B0dyguard
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had een shake in me hand whey protein al day zegt me zus dat zijn steroiden

Van mijn trainingsmaat (trainen nu een 2,5 weken samen):
De aloude klassieker: "Vet kan je omzetten in spieren" --> /facepalm
Is het onze plicht om het hen uit te leggen ? Of mogen we gewoon ja-knikken en denken "![]()
" ??

Vriend van mij:
Volgens mij heb ik wel aanleg om spieren te kweken. Ik heb tijd geleden is een hele avond gebasket. En 'savonds was mijn borst echt veel gespierder.
Haha, goed gelachen.

Vriend van mij:
Volgens mij heb ik wel aanleg om spieren te kweken. Ik heb tijd geleden is een hele avond gebasket. En 'savonds was mijn borst echt veel gespierder.
Haha, goed gelachen.

Niet echt over bb maar toch:
Iemand: ''Ah ik heb pijn in een spier van mn voet.''
ik: ''Welke spier?''
iemand: ''Mn achillespees"
...
ik had een shake in me hand whey protein al day zegt me zus dat zijn steroiden
haha deze week hoorde ik die ook weer, maar bij hem waren er dokters bij geweest die bevestigde dat hij geen spieren kon kweken omdat hij geen vet had.Van mijn trainingsmaat (trainen nu een 2,5 weken samen):
De aloude klassieker: "Vet kan je omzetten in spieren" --> /facepalm
Is het onze plicht om het hen uit te leggen ? Of mogen we gewoon ja-knikken en denken "![]()
" ??

HahaNiet over BB maar vond em wel goed
Leerling: ''Mevrouw, ik heb geen stoel''
Lerares: ''Ja ga eerst maar ff zitten''

''haha deze week hoorde ik die ook weer, maar bij hem waren er dokters bij geweest die bevestigde dat hij geen spieren kon kweken omdat hij geen vet had.![]()
Mja, zegt iemand anders op deze gang ook ... Een basketballer van 2m10, vetpercentage van <5% ofzo, zegt tegen me dat ik gewoon vettig moet eten en moet bijkomen en dat die spieren dan wel zullen komen, dat ik geen spieren kan bijkrijgen zonder vet te eten..
(Jaja, ik weet dat je niet gewoon pure spiermassa kan bijkomen zonder vet, maar hij bedoelt echt dat ik eerst een dik varken moet worden voor ik gespierder wordt en meer massa kan krijgen..)
Dat iemand dit natural kan bereiken door bloed zweet en tranen ...daar heb ik alleen maar respect voor, geweldig lichaam deze man.
Hoezo? Die is toch puur natuur? Ofniet
?