- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Ja chicks denken gelijk dat ze een manwijf worden door krachttraining. Krijg dat er maar eens uit. Maar ik heb ff een andere vraag, klein beetje off topic magoed.
Hoe kun je het beste dit soort mensen helpen? Zo ken ik iemand die wel serieus wil trainen maar zijn hoofd zit nog vol met foute dingen. Zo doet hij soortgelijke uitspraken die in dit topic al gepasseerd zijn: bijv: 'Vet om zetten in spieren' en de 'binnenkant borst verhalen' enz enz.
Hoe kun je nou die mensen het beste overtuigen dat ze bullshit lullen en verkeerd bezig zijn, zonder ze weg te jagen. Je kunt ze wel gaan kraken maar dat werkt niet; ze moeten wel geinteresseerd blijven in jouw verhaal. Tips? (karma voor goede)
Zorgen dat je er zo uitziet dat ze je gelijk serieus nemen en geloven, dat ze geen moment twijfelen aan wat je zegt. Dit hele topic zit vol met magere kinderen van 17, die overal in de zeik worden genomen omdat ze aan iedereen vertellen dat ze aan BB doen. Tja, wat wil je dan? Serieus genomen worden? Zeg gewoon dat je fitnesst, en over paar jaar ben je groot genoeg dat ze niet meer aan je twijfelen.

? Ik kon al zien dat hij nog nooit gebankdrukt had, en hij had nog eens hele iele armpjes. Maargoed, die spijkerbroek doet er 50 kg op, gaat heel stoer lachen en praten, de rest stond eromheen in een kringetje, en neemt daarna plaats onder de stang. Hij krijgt hem net 5 cm omhoog, en toen zakte hij in elkaar
.
dat is wel knap geef toe 
. Je poten gaan er onwijs hard in zweten en dan op dat rubber/ plastic.