MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

ik had een shake in me hand whey protein al day zegt me zus dat zijn steroiden

ik heb hier en daar striemen
bv op rechter biceps.
Iemand vraagt wat is dat op je arm?
ik: striemen omdat men vel niet snel genoeg meerekt
hij: je gebruikt toch geen creatine oO

heb geen moeite gedaan om er verder op in te gaan

Van mijn trainingsmaat (trainen nu een 2,5 weken samen):

De aloude klassieker: "Vet kan je omzetten in spieren" --> /facepalm

Is het onze plicht om het hen uit te leggen ? Of mogen we gewoon ja-knikken en denken " :fuu: :army: " ??

Same here; dacht hij ook dat dit zo kon. Heb het hem maar even uitgelegd. Maar leg ook niet alles uit, anders denk ik dat het wat storend wordt.
Ben bijna een wandelende encyclopedie geworden op verscheidene vlakken :P

Vriend van mij:
Volgens mij heb ik wel aanleg om spieren te kweken. Ik heb tijd geleden is een hele avond gebasket. En 'savonds was mijn borst echt veel gespierder.

Haha, goed gelachen.

Niet echt over bb maar toch:

Iemand: ''Ah ik heb pijn in een spier van mn voet.''
ik: ''Welke spier?''
iemand: ''Mn achillespees"

...

Van mijn trainingsmaat (trainen nu een 2,5 weken samen):

De aloude klassieker: "Vet kan je omzetten in spieren" --> /facepalm

Is het onze plicht om het hen uit te leggen ? Of mogen we gewoon ja-knikken en denken " :fuu: :army: " ??
haha deze week hoorde ik die ook weer, maar bij hem waren er dokters bij geweest die bevestigde dat hij geen spieren kon kweken omdat hij geen vet had.:yarly:

Niet over BB maar vond em wel goed:D

Leerling: ''Mevrouw, ik heb geen stoel''
Lerares: ''Ja ga eerst maar ff zitten''

Niet over BB maar vond em wel goed:D

Leerling: ''Mevrouw, ik heb geen stoel''
Lerares: ''Ja ga eerst maar ff zitten''
Haha :D

bij mij laatst ook:

leerling: "meneer ik heb een neefje gekregen''
Leraar: ''Ow gefeliciteerd, is het een meisje of een jongen?''
klas: ''OMFG NOOB''
leraar: '':o''

haha deze week hoorde ik die ook weer, maar bij hem waren er dokters bij geweest die bevestigde dat hij geen spieren kon kweken omdat hij geen vet had.:yarly:

Mja, zegt iemand anders op deze gang ook ... Een basketballer van 2m10, vetpercentage van <5% ofzo, zegt tegen me dat ik gewoon vettig moet eten en moet bijkomen en dat die spieren dan wel zullen komen, dat ik geen spieren kan bijkrijgen zonder vet te eten..

(Jaja, ik weet dat je niet gewoon pure spiermassa kan bijkomen zonder vet, maar hij bedoelt echt dat ik eerst een dik varken moet worden voor ik gespierder wordt en meer massa kan krijgen..)

Mja, zegt iemand anders op deze gang ook ... Een basketballer van 2m10, vetpercentage van <5% ofzo, zegt tegen me dat ik gewoon vettig moet eten en moet bijkomen en dat die spieren dan wel zullen komen, dat ik geen spieren kan bijkrijgen zonder vet te eten..

(Jaja, ik weet dat je niet gewoon pure spiermassa kan bijkomen zonder vet, maar hij bedoelt echt dat ik eerst een dik varken moet worden voor ik gespierder wordt en meer massa kan krijgen..)

Denk niet dat deze klassieker ooit zal vergaan.

Dat iemand dit natural kan bereiken door bloed zweet en tranen ...daar heb ik alleen maar respect voor, geweldig lichaam deze man.

De persoon over wie het gaat: Roelly
866rb0507.jpg

heb die ron1 al vaker zijn posten hier op het forum.. dat is inderdaad een enorme ezel

Ben ik begonnen aan me stackie Mass FX + Primal Male (wat overigens perfect werkt bij mij) ziet me moeder het merknaam "Anabolic Extreme" staan. "Nou volgens mij zit je gewoon aan de anabolen, kijk maar naar het merknaam" :rolleyes:

Mijn pa komt net mijn kamer binnenlopen: "hmmmm, het ruikt hier naar vis???"?

:eek: NO SHIT SHERLOCK!!!! Er ligt hier een bak tonijn naast me

En dan begint 'ie het liefst de discussie; dat is toch nergens voor nodig:tomato:

Terug
Naar boven