AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

zeau dat is een aardige zus :)

Die paar jaar zitten is het wel waard, istnie?

Haha, zumba. Vind het echt het domste wat er is als je wilt afvallen :D
Vooral als ze naar de pizza en pita avonden gaan en zich de dag erna nog een volsteken met de 'dieetkoekjes'.

Haha, zumba. Vind het echt het domste wat er is als je wilt afvallen :D
Vooral als ze naar de pizza en pita avonden gaan en zich de dag erna nog een volsteken met de 'dieetkoekjes'.

Wat is er zo slecht aan Zumba om af te vallen?
Je moet kiezen voor cardio die je goed ligt anders hou je het niet vol.
Vrouwen doen nu eenmaal graag Zumba.

Snap niet wat hier zo verstandloos aan is.

He jongens, doe niet zo verstandvol. Wil lachen :(

een maat van mij:
mike heb je groeistriemen

ik: ja op een paar plekken wat

hij: gebruik je anabolen
ik: nee
hij: weet je het zeker
ik: ja

Gister weer mooie gehoord in de kroeg.

1 gast was er duidelijk van overtuigd dat ik aan de anaboluh zat, dus hij zo, ja over 30 jaar ben je helemaal ingekakt alsj nou anabolen gebruikt. Was me een gozer lol :D

Net met moederdag mn oma hier op bezoek gehad. Had een of andere dure cake met chocolade en allerlei zoete laagjes meegenomen van zo'n dure bakker uit Amsterdam. Zeg ik iets over "niet te veel" en "simpele koolhydraten" zegt mn pa: "Komop man, zitten hartstikke veel eiwitten in!"

Net met moederdag mn oma hier op bezoek gehad. Had een of andere dure cake met chocolade en allerlei zoete laagjes meegenomen van zo'n dure bakker uit Amsterdam. Zeg ik iets over "niet te veel" en "simpele koolhydraten" zegt mn pa: "Komop man, zitten hartstikke veel eiwitten in!"

Ik zou het niet laten staan, schijt! :D

Na de berg aardbeientiramisu als dessert nummer 1 leek het me een niet al te strak plan (begin met cutten :nut:).

Van mijn trainingsmaat (trainen nu een 2,5 weken samen):

De aloude klassieker: "Vet kan je omzetten in spieren" --> /facepalm

Is het onze plicht om het hen uit te leggen ? Of mogen we gewoon ja-knikken en denken " :fuu: :army: " ??

Is het onze plicht om het hen uit te leggen ? Of mogen we gewoon ja-knikken en denken " :fuu: :army: " ??

Je bent niets verplicht.

Zelf leg ik al niets meer uit. Geen zin in. Als iemand echt iets wil weten dan vraagt hij/zij het wel of komt op dit forum terecht. En die mensen hebben pas recht op de juiste informatie.

Terug
Naar boven