Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Ja chicks denken gelijk dat ze een manwijf worden door krachttraining. Krijg dat er maar eens uit. Maar ik heb ff een andere vraag, klein beetje off topic magoed.

Hoe kun je het beste dit soort mensen helpen? Zo ken ik iemand die wel serieus wil trainen maar zijn hoofd zit nog vol met foute dingen. Zo doet hij soortgelijke uitspraken die in dit topic al gepasseerd zijn: bijv: 'Vet om zetten in spieren' en de 'binnenkant borst verhalen' enz enz.

Hoe kun je nou die mensen het beste overtuigen dat ze bullshit lullen en verkeerd bezig zijn, zonder ze weg te jagen. Je kunt ze wel gaan kraken maar dat werkt niet; ze moeten wel geinteresseerd blijven in jouw verhaal. Tips? (karma voor goede)

Zorgen dat je er zo uitziet dat ze je gelijk serieus nemen en geloven, dat ze geen moment twijfelen aan wat je zegt. Dit hele topic zit vol met magere kinderen van 17, die overal in de zeik worden genomen omdat ze aan iedereen vertellen dat ze aan BB doen. Tja, wat wil je dan? Serieus genomen worden? Zeg gewoon dat je fitnesst, en over paar jaar ben je groot genoeg dat ze niet meer aan je twijfelen.

Zorgen dat je er zo uitziet dat ze je gelijk serieus nemen en geloven, dat ze geen moment twijfelen aan wat je zegt. Dit hele topic zit vol met magere kinderen van 17, die overal in de zeik worden genomen omdat ze aan iedereen vertellen dat ze aan BB doen. Tja, wat wil je dan? Serieus genomen worden? Zeg gewoon dat je fitnesst, en over paar jaar ben je groot genoeg dat ze niet meer aan je twijfelen.

Dit topic zit ook vol 'buffe' gasten die 'in de zeik genomen worden' over het feit of ze aan de 'shakes' of aan de anabolen zitten...

Gister naast mij op kwamen er een groepje jochies (15-16 jaar) binnen die gingen benchen. Eentje kwam in slippers en een spijkerbroek ???? Ik kon al zien dat hij nog nooit gebankdrukt had, en hij had nog eens hele iele armpjes. Maargoed, die spijkerbroek doet er 50 kg op, gaat heel stoer lachen en praten, de rest stond eromheen in een kringetje, en neemt daarna plaats onder de stang. Hij krijgt hem net 5 cm omhoog, en toen zakte hij in elkaar :D.

Gister naast mij op kwamen er een groepje jochies (15-16 jaar) binnen die gingen benchen. Eentje kwam in slippers en een spijkerbroek ???? Ik kon al zien dat hij nog nooit gebankdrukt had, en hij had nog eens hele iele armpjes. Maargoed, die spijkerbroek doet er 50 kg op, gaat heel stoer lachen en praten, de rest stond eromheen in een kringetje, en neemt daarna plaats onder de stang. Hij krijgt hem net 5 cm omhoog, en toen zakte hij in elkaar :D.

hahahaha zalig staat toevallig niet op video?

op slippers trein ik ook graag om eerlijk te zijn. liefst trei nik op blote voeten, dus slippers zijn handig om rap aan en uit te doen. maarjah in mijn gym zouden ze nogal staan kijken alsk dar op slippers binnenkom!

hahahaha zalig staat toevallig niet op video?

op slippers trein ik ook graag om eerlijk te zijn. liefst trei nik op blote voeten, dus slippers zijn handig om rap aan en uit te doen. maarjah in mijn gym zouden ze nogal staan kijken alsk dar op slippers binnenkom!
Hij stond er van tevoren ook mee op de threadmill :').

Opzich wel, maar het lijkt me gewoon ranzig :P. Je poten gaan er onwijs hard in zweten en dan op dat rubber/ plastic.

Pas nog allemaal tegen mij gezegd:..

-Zware gewichten gebruiken is slecht voor je.
- Eiwitshakes zijn toch anabolen?
-Creatine is toch een anabool?
-Anabolen moet je spuiten.

Bump, ik mis deze thread

Hahah, die krijg ik ook wel 's te horen.

"Van bodybuilding krijg je korte spieren. Door vechtsport krijg je lange spieren, die zijn sterker en flexibeler. Dus beter."

Al die fighters zijn dus niet buff geworden door krachttraining maar door wat pushups en hardlopen. Daardoor hebben ze nu sterke, lange spieren. JWTZzz

Deze hoort er ook wel in

hahah dus ik sport 1/5 uur en praat in de rust, ik snap warom julie zo snel klaar zijn julie hebben ook niemand om tegen te praaten, durf te wedden dat de gene die op mijn berichtjes reageert weer zoon domme spuiter is. die niks is zonder zijn dope is, en 1uurtje pak ik de spieren die ik die dag train .half uur rennen en buik. ik weet niet hoe julie trainen maar als ik 40min train heb ik het idee dat ik niks gedaan heb, ieders zijn ding de 1 wil wat berijken en de ander is met een 40min weer thuis

Gast die ik ken (denkt guru te zijn) geloofde me niet dat gewichtheffen en powerliften verschillend is.

"Wanneer ga je nu eens stoppen met je grillen zoals tonijn en u noten?"
"Ge kunt toch gewoon trainen zonder eten, moet da nu per se zo speciaal zijn?"
"1l melk zoveel! En oeveel drinkt gij er?" (Ik drink er 1,5l)

Citaten van onwetende ouders.

Laatst bewerkt:
Ik ken ook zo iemand die denkt te gainen op een appel , banaan en water dieet.

2superdude's bij mij in de gym: aan shakes en creatine moet je echt nooit beginnen, dat is echt slecht voor je.. want als je daarna stopt ben je echt ****ed.Beter kan je anabolen gebruiken! ja want ik ken ook iemand die dat deed en die is echt breed! hij moest dat 3weken doen, aan een soort infuus waarmee die moest gaan slapen.
Beter gaan wij dat ook gewoon een keer doen!

Ja jongens deze moest ik hier wel plaatsen. :roflol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven