XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

persoon 1: Zo jij bent breed geworden.
persoon 2: Ja vindt je het heel gek, hij zit aan de eiwitshakes enzo.

Korte vertaling van een gesprek met een huisgenoot, terwijl ik een havervlokken/eiwitshake combi met water in mijn mond naar binnen haal. Zij was een sigaret aan het roken, aan het hoesten, net wakker(het was 6 uur 's avonds), een worstenbrood aan het klaarmaken en ze is gewoon fokking dik en lelijk.

"Hoezo je eet geen brood?"
"Nee, brood is rommel. Een van de grootste dikmakers in ons dieet"
"Maar dat is toch niet gezond? Dan heb je toch nooit de nodige voedingsstoffen binnen van een gebalanceerd dieet."
"Welke niet dan?"
"Vezels en granen"
*ik toon mijn haversjeek* "Wat is dit dan? Zitten een pak meer vezels in en een deel beta-glucaan ook nog"
"Dat is niet hetzelfde(de dooddoener als mensen geen flauw benul hebben van over wat ze spreken). Moest haver écht zo gezond zijn had het wel in brood gezeten he"
"Jij hebt ook een brood-fetish zeker?"
"Een wat?"
"Ja, BOEIEND gesprek en al maar ik moet even in mijn kamer zijn."

En gelukkig was dat de laatste keer dat ik ze zag :D I happeh nao!

Laatst bewerkt:
Ecto I staart vol ongeloof naar het dumbbellrek,kijkt vervolgens ecto II aan en zegt:`Rot op man,dat zijn nooit echte kiloos`.

Korte vertaling van een gesprek met een huisgenoot, terwijl ik een havervlokken/eiwitshake combi met water in mijn mond naar binnen haal. Zij was een sigaret aan het roken, aan het hoesten, net wakker(het was 6 uur 's avonds), een worstenbrood aan het klaarmaken en ze is gewoon fokking dik en lelijk.

"Hoezo je eet geen brood?"
"Nee, brood is rommel. Een van de grootste dikmakers in ons dieet"
"Maar dat is toch niet gezond? Dan heb je toch nooit de nodige voedingsstoffen binnen van een gebalanceerd dieet."
"Welke niet dan?"
"Vezels en granen"
*ik toon mijn haversjeek* "Wat is dit dan? Zitten een pak meer vezels in en een deel beta-glucaan ook nog"
"Dat is niet hetzelfde(de dooddoener als mensen geen flauw benul hebben van over wat ze spreken). Moest haver écht zo gezond zijn had het wel in brood gezeten he"
"Jij hebt ook een brood-fetish zeker?"
"Een wat?"
"Ja, BOEIEND gesprek en al maar ik moet even in mijn kamer zijn."

En gelukkig was dat de laatste keer dat ik ze zag :D I happeh nao!

Ja en wie is wie nou? Kan er geen reet van volgen zo :P

Ben ongeveer een ecto van 80kg, met redelijke stats. Krijg je deze reacties als ik over anabolen praat.

"Wat nog wel ff lachen was, we waren bezig met triceps en 3 superdudes stonden eromheen. Vriend waarmee ik train, begint oppeens van ja bestel jij nog even anabolen. Dus ik kijk hem raar aan, en begin over winstrol en dianabol. Je had hun gezichten moeten zijn. Alle 3 waren ze stil, en staarde ons aan met pupillen groter dan een puppy, heb me kapot gelachen :roflol: "
"Vorige keer ook in de kleedkamer, heb diabetes dus me tas zat vol met naalden en ampullen. Komt een vriend aan.

- Wat is dat,
ja anabolen.
- Neeee dat kan niet, echt waar ?
ja echt waar, dus pak een naald en laat het ff zien.
Heel de kleedkamer was stil en keek me kant op.
Kwam die later nog met de auto naast ons rijden om te vragen of we echt gebruiken :roflol: "

Laatst deze nog gehoord.
"Die pro-bodybuilders trainen niet hoor. Die eten en spuiten mega veel en zij oefenen hun posingroutines elke dan 5uur, dat is training genoeg. Zij gaan alleen naar de gym voor fotoshoots en filmpjes te draaien."

Nog wel een citaat van een instructeur.

"Je kan je polsen trainen, net zoals je biceps en onderarmen" :o

Dezelfde gozer die niet wist wie mark rippetoe was, laat staan billstar en niet weet hoe je moet deadliften. Zucht

Uhm... Fail? :D

Ging laatst naar de dokter, vroeg ie:
Dokter : ''Doe je aan fitniss?''

Ik: ''Nee, bodybuilding''

Dokter: ''Gebruik je hormonen?''

Ik: ''Nee.''

Dokter: ''Weet je het zeker?''

Ik: ''Ja dat weet ik zeker''

Dokter: ''Goed zo, van hormonen krijg je zo'n (maakt gebaar met handen) derde beentje van!''

ik: ''Ooooooooke dan:o''

En mn moeder die erbij zat: ''Jaa want hij zit op zo'n bodybuilding forum en daar zeggen ze natuurlijk dat anabolen enzo helemaal geen kwaad kunnen want op dat forum willen ze natuurlijk gewoon zoveel mogelijk mensen daar aan toe zetten''

Dokter: "Ja, dat snap ik."

Ik: (Stemmetje van binnen: OMG STFU FCKING HOMO'S)

Echt erg hoe sommige mensen kunnen vooroordelen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven