Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

:roflol:
Goed gevonden, nu kan er geen twijfel meer bestaan :roflol:

En ik maar denken dat ROM range of movement betekende :treuren:

Om eerlijk te zijn is een deadlift van 230 voor een 100 kg wegende ervaren builder niet zeer veel. Als ik op lijsten kijk van amateurwedstrijden zie ik gasten van 75-85 kg dit ook doen. Misschien zijn het dus geen praatjes ;)

Ohja, toch respect hoor, ik haal die deadlift niet btw :D

Ik heb de pr gezet op 96 kg, geen zin om steeds mijn stats te veranderen, en ben heel eerlijk gezegd best trots op mijn prestatie als je bedenkt dat ik 3,5
a 4 jaar geleden nauwelijks een stang van de grond kreeg :) het gaat er niet om wat een ander kan maar wat jij kan dus dan is het toch wel frustrerend als een of andere bijna niet trainende ecto zegt dat het niks is! zelfs al zou hij daadwerkelijk meer tillen is alles eronder niet meteen niks;)

Ik heb de pr gezet op 96 kg, geen zin om steeds mijn stats te veranderen, en ben heel eerlijk gezegd best trots op mijn prestatie als je bedenkt dat ik 3,5
a 4 jaar geleden nauwelijks een stang van de grond kreeg :) het gaat er niet om wat een ander kan maar wat jij kan dus dan is het toch wel frustrerend als een of andere bijna niet trainende ecto zegt dat het niks is! zelfs al zou hij daadwerkelijk meer tillen is alles eronder niet meteen niks;)
+1
ben het helemaal met je eens ;)

"Je moet suiker eten daar wordt je groter van"

"Kan je een kuurtje voor me regelen ik wil groter worden want ik verveel me, dan ga ik elke dag zwemmen om te groeien"

Ecto: hoeveel deadlift je dan?
Ik: 230 kilo :D
Ecto: ow dat is niet zoveel, ik deed pas meer.

Juist suiker voor me energie en gewoon gedurende de dag suiker eten.

komt mijn ma binnen zegt "waarom zit jij nu een biefstuk te bakken ???)

dat is een havermoutpannekoek dom wijf :mad:

heb gelukkig een gemaakt maar snap er geen bal van hoe ik da op mijn pc zet stome nieuwe gsm :rolleyes:

straks werk van maken beloofd... nu traine :D

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

oke dat kan ik moeilijk geloven :s meen je dat nu echt....

ja maar persoonlijk vond ik het meer op een stuk gehakt lijken :)

Die 'pics'-grap is nu wel leuk geweest hoor marcel.

Terug
Naar boven