- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Zeker niet. Hij Squat 70 kilo in de Smith en hij beweerd 110 te kunnen met een losse barbbell. Wat denk je zelf? Niemand kan zoveel Squatten hoor met 70 kilo.
Aangenaam.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker niet. Hij Squat 70 kilo in de Smith en hij beweerd 110 te kunnen met een losse barbbell. Wat denk je zelf? Niemand kan zoveel Squatten hoor met 70 kilo.
Ecto zegt tegen mij: ''Wedden dat mijn rechterarm sterker is dan jouw linker arm?''
Wtf![]()

)Zeker niet. Hij Squat 70 kilo in de Smith en hij beweerd 110 te kunnen met een losse barbbell. Wat denk je zelf? Niemand kan zoveel Squatten hoor met 70 kilo.

Je bent 17, drink gvd pinten...Ik was daarnet in een soort café en ik had een praatje met de baas.
Ik zei dat ik geen bier dronk voor mijn fysiek en hij zei dat ik door de gist int bier meer kracht zou hebben. Ik zei dat dit mijn test verlaagde maar dit zwaaide hij weg. Daarna zei hij dat ik nooit met proteïneshakes moest beginnen want die verkloten mijn hart. "Shakes maken u wel wa breder maar verslappen u". Ik heb gwn ja gezegd en ben weggegaan![]()
Zat ik eergisteren op café en zijn daar 2 buffe kerels aanwezig. Iemand dat ik via via ken, komt naar mij en zegt, ja die 2 daar gebruiken steroiden en weet je hoe ik dat weet. Omdat zij nekspieren hebben (traps bedoelde hij hiermee), als je zo'n traps hebt dan gebruik je steroiden ..
dus volgens hem als je traps hebt, gebruik je steroiden
(btw die kerels gebruikten idd wel, maar toch .. )

Je bent 17, drink gvd pinten...
Ik drink als ik dat wil en dus meestal enkel op fuiven..
Je bent 17, drink gvd pinten...
Ik drink als ik dat wil en dus meestal enkel op fuiven..
Drink met mate!
nooit alleen
Zeg ben jij mooi je armen aan het trainen!
-Ik ben squats bezig

Skateboard squats, het geheim van Tom Platz! Dat wordt groeien geblazen.