AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Is toch ook nergens voor nodig als je evenveel bankdrukt als dat je squat, en dat je desnoods 130 kg bankdrukt met 80kg @ 17% :roflol:

Moeder: "Heh wat is je gezicht glad, je zit toch niet aan de anabole steroiden he?"
:scratch:

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Is toch ook nergens voor nodig als je evenveel bankdrukt als dat je squat, en dat je desnoods 130 kg bankdrukt met 80kg @ 17% :roflol:

Maffe stats inderdaad.:rolleyes:

"Droogtrainen?", "Mag je er dan niets bij drinken?" :cool:

De persoon over wie het gaat: Roelly
866rb0507.jpg

Ok bedankt voor de toevoeging, knap hoor, en dat alles zonder vergif....respect.

Net aan de tafel ... met vriendin van mijn oudere broer, man man man, en dan mag ik hen niet uitlachen van mijn ouders :(

BB - gerelateerd ;

(Ter informatie; ktrain nu 3 maanden, ben 6kg bijgekomen)

Moeder: "Stop met trainen, ge zijt al veel te breed geworden" (Lolwut?)
Vriendin van broer: "Ja, ik verschiet er ook van hoe snel spieren groeien. Kristof (=mijn broer) heeft vorige week ook getraind en ge zag da ook aan zijn spieren dat die veel groter waren."

/facepalm

Niet BB-gerelateerd, wel heerlijk verstandsloos;

Opa: "Ik wil 40% van u winst!"
Broer: "40% van 50 euro is ...."
Vriendin van broer : " Euhm ... 20 euro?"
Broer : "20 euro ??"
Vriendin van broer : "Ongeveer..."

Net aan de tafel ... met vriendin van mijn oudere broer, man man man, en dan mag ik hen niet uitlachen van mijn ouders :(

BB - gerelateerd ;

Vriendin van broer: "Ja, ik verschiet er ook van hoe snel spieren groeien. Kristof (=mijn broer) heeft vorige week ook getraind en ge zag da ook aan zijn spieren dat die veel groter waren."

/facepalm

Pics van vriendin van broer?

BB - gerelateerd ;

/facepalm

Pics van opa?? :D

/facepalm

Dude, hoeveel over BB zou jij aannemen van iemand van 15 en 1.64 als je helemaal vol van jezelf bent met je weetikveelwat opleiding? No offence trouwens. Je gaat het er per definitie niet in krijgen bij die gasten vooral door hun houding, ik zou dr ook geen moeite voor doen.

Waar blijven de grappige quotes?

Als jij de theorie snapt en goed kan uitleggen dan maakt het toch niet uit of je zelf 130kg bent? Ik kan je ook de theorie van het effect met poolen uitleggen, echter ik kan niet de witte bal precies leggen waar ik wil.

Als jij de theorie snapt en goed kan uitleggen dan maakt het toch niet uit of je zelf 130kg bent? Ik kan je ook de theorie van het effect met poolen uitleggen, echter ik kan niet de witte bal precies leggen waar ik wil.

Mensen denken gewoon te veel op gezond verstand en te weinig rationeel na. Ze hebben meer moeite om een ecto te geloven die een goeie uitleg geeft en met objectieve onderzoeken afkomt, dan een goed getraind individu die wat (zogezegde) gouden tips geeft (die nergens op gebaseerd zijn).

Ja ik weet niet hoor moraalridder maar ik denk dat het wel degelijk uitmaakt of iemand zelf heeft geprobeerd om spieren te kweken. Er kwam vandaag ook een man naar mij toe toen ik aan het benchpressen was die mij terwijl ik notabene nog bezig was met mijn laatste set ongevraagd advies gaf over dat ik niet zo zwaar moest tillen omdat mijn armen trilden. Ik ging er eerst niet op in omdat ik nog bezig was maar ik zei achteraf of hij kon uitleggen wat ik fout deed waarop hij zei dat hij al 25 jaar fysiotherapeut was en dat ik hem dus maar moest geloven omdat hij veel ervaring had met de materie en dat ik iets zou scheuren als ik zo door zou gaan.

Kijk ik heb verder geen idee of de beste man gelijk heeft omdat ik pas een half jaar train en ook niet alles weet maar terwijl die gast met mij aan het praten was begon hij zelf de chest press te doen op 40 kilo en dan denk ik ook van ja dude..ga eerst effe zelf een beetje een normaal gewicht tillen voordat je advies gaat geven aan mensen die wel serieus trainen.

Ik denk trouwens wel dat ecto's goede uitleg kunnen geven want hoe je moet squaten is mij ook uitgelegd door een ecto maar die gaf tenminste een gefundeerde uitgebreide uitleg. Ik denk zowiezo dat de meeste mensen hier geen problemen hebben met advies van ecto's als ze maar duidelijk maken waarom ze een bepaalde mening hebben en met goede argumenten komen. Het is alleen vervelend als iemand die duidelijk niet trained op spieren kweken ongevraagd wat slecht gefundeerde, arrogant overkomende, oneliners op je afvuurt en dat is wel wat er vaak gebeurd.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven