- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is trainen en eten vergeten"Om spieren te kweken moet je ze eerst afbreken en dat doe je door te rusten"

Zat ik eergisteren op café en zijn daar 2 buffe kerels aanwezig. Iemand dat ik via via ken, komt naar mij en zegt, ja die 2 daar gebruiken steroiden en weet je hoe ik dat weet. Omdat zij nekspieren hebben (traps bedoelde hij hiermee), als je zo'n traps hebt dan gebruik je steroiden ..
dus volgens hem als je traps hebt, gebruik je steroiden
(btw die kerels gebruikten idd wel, maar toch .. )

Zat ik eergisteren op café en zijn daar 2 buffe kerels aanwezig. Iemand dat ik via via ken, komt naar mij en zegt, ja die 2 daar gebruiken steroiden en weet je hoe ik dat weet. Omdat zij nekspieren hebben (traps bedoelde hij hiermee), als je zo'n traps hebt dan gebruik je steroiden ..
dus volgens hem als je traps hebt, gebruik je steroiden
(btw die kerels gebruikten idd wel, maar toch .. )

Zal die gozer nou serieus zijn of word die gewoon veel ste veel gepest in de gym.

Quote van een stukkie tekst op de hyve van een vadsige chick
"Waarom denken een aantal mensen dat het helpt om andere mensen dik te noemen, daarvan vallen ze heus niet af!. hou je commemtaar lekker voor je, er zijn genoeg mensen met een maatje meer, en wat is daar mis mee? 42 is toevallig wel de gemiddelde maat! Als je maar geniet van het leven, ook al heb je een maatje meer, niks mis mee!!"
![]()

Skateboard squats, het geheim van Tom Platz! Dat wordt groeien geblazen.
Iemand bij mij in de sportschool zei precies hetzelfde:"Ja als je ziet dat iemand van die nekspieren heb dan gebruikt ie anabolen!".![]()
Eerste wat opvalt bij mensen die kuren is dat traps snoeihard groeien.. Misschien dat het sneller opvalt, of dat traps gewoon makkelijker groeien. Maar geloof me.. als je mensen van dichtbij meemaakt die kuren en je maakt ze mee vanaf het begin.. je ziet de traps zowat groeien..
Voor iedereen die lacht om de skateboard squats.. die vent heeft een beter figuur dan de meesten hier, en kennelijk is die hacksquat/skateboard squat dinges dus zo gek nog niet![]()

Ging ik eergisteren naar mn huisdokter voor een kwaal dat niet relevant is en ik moest mn shirt uitdoen. Begint ie ook ineens dat ie kan zien dat ik steroiden gebruik door mn traps![]()
Zo zie je maar dat dokters ook niet van veel weten of is er iets dat wij niet weten![]()

Gisteren nog, ben de squat aan het opwarmen, komt er een nieuweling naar me toe en zegt: "Vorige week was je aan de anabolen zeker dat je 110 kilo deed squatten en nu maar 40? "
Geen antwoord op terug gegeven maar gewicht verhoogt naar 110, mannetje zei helemaal niks meer.![]()