Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Wou het ook doen, ware het niet dat mn moeder erbij zat die in mn oor schreeuwde: ''HIJ IS DOKTER HIJ HEEFT DAAR WEL VERSTAND VAN!!!!!!!!"":rolleyes:

Zat ie allemaal te lullen dat het geen sport was want het is niet goed voor je lichaam en niet gezond want je lichaam hoort niet gespierd te worden etc.. Wat een lul

fak je moeder als ze denkt gelijk te hebben, en als ze denkt dat jij geen gelijk hebt.

gelijk in discussie gaan, is lachen joh beetje fel discussiëren

fak je moeder als ze denkt gelijk te hebben, en als ze denkt dat jij geen gelijk hebt.

gelijk in discussie gaan, is lachen joh beetje fel discussiëren
Hehe, daar hou ik ook van :D Probleem is dat mensen ook vaak bang worden omdat ik zo fel word als ik ga discussiëren :roflol: Ik blijf vaak echt aan de gang met sarcastische opmerkingen en mensen onderuit halen.

Hehe, daar hou ik ook van :D Probleem is dat mensen ook vaak bang worden omdat ik zo fel word als ik ga discussiëren :roflol: Ik blijf vaak echt aan de gang met sarcastische opmerkingen en mensen onderuit halen.

Ja, want dat is ook echt discussiëren. Een beetje infantiel zoals op het schoolplein je eigen moeder er proberen 'uit te lullen' in plaats van discussiëren om gedachtegangen uit te wisselen en wellicht je moeder nieuwe inzichten op te laten doen.

Ja, want dat is ook echt discussiëren. Een beetje infantiel zoals op het schoolplein je eigen moeder er proberen 'uit te lullen' in plaats van discussiëren om gedachtegangen uit te wisselen en wellicht je moeder nieuwe inzichten op te laten doen.
Dus jij wilt zeggen dat je mensen nieuwe inzichten op willen laten doen terwijl over je heen gezeken wordt dat de dokter alles weet en dat ik stil moet zijn? Soms moet je ze dan eerst is flink onderuit halen voordat ze willen luisteren.

Doe even niet zo pauper, probeer het gewoon eens.

Doe even niet zo pauper, probeer het gewoon eens.
Dude, zodra ik erover begint ze ook over me heen te lullen door te doen alsof ze het allemaal al weet. Hoe kan je zeggen dat ik het moet proberen als je niet weet of ik dat al heb gedaan en hoe

goede discussie man!

klaaswits je haalde peanuthead ff flink onderuit man :)

:D

Ze hebben geen vertrouwen in je oordelend vermogen vanwege je infantiel hysterische inborst. Wees een man, straal dat uit en ze zullen beseffen dat jij mans en wijs genoeg bent om te weten wat wel goed en wat niet goed voor je is.

Een klap op haar oog op het juiste moment kan ook wonderen verrichten.

Dude, hoeveel over BB zou jij aannemen van iemand van 15 en 1.64 als je helemaal vol van jezelf bent met je weetikveelwat opleiding? No offence trouwens. Je gaat het er per definitie niet in krijgen bij die gasten vooral door hun houding, ik zou dr ook geen moeite voor doen.

Waar blijven de grappige quotes?

M`n pa gisterenavond. Ik kwam beschonken uit de stad, en pakte voor het slapen gaan wat BCAA caps (kwark durf ik niet meer icm alcohol). Zegt ie: "Kan nooit goed voor je zijn, die pillen".
Ik zeg "Ja, dat is ook omdat het nu pillen zijn. Als het in een poedertje(doelde hier op whey) verwerkt was, zou je er niks van hebben gezegd"
Komt ie met de reactie: "Ja, ze hadden het ook in een spuit kunnen doen"
-"Gast.. Het is een voedingssupplement, geen ****ing steroïde.."

ik hoorde net via een klasgenoot dat een leraar dacht dat ik aan de roids zat :roflol:

M`n pa gisterenavond. Ik kwam beschonken uit de stad, en pakte voor het slapen gaan wat BCAA caps (kwark durf ik niet meer icm alcohol). Zegt ie: "Kan nooit goed voor je zijn, die pillen".
Ik zeg "Ja, dat is ook omdat het nu pillen zijn. Als het in een poedertje(doelde hier op whey) verwerkt was, zou je er niks van hebben gezegd"
idd.. alsof iedereen denkt dat het hetzelfde is.. ik had ergens laten vallen dat ik creatine gebruikte, en dezelfde week kreeg ik van 3 mensen te horen dat ze gehoord hadden dat ik spoot --'

Whey injecteren :roflol:

Dude, hoeveel over BB zou jij aannemen van iemand van 15 en 1.64 als je helemaal vol van jezelf bent met je weetikveelwat opleiding? No offence trouwens. Je gaat het er per definitie niet in krijgen bij die gasten vooral door hun houding, ik zou dr ook geen moeite voor doen.

Waar blijven de grappige quotes?

Nee dat is ook zo. Vind alleen die houding zo k*t van ze, dit is namelijk niet alleen met bb ofzo maar m'n huisarts gelooft ook alleen z'n eigen verhalen

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Ze hebben geen vertrouwen in je oordelend vermogen vanwege je infantiel hysterische inborst. Wees een man, straal dat uit en ze zullen beseffen dat jij mans en wijs genoeg bent om te weten wat wel goed en wat niet goed voor je is.

Een klap op haar oog op het juiste moment kan ook wonderen verrichten.

Laats genoemde zou wel eens goed zijn op z'n tijd

Terug
Naar boven