Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Het zijn ook altijd de ventjes van 16 en 17 die denken dat 'alleen curlen' de weg naar een monster bicep is. Dat je biceps met rug ook meepakt, is onzin.

OT: We hebben het over biceps in een topic over domme uitspraken. Sorry, kan nu maar aan 1 ding denken:

[Link niet meer beschikbaar]

Sorry - niets gevonden. Probeer het nogmaals met andere termen.

Vriend van me is ook verstandloos als het gaat om bodybuilding.

"Als ik van die shakes zou nemen dan zou ik ook binnen een maand 5 kg zwaarder zijn"

andere vriend:

"Ik ga binnekort ook weer flink trainen, ik laat een schema maken voor 2 dagen in de week"

Vriend van me is ook verstandloos als het gaat om bodybuilding.

"Als ik van die shakes zou nemen dan zou ik ook binnen een maand 5 kg zwaarder zijn"

andere vriend:

"Ik ga binnekort ook weer flink trainen, ik laat een schema maken voor 2 dagen in de week"

Wat is daar mis mee? 2 keer in de week een fullbody met een flinke intensiteit kun je echt wel op groeien hoor.

2x zwaar deadliften en squatten in de week is zwaarder dan een gay splitje met bankdrukken op maandag waarbij je na elk setje 10 minuten rust hebt omdat iedereen die bank wil gebruiken op maandag.

''Ron je heb spierballen hier''

*zat ze aan me triceps* :roflol:

Potverdomme moet even mijn frustraties kwijt over mijn moeder
Zij: Je eet veel te veel, ik koop echt geen liters melk meer als je zo voort doet. En na je training wil ik je enkel nog maar een koekje of een appel zien eten, geen maaltijd!!
Ik: Ik heb dan honger, een appel vult niet. Als je sport, heb je honger
Zij: En die anderen die sporten dan? (Vergelijkt me met vrienden die 1 maal per week gaan zwemmen) die eten toch ook geen volledige maaltijd.
Ik: :headbang:

Wat als ze echt mijn voedseltoevoer afsnijdt? :s

Zij: Je eet veel te veel, ik koop echt geen liters melk meer als je zo voort doet. En na je training wil ik je enkel nog maar een koekje of een appel zien eten, geen maaltijd!!
Zij: En die anderen die sporten dan? (Vergelijkt me met vrienden die 1 maal per week gaan zwemmen) die eten toch ook geen volledige maaltijd.

dan koop je zelf je eten?! of je bewijst dat het geen kwaad kan om zoveel te eten, (met visie op vet, gewicht en doel, werkt bij mijn ouders prima)

maar kl*te dat ze zo reageren.....

Bootje conjo bootje:D

Spierbuiken zijn spierbuiken. Je hebt net zo goed een spier'bal' in je biceps als in je triceps. Post fail.

''Laat je spierballen zien'', haal je toch ook niet je zak uit je broek. In de volksmond is spierbal de bicep, het klonk dus nogal grappig. Way too serious dude!

Vraag haar eens of je dik aan het worden bent ;)

"Van shakes krijg je enkel een gespierd bovenlichaam"

Wat is daar mis mee? 2 keer in de week een fullbody met een flinke intensiteit kun je echt wel op groeien hoor.

met 2x in de week fullbody is niks mis, maar als je soort van 2 daags split schema doet zoals hij :rolleyes:

2x zwaar deadliften en squatten in de week is zwaarder dan een gay splitje met bankdrukken op maandag waarbij je na elk setje 10 minuten rust hebt omdat iedereen die bank wil gebruiken op maandag.

Ik deadlift en squat 2x in de week:rolleyes: en bench maar 1 dag:p

Is wel altijd raar hoe mensen naar je kijken als je aan het squatten en deadliften bent, aangezien er maar 2 of 3 in mijn gym zijn die dat doen, deadliften ben ik de enige;o

Zelf kopen?

Is wel altijd raar hoe mensen naar je kijken als je aan het squatten en deadliften bent, aangezien er maar 2 of 3 in mijn gym zijn die dat doen, deadliften ben ik de enige;o

Ik ben de enige vrouw die alle grote drie doet...
De rest staat voornamelijk op de cardio-apparaten te bedenken of ze vandaag niet teveel Kcal hebben gehad, of zitten op van die domme apparaten hun benen naar of van elkaar te duwen denkend dat ze dan dunnere benen krijgen...

"kijk hem nou met zijn nep spieren...dat is alles Creatine "
"Jij hebt vast gespoten :S:S:S!! "

Zelf kopen? Ben 18 en heb daar geen tijd/zin voor. Verder zou het me teveel geld kosten!

Terug
Naar boven