Spuitelf11
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 506
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is toch ook nergens voor nodig als je evenveel bankdrukt als dat je squat, en dat je desnoods 130 kg bankdrukt met 80kg @ 17%![]()

Is toch ook nergens voor nodig als je evenveel bankdrukt als dat je squat, en dat je desnoods 130 kg bankdrukt met 80kg @ 17%

haha, die vind ik wel leuk eigenlijk!"Droogtrainen?", "Mag je er dan niets bij drinken?"![]()
Ok bedankt voor de toevoeging, knap hoor, en dat alles zonder vergif....respect.

ja ik post ze morge in me log en ook gelijk diek van je moeder heb geschote
Ok bedankt voor de toevoeging, knap hoor, en dat alles zonder vergif....respect.

Net aan de tafel ... met vriendin van mijn oudere broer, man man man, en dan mag ik hen niet uitlachen van mijn ouders
BB - gerelateerd ;
(Ter informatie; ktrain nu 3 maanden, ben 6kg bijgekomen)
Moeder: "Stop met trainen, ge zijt al veel te breed geworden" (Lolwut?)
Vriendin van broer: "Ja, ik verschiet er ook van hoe snel spieren groeien. Kristof (=mijn broer) heeft vorige week ook getraind en ge zag da ook aan zijn spieren dat die veel groter waren."
/facepalm
Niet BB-gerelateerd, wel heerlijk verstandsloos;
Opa: "Ik wil 40% van u winst!"
Broer: "40% van 50 euro is ...."
Vriendin van broer : " Euhm ... 20 euro?"
Broer : "20 euro ??"
Vriendin van broer : "Ongeveer..."
Ja ik wil ook wel zien hoe zo'n dom meisje eruit ziet.

Net aan de tafel ... met vriendin van mijn oudere broer, man man man, en dan mag ik hen niet uitlachen van mijn ouders
BB - gerelateerd ;
(Ter informatie; ktrain nu 3 maanden, ben 6kg bijgekomen)
Moeder: "Stop met trainen, ge zijt al veel te breed geworden" (Lolwut?)
Vriendin van broer: "Ja, ik verschiet er ook van hoe snel spieren groeien. Kristof (=mijn broer) heeft vorige week ook getraind en ge zag da ook aan zijn spieren dat die veel groter waren."
/facepalm
Niet BB-gerelateerd, wel heerlijk verstandsloos;
Opa: "Ik wil 40% van u winst!"
Broer: "40% van 50 euro is ...."
Vriendin van broer : " Euhm ... 20 euro?"
Broer : "20 euro ??"
Vriendin van broer : "Ongeveer..."

Ja ik wil ook wel zien hoe zo'n dom meisje eruit ziet.

Ze is niet echt dom ... alleen misschien een beetje verstandsloos
Volgens mij is wiskunde gewoon niet echt haar ding
-1
Voor zo'n posts zou je een ban moeten krijgen!
Dude, hoeveel over BB zou jij aannemen van iemand van 15 en 1.64 als je helemaal vol van jezelf bent met je weetikveelwat opleiding? No offence trouwens. Je gaat het er per definitie niet in krijgen bij die gasten vooral door hun houding, ik zou dr ook geen moeite voor doen.
Waar blijven de grappige quotes?
Als jij de theorie snapt en goed kan uitleggen dan maakt het toch niet uit of je zelf 130kg bent? Ik kan je ook de theorie van het effect met poolen uitleggen, echter ik kan niet de witte bal precies leggen waar ik wil.