Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Klasgenoot die ook traint zei vandaag tegen mij vandaag iets wat iemand tegen hem zei.

Deze persoon studeert fysio, en kwam met het volgende citaat.

Creatine kan je best bij de dokter innemen.

Nog een ander citaat dat iemand tegen mij heeft gezegd.

Creatine zorgt ervoor dat je meer gewicht pakt dat je aan kan is niet gezond.

:rolleyes:

ik ben 1.82 en heb zo'n gevoel dat ik niet meer ga groeien. kwa bouw denk ik ook dat ik voorloop op de meeste leeftijdsgenoten. echt jammer, ik heb de hoop met sportscholen in amsterdam nu opgegeven.

Het gaat niet zozeer om je groei als in lengte, maar voornamelijk van je pezen. En alhoewel je gewoon kan trainen, is de kans groot dat zo'n jochie als jij vrij snel de verkeerde kant opgaat en zo blijvende schade oploopt. Als je bv. naar een pees kijkt, die begint pas met groeien na 6 maanden. Dus nu trainen terwijl je pezen nog achterlopen kan sneller voor blessures zorgen. (Corrigeer me als ik het verkeerd heb hoor, ik kan het verkeerd geïnterpreteerd hebben).

Ik heb een peesontsteking gehad en het is geen pretje kan ik je vertellen:p.

OT: Ik had mijn schema bij me tijdens het trainen, dus kwam de instructeur even vragen of die het mocht zien. Het was mijn borst / biceps schema. Dus hij kijken naar het schema, en komt me daar met een wijze opmerking: "Die hammer curls vs concentration curls zijn geen superset he..". Dus ik vroeg hem waarom. "Een superset is als je twee oefeningen direct achter elkaar uitvoert". Dus ik uitleggen dat ik eerst hammers en dan concentration curls zonder rust doe. Krijg ik te horen: "Ja, maar dat klopt nog niet. Je kan het alleen een superset noemen als je twee spieren aanspreekt. Dit is gewoon twee oefeningen snel achter elkaar doen". :roflol:

Laatst bewerkt:
Het gaat niet zozeer om je groei als in lengte, maar voornamelijk van je pezen. En alhoewel je gewoon kan trainen, is de kans groot dat zo'n jochie als jij vrij snel de verkeerde kant opgaat en zo blijvende schade oploopt. Als je bv. naar een pees kijkt, die begint pas met groeien na 6 maanden. Dus nu trainen terwijl je pezen nog achterlopen kan sneller voor blessures zorgen. (Corrigeer me als ik het verkeerd heb hoor, ik kan het verkeerd geïnterpreteerd hebben).

dus het is toch beter om nog even te wachten?:(

Zit zo'n gast bij ons in de gym, die zet altijd na 't trainen op zo'n machine z'n gewicht op 't hoogst, lijkt 't natuurlijk net of hij zo'n krachtpatser is xD

Laatst bewerkt:
dus het is toch beter om nog even te wachten?:(

Nee, ik vind het goed dat je spierversterkende oefeningen doet en vooral blijven doen. Maar ik wou je het perspectief van de sportschool even duidelijk maken.

Wat ik nu ga zeggen weet ik niet zeker, maar dit is hoe ik het geïnterpreteerd heb wederom.

Zo lang je het op een verantwoord niveau houd is er in principe niets aan de hand. Maar als jij nu keihard gaat beuken en flink omhoog gaat in gewichten streven je spieren je pezen voorbij. Waardoor je uiteindelijk jezelf tegen komt.

Wat natuurlijk wel zo is, is dat het heel erg persoonlijk gebonden is hoe het met die ontwikkeling staat. De ene persoon is inderdaad op zijn 14de al verder gevorderd, maar dit kan je zelf niet echt bepalen:p.

Ik zet mijn vet wel om in spieren!

Ik lang lang geleden, was 8 ofzo, nadat je een setje curls doet moet je je arm inbinden met een deken zodat je het vet eraf zweet.

Had net een paar dumbbells van 1,5 kg van men ma gepikt

OT: Ik had mijn schema bij me tijdens het trainen, dus kwam de instructeur even vragen of die het mocht zien. Het was mijn borst / biceps schema. Dus hij kijken naar het schema, en komt me daar met een wijze opmerking: "Die hammer curls vs concentration curls zijn geen superset he..". Dus ik vroeg hem waarom. "Een superset is als je twee oefeningen direct achter elkaar uitvoert". Dus ik uitleggen dat ik eerst hammers en dan concentration curls zonder rust doe. Krijg ik te horen: "Ja, maar dat klopt nog niet. Je kan het alleen een superset noemen als je twee spieren aanspreekt. Dit is gewoon twee oefeningen snel achter elkaar doen". :roflol:

Hij heeft toch gelijk?(Ja, ik ben serieus)

Ja, had het net zelfs. Chestpress op zn max (100kg) -.- De gasten die 80+ barbell-benchen zijn op 1 hand te tellen, en die doen gewone flat bench met spotter. Ben benieuwd welke idioot dat heeft gedaan. Als protest heb ik hem op 30 gezet na mn training.

Ja, had het net zelfs. Chestpress op zn max (100kg) -.- De gasten die 80+ barbell-benchen zijn op 1 hand te tellen, en die doen gewone flat bench met spotter. Ben benieuwd welke idioot dat heeft gedaan. Als protest heb ik hem op 30 gezet na mn training.

daar heb je ze wel tuk hey :cool:

Kwas aan't benche, komt er ineens een enorme buffe kerel naar mij en zegt :

"ge moet u stang breder pakke, anders traint ge teveel den binnekant van u borst" én "ge moet te stang helemaal tot tege u borst late kome, anders gaat ge nooit goeie vorderinge make" (ja, ik liet hem 3 cm van mn borst..)

Kwas aan't benche, komt er ineens een enorme buffe kerel naar mij en zegt :

"ge moet u stang breder pakke, anders traint ge teveel den binnekant van u borst" én "ge moet te stang helemaal tot tege u borst late kome, anders gaat ge nooit goeie vorderinge make" (ja, ik liet hem 3 cm van mn borst..)

En terecht.

lol, dit topic bestaat al lang!
Ik had op een engels prive forum een tijdje bijgehouden wat een collega van mij allemaal uitkraamt. Even zien.

I'm gonna log this guys quotes from now on.

Today:

----Q1
S: Tom, there is a guy and he looks like you. He has the same physique although he never works out and only drinks beer. Its so unfair. Because I work out so hard and I look fat!
(I need to say S. curls 3x15reps with 5kg. He works out very hard)

T: I bet he doesn't Deadlift 150kg.

S: I don't know but he IS very strong.

----Q2
S: My one leg is shorter than the other, this makes my muscles on that side shorter which makes my calf hurt. The docter says I need to stretch it daily but I don't think that is good for me because it doesn't feel nice.

----Q3
S: No matter how hard I lift (remember 3x15x5kg curls) I still don't lose my fat belly.
T: Don't eat so many bread. You need to eat less carbs and more protein and healthy fat.
T: Eat quark..
S: I'm not gonna do that. Bring quark to work.

An earlier quote:
----Q4
S: When I used creatin I increased 10kg in weight in a month. I also started eating a lot nuts and peanuts.
T: It was probably because of the nuts.
S: No it was the creatin I read it online.

and today:
----Q5
T: *Forgot creatin at home so I took some with me*
S: Wow how much is that!!!?
T: about 5 grams
S: I took only 1 gram a day and I gained 10kg weight. I wonder what had happened if I took as much as you do!?

----Q6

S: Those guys that do the 15minute-ab-workout must have steel abs!

THEY SAY LIFTING LIGHT WEIGHTS IS BETTER BECAUSE WHEN YOU LIFT HEAVY WEIGHTS YOU GET A LOT OF MASS BUT YOU LOSE IT AS EASILY

''waarom zou ik benen trainen, die zijn echt wel sterk genoeg om te lopen hoor''
uhm ja...

"Je moet suiker eten daar wordt je groter van"

"Kan je een kuurtje voor me regelen ik wil groter worden want ik verveel me, dan ga ik elke dag zwemmen om te groeien"

Ecto: hoeveel deadlift je dan?
Ik: 230 kilo :D
Ecto: ow dat is niet zoveel, ik deed pas meer.

Terug
Naar boven