetzelfde als dieeten & anorexia... Het begint met afvallen en het word steeds erger. Je ziet steeds weer iets wat er nog af kan

Je begint met fitness en het word steeds erger. Je ziet steeds weer iets wat nog meer/breeder kan.

Peace

wow in jeppes foto log. volg de rel :D

Als je een dag na je training spierpijn hebt, dan heb je te intensief getraind en daardoor groeien je spieren niet:rolleyes:
Hoorde ik een paar weken geleden toen ik zij dat ik spierpijn had:p

Als je een dag na je training spierpijn hebt, dan heb je te intensief getraind en daardoor groeien je spieren niet:rolleyes:
Hoorde ik een paar weken geleden toen ik zij dat ik spierpijn had:p

Die is goed :roflol: Die chick op je avatar ook trouwens :wanker:

Terug
Naar boven