MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

''Tuurlijk ben jij zo snel gespierd jij gebruikt shakes!''

????????????????????????

Kreeg ik van een vriend te horen

ik had me eelt opengescheurd.
zegt een gast: moet je ook trainen met handschoentjes

:roflol:

Vriend van me: ''Ja ik train alleen links''
Ik: ''Nee jij rukt met links en daarom ben je zo gespierd links''

vandaag rug aangepakt, wil ik beginnen met BOR. dus ik leg de stang al op de grond. staat er iemand naast mij (op teenslippers) zegtie: Zeau, ga je ff een herniaatje kweken...

/facepalm

toen vroeg ik hem, doe eens even voor dan. nee hij trainde geen rug vandaag. lafff

vandaag rug aangepakt, wil ik beginnen met BOR. dus ik leg de stang al op de grond. staat er iemand naast mij (op teenslippers) zegtie: Zeau, ga je ff een herniaatje kweken...

/facepalm

toen vroeg ik hem, doe eens even voor dan. nee hij trainde geen rug vandaag. lafff

Wel beter mikken op die teenslippers volgende keer als je de stang neer legt he!! Weg met die badgasten in de gym.

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

schrikkeljaren

"je benen moet je niet echt trainen, je stapt er toch heel de tijd op rond"

da zegt er iemand na da ge net mooi setje squats neergezet heb, alez dan voortaan geen squats meer maar gewoon staan :D

"je benen moet je niet echt trainen, je stapt er toch heel de tijd op rond"

da zegt er iemand na da ge net mooi setje squats neergezet heb, alez dan voortaan geen squats meer maar gewoon staan :D

:roflol: :roflol: :roflol: Zelfs bij that's the question puzzelen ze hier geen normale zin uit...

Je moet boos kijken als je traint, dan wordt je sterk.

Hoe harder je schreeuwt hoe harder je groeit.

Met mooie kleding train je beter.

Binnen 2 weken 16 :kots:
en CLB heeft mij bevestigd dat ik niet meer zal groeien in lengte,
de stap was vrij snel gemaakt dan ! :)

want maak je je toch druk :o
Hier in de Gym traint een ventje van 13, zag hem laatst nog squats doen met de instructeur samen :D

Terug
Naar boven