Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Ecto zegt tegen mij: ''Wedden dat mijn rechterarm sterker is dan jouw linker arm?''

Wtf???

Ja ja, het was trouwens een verse Ecto van 1.90 of zo. Daarom vond ik het verdacht.

Neem me niet kwalijk

Verse ecto :roflol:

Ik was daarnet in een soort café en ik had een praatje met de baas.
Ik zei dat ik geen bier dronk voor mijn fysiek en hij zei dat ik door de gist int bier meer kracht zou hebben. Ik zei dat dit mijn test verlaagde maar dit zwaaide hij weg. Daarna zei hij dat ik nooit met proteïneshakes moest beginnen want die verkloten mijn hart. "Shakes maken u wel wa breder maar verslappen u". Ik heb gwn ja gezegd en ben weggegaan :D

IK begon erover dat ik dagelijks eiwitshakes drink en iemand zei van ''gebruik je drugs!'' ???

Zat ik eergisteren op café en zijn daar 2 buffe kerels aanwezig. Iemand dat ik via via ken, komt naar mij en zegt, ja die 2 daar gebruiken steroiden en weet je hoe ik dat weet. Omdat zij nekspieren hebben (traps bedoelde hij hiermee), als je zo'n traps hebt dan gebruik je steroiden ..

:roflol:
dus volgens hem als je traps hebt, gebruik je steroiden
(btw die kerels gebruikten idd wel, maar toch .. )

Ik was daarnet in een soort café en ik had een praatje met de baas.
Ik zei dat ik geen bier dronk voor mijn fysiek en hij zei dat ik door de gist int bier meer kracht zou hebben. Ik zei dat dit mijn test verlaagde maar dit zwaaide hij weg. Daarna zei hij dat ik nooit met proteïneshakes moest beginnen want die verkloten mijn hart. "Shakes maken u wel wa breder maar verslappen u". Ik heb gwn ja gezegd en ben weggegaan :D
Je bent 17, drink gvd pinten...
Zat ik eergisteren op café en zijn daar 2 buffe kerels aanwezig. Iemand dat ik via via ken, komt naar mij en zegt, ja die 2 daar gebruiken steroiden en weet je hoe ik dat weet. Omdat zij nekspieren hebben (traps bedoelde hij hiermee), als je zo'n traps hebt dan gebruik je steroiden ..

:roflol:
dus volgens hem als je traps hebt, gebruik je steroiden
(btw die kerels gebruikten idd wel, maar toch .. )

Is van de stierenhormonen eh dat ze zo een nek krijgen :eek:

Zeg ben jij mooi je armen aan het trainen!
-Ik ben squats bezig

het topic is weer in volle glorie los gebarsten :roflol:

Terug
Naar boven