MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Ging laatst naar de dokter, vroeg ie:
Dokter : ''Doe je aan fitniss?''

Ik: ''Nee, bodybuilding''

Dokter: ''Gebruik je hormonen?''

Ik: ''Nee.''

Dokter: ''Weet je het zeker?''

Ik: ''Ja dat weet ik zeker''

Dokter: ''Goed zo, van hormonen krijg je zo'n (maakt gebaar met handen) derde beentje van!''

ik: ''Ooooooooke dan:o''

En mn moeder die erbij zat: ''Jaa want hij zit op zo'n bodybuilding forum en daar zeggen ze natuurlijk dat anabolen enzo helemaal geen kwaad kunnen want op dat forum willen ze natuurlijk gewoon zoveel mogelijk mensen daar aan toe zetten''

Dokter: "Ja, dat snap ik."

Ik: (Stemmetje van binnen: OMG STFU FCKING HOMO'S)

Echt erg hoe sommige mensen kunnen vooroordelen
ze zullen maar gelijk hebben :eek:

:roflol: Je frustratie moet echt enorm geweest zijn :army:

Vraagt mn pa laatst of ik niet al breed genoeg geworden ben. Nou eh... Nee...!? :fire:

ze zullen maar gelijk hebben :eek:
Héh :p idd

:roflol: Je frustratie moet echt enorm geweest zijn :army:

Vraagt mn pa laatst of ik niet al breed genoeg geworden ben. Nou eh... Nee...!? :fire:
Pff niet normaal jonge, we waren daar omdat ik de laatste tijd ''agressief'' was (Stiefvader die in coma ligt half dood en opa in het ziekenhuis, zegt mn lerares dat ik niet ''zielig'' moet doen :rolleyes:)
Omg ja hoe zou het komen, beetje doen alsof ik geen verstand heb van BB en dat mijn sport (mijn dokter zei ook dat hij BB geen sport vond.. wtf..) bron van het kwaad is :mad::mad:

Omg. Die lerares en die dokter zijn niet toevallig een setje? Zou verboden moeten worden, dat volk.

Dokter: ''Goed zo, van hormonen krijg je zo'n (maakt gebaar met handen) derde beentje van!''

En mn moeder die erbij zat: ''Jaa want hij zit op zo'n bodybuilding forum en daar zeggen ze natuurlijk dat anabolen enzo helemaal geen kwaad kunnen want op dat forum willen ze natuurlijk gewoon zoveel mogelijk mensen daar aan toe zetten''

(Stiefvader die in coma ligt half dood en opa in het ziekenhuis, zegt mn lerares dat ik niet ''zielig'' moet doen :rolleyes:)
Omg ja hoe zou het komen, beetje doen alsof ik geen verstand heb van BB en dat mijn sport (mijn dokter zei ook dat hij BB geen sport vond.. wtf..) bron van het kwaad is :mad::mad:

Dát volk, ongeacht beroep.

Achja, krijg zoiezo altijd al een gevoel dat dokters doen alsof ze alles weten en dat ze hun fouten niet toe willen geven. Had ook een keer toen ik klein was een bult op mn been en de huisarts zei dat het wildvlees was.. gaf ie zwavel stokjes mee aan mn moeder om het eraf te branden. Ik ging kapot van de pijn en die kerel zei gewoon dat ik me aanstelde. 4 weken later zeiden ze in het ziekenhuis dat het geen wildvlees was, en dat ik dus 4 weken lang elke avond vlees liet wegbranden :rolleyes:

Maar de echte vraag is:Gebruik jij hormonen?

Waarom lul je ze dan niet gewoon onder de tafel, het is wel duidelijk dat je meer verstand van bb hebt dan hun.
Er is niets mooier dan je huisarts volledig te ownen op een gebied waarvan je zou verwachten dat hij er meer verstand van zou moeten hebben. ;)

Waarom lul je ze dan niet gewoon onder de tafel, het is wel duidelijk dat je meer verstand van bb hebt dan hun.
Er is niets mooier dan je huisarts volledig te ownen op een gebied waarvan je zou verwachten dat hij er meer verstand van zou moeten hebben. ;)
Wou het ook doen, ware het niet dat mn moeder erbij zat die in mn oor schreeuwde: ''HIJ IS DOKTER HIJ HEEFT DAAR WEL VERSTAND VAN!!!!!!!!"":rolleyes:

Zat ie allemaal te lullen dat het geen sport was want het is niet goed voor je lichaam en niet gezond want je lichaam hoort niet gespierd te worden etc.. Wat een lul

Rofl.. Die dokter mag wel ontslagen worden :)

Vandaag op werk:

'Ja waarom eet je gewoon niet veel ananas? Dan moet je veel pissen en je pist zo het vet weg!'

???

Prachtig. Die onwetendheid van mensen. Vriend van me ook weer:

"Ja, ik snap niet dat je nu allemaal gaat hardlopen om die buik kwijt te raken. Zet het eerst om in spier, en dan kun je wat er over blijft nog weg lopen.."

/facepalm na de 30.000e keer dat ik heb verteld dat vet NIET omgezet kan worden in spier.

Prachtig. Die onwetendheid van mensen. Vriend van me ook weer:

"Ja, ik snap niet dat je nu allemaal gaat hardlopen om die buik kwijt te raken. Zet het eerst om in spier, en dan kun je wat er over blijft nog weg lopen.."

/facepalm na de 30.000e keer dat ik heb verteld dat vet NIET omgezet kan worden in spier.

:orly:

Ah, en schiet me er nog 1 te binnen:
"Creatine is echt goed spul man. Zet vet zo snel om in spier, ik was ineens veel sterker en m`n buik is bijna helemaal weg"

Terug
Naar boven