- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
"ik weet dat eiwitten alleen veel vocht vasthouden" (grote winnaar van deze topic toch?)
nee maar wel een goede eerste post
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"ik weet dat eiwitten alleen veel vocht vasthouden" (grote winnaar van deze topic toch?)

nee is eigenlijk een woord dat ik hier op het forum heb opgepikt
Ikzelf zou zeggen 'worst', of de meer dialecte vorm 'wust' - zoals in "e bifi wuske"

van dezelfde gast (pas afgestudeerd van de PABO!):
"gebeuren is altijd met een -d op het einde, want 'beuren' is geen werkwoord en er staat 'ge' voor."
arme stam en kofschip![]()

Als je het koud hebt, dan tril je meer, waardoor je buikvet "los" gaat zitten. Waardoor dat dus eigenlijk weg getraind wordt. Je spieren trekken dan steeds samen enzo. Als je dan ook vrij weinig eet, vliegen de kilo's vet er vanaf.

kloptJe zit goed in het citaten van verstandlozen topic "BVE". Ik zal je zo wat karma geven

Tja wat wil je als je ff voor zun neus gaat opwarmen met zijn nog niet eens max ,Vandaag een kerel in de gym. Hij was aan het benchen met 40kg. Je zag echt dat hij er moeite mee had, zijn techniek trok op niks. Als hij de bar van het rack haalde liet hij het eerst op zn borst rusten voordat ie begon te pressen en dan was hij zo'n 20-30 seconden bezig om 1 rep te maken (terwijl de bar zo scheef als iets hong, hij kreeg hem maar niet omhoog aan de linkerkant.) Dus ik ff helpen en die bar racken want je zag dat ie zich ging bezeren als hij zo verder deed. Dan hebk maar gezegd dat ie wat minder gewicht moet nemen als t ni gaat omdat hij anders wss een blessure op gaat lopen. Nja dan ga ik verder met mijn training, druk rustig 10x 40kg als opwarmsetje. Alsk klaar ben vraagt ie dan of dat bij mij ging. Ik zeg dus ja want t was een opwarmsetje. Dan zegt ie zo: ja normaal gezien druk ik 60-70 maar vandaag gaat t ni echt. In de smith druk ik zelfs makkelijk 70kg. Ik dacht echt in mezelf van yeah right xD Nja daarna ging ie dan verder pressen met 30kg en nog steeds hetzelfde probleem. Heb m nog 1x geholpen en dan gezegd dat ie best kon stoppen nu omdat ie zich anders serieus zou bezere :')

nee is eigenlijk een woord dat ik hier op het forum heb opgepikt
Ikzelf zou zeggen 'worst', of de meer dialecte vorm 'wust' - zoals in "e bifi wuske"

Ben ik lekker na mijn work-out van m'n benen eens aan het stretchen,
komt er eentje me zeggen; wat doe je, doordat je eerst benen traint en dan stretcht breken je spieren af, ze worden namelijk van lang terug naar kort gerokken & dat kan je fataal worden.
Heb hem gewoon gezegd; 'Serieus meen je dat? Nou zal dan maar direct stoppen of ik heb een paar scheurtjes'

Gister ook weer gehoord:
"Ja man, ik ben nu in de bulk en ga volgende maand beginnen met trainen."
"Huh, train je niet dan?"
"Nee, eerst bulken en ga er binnenkort flink tegenaan."
Het bekende vet-omzetten-in-spier-verhaal![]()

Gister ook weer gehoord:
"Ja man, ik ben nu in de bulk en ga volgende maand beginnen met trainen."
"Huh, train je niet dan?"
"Nee, eerst bulken en ga er binnenkort flink tegenaan."
Het bekende vet-omzetten-in-spier-verhaal![]()
'