MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Zeg je gwn,

''KOM FECHTAH DANN JONGAH!!!''

Definitie is nooit gekoppeld aan vet of vocht natuurlijk, dat weet jij ook.
Definitie is gekoppeld aan ontwikkeling en massa van de spieren en niets anders.
Het zichtbaar zijn van definitie is gekoppeld aan de vetlaag en evt vocht en dat is iets heel anders.
Deed me wel glimlachen

"omdat ik 80 kilo bankdruk ben ik een beest" aldus een "beest"

Me ma bazuint blijkbaar op dr werk rond dat ik 'fitness' en ik 'dingen eet enzo' je kent het wel van die vage praat. Nou heeft een collega van haar mij dus gewaarschuwd via haar.. hij zei namelijk: Dat je zoon zoveel eiwitten eet is helemaal niet goed! daar moet hij echt voor oppassen, want straks wordt hij er heel dik van en dan is het te laat, want je krijgt het er niet meer af.

Ik heb mijn moeder geadviseerd om haar collega te bewerken met een breekijzer.
Serieus wat zijn mensen soms dom.

Ah mijn grootouders waar ik een tijdje woonde, hadden ze verteld dat in weight gainers cement zit :)

22u; heb net 6 boterhammen gehaald, zegt me ma; "Waarom eet je nog zo laat zoveel, daar wordt je alleen maar dik van!"

Pfff ... niet nog eens ...

Wat voor spul is dat?!
Ik: Eiwitten.
Hij: waarvoor is dat?

En dat in een fitness school xD

Laatst bewerkt:
Ik reed eens met een redelijk smalle jongen naar school:
ik: ik ben nu enkele weken bezig met veel en eiwitrijk te eten voor het trainen en gaat echt goed!
hij: ow ben je al veel bijgekomen?
ik: 3 kilo
hij: wow! ga ik ook doen dan!
ik: oh ik wist niet dat je trainde
hij: doe ik ook niet, ik wil gewoon dikker worden -.-

kwam hij zo een paar weken later kei fier tegen me zeggen dat hij al 3 kilo was bijgekomen. Enkel vet uiteraard

Haha, epic lol op het werk again.

Maat van me vertelde over een groepje mutsen in z'n klas;

Die keken verschrikt naar een of ander product waar wel 75kcal in zat waarop er eentje zegt;
'Maar je mag er toch maar 200 per dag!?'

Dus iemand op het werk zegt;
'Huh, het is toch 2000?'
*2 meiden, die overigens welwillend nog wel eens naar mij gluren, die obviously proberen niet te veel te eten kijken elkaar zo aan van 'wij niet!'*
Ik '200!? Eerder 4200!' *rookt rustig verder*
*meiden en andere typische 'veel sporten en niet te veel eten' gasten kijken mij zo aan van wtf*
*ik denk looooooooooooooooooooooool*

Maar had dat nooit gezegd als die gasten er niet bij zaten, maar die zaten er wel en die blikken waren gewoon onbetaalbaar:D

Haha, epic lol op het werk again.

Maat van me vertelde over een groepje mutsen in z'n klas;

Die keken verschrikt naar een of ander product waar wel 75kcal in zat waarop er eentje zegt;
'Maar je mag er toch maar 200 per dag!?'

Dus iemand op het werk zegt;
'Huh, het is toch 2000?'
*2 meiden, die overigens welwillend nog wel eens naar mij gluren, die obviously proberen niet te veel te eten kijken elkaar zo aan van 'wij niet!'*
Ik '200!? Eerder 4200!' *rookt rustig verder*
*meiden en andere typische 'veel sporten en niet te veel eten' gasten kijken mij zo aan van wtf*
*ik denk looooooooooooooooooooooool*

Maar had dat nooit gezegd als die gasten er niet bij zaten, maar die zaten er wel en die blikken waren gewoon onbetaalbaar:D

Haha ik snap je helemaal;)
Met die stats is 4200 ook niet meer dan nodig trouwens:p

Haha ik snap je helemaal;)
Met die stats is 4200 ook niet meer dan nodig trouwens:p
Och, net afgelopen week achter gekomen dat ik op werkdagen 'maar' 600kcal te weinig vreet. Ik ben ook helemaal klaar met die ****n BMR formules en 'activity multipliers'. Ik gebruik nu MET-waardes, ziet er al een stuk betrouwbaarder uit. Maarja, werk is dan ook 8 uur lang staan/lopen en veel om je as draaien en met je armen bezig zijn. Eigenlijk sta ik er nog van te kijken hoeveel je daarvoor nodig hebt. Maar goed, 2 maanden 'verloren' (woog constant het zelfde), dus bewijst wel dat ik in ieder geval te weinig at. Nu een beetje ****it mentaliteit, ik wil gewoon aankomen en meer progressie zien:rolleyes:

Och, net afgelopen week achter gekomen dat ik op werkdagen 'maar' 600kcal te weinig vreet. Ik ben ook helemaal klaar met die ****n BMR formules en 'activity multipliers'. Ik gebruik nu MET-waardes, ziet er al een stuk betrouwbaarder uit. Maarja, werk is dan ook 8 uur lang staan/lopen en veel om je as draaien en met je armen bezig zijn. Eigenlijk sta ik er nog van te kijken hoeveel je daarvoor nodig hebt. Maar goed, 2 maanden 'verloren' (woog constant het zelfde), dus bewijst wel dat ik in ieder geval te weinig at. Nu een beetje ****it mentaliteit, ik wil gewoon aankomen en meer progressie zien:rolleyes:

Ik snap ook precies hier wat je bedoelt, of is dit verhaal nep om mij uit de tent te lokken?
Heb ook een tijdje gehad dat ik mijn voeding liet verslappen, kwam dan ook niks bij, nu de laatste tijd weer terug met voedingsschema en traint gewoon ook veel beter, veel sneller van spierpijn af en meer kracht lijk ik wel te krijgen/hebben. Ik word al moe van mijn bijbaan, een paar uurtjes, dus laat staan als je altijd 8 uur per dag moet werken:rolleyes:

Ik snap ook precies hier wat je bedoelt, of is dit verhaal nep om mij uit de tent te lokken?
Huh???
Heb ook een tijdje gehad dat ik mijn voeding liet verslappen, kwam dan ook niks bij, nu de laatste tijd weer terug met voedingsschema en traint gewoon ook veel beter, veel sneller van spierpijn af en meer kracht lijk ik wel te krijgen/hebben. Ik word al moe van mijn bijbaan, een paar uurtjes, dus laat staan als je altijd 8 uur per dag moet werken:rolleyes:
Nah, liet mn voeding niet eens verslappen. Maar zo ongeveer 8 maanden terug at ik denk omgerekend zo'n 1500kcal per dag, met het zelfde werk etc, deed alleen nog niet aan trainen. Toen ik eenmaal begon steeds meer mn voeding verhoogd, maar niet zoals het moest omdat ik niet in vet wilde aankomen en nogal onwetend en eigenwijs was. Maar op een gegeven moment zie je het licht, dacht ik, en ging echt eten zoals het moest. Maar blijkt uiteindelijk nog niet genoeg te zijn. Wel klote dat ik dus min of meer 2 maanden heb stil gestaan, aan de andere kant doe ik dit gewoon omdat ik het wel leuk vind, dus ik heb geen haast ofzo.

Nah, liet mn voeding niet eens verslappen. Maar zo ongeveer 8 maanden terug at ik denk omgerekend zo'n 1500kcal per dag, met het zelfde werk etc, deed alleen nog niet aan trainen. Toen ik eenmaal begon steeds meer mn voeding verhoogd, maar niet zoals het moest omdat ik niet in vet wilde aankomen en nogal onwetend en eigenwijs was. Maar op een gegeven moment zie je het licht, dacht ik, en ging echt eten zoals het moest. Maar blijkt uiteindelijk nog niet genoeg te zijn. Wel klote dat ik dus min of meer 2 maanden heb stil gestaan, aan de andere kant doe ik dit gewoon omdat ik het wel leuk vind, dus ik heb geen haast ofzo.

Ok, ja wel vervelend opzich toch... Ik heb wel haast wil als ik mijn 18de verjaardag vier toch wel zo'n 100 kg wegen en niet al te hoog vp%(geen 10% maar ook geen 25% of zoiets). Dus ik let nu goed op mijn voeding, geen troep meer gewoon puur het schema;)

:roflol:

OT: M´n moeder deel II

Moeder: Goh Marcel je ziet er helemaal opgeblazen uit...
Ik: Mam, dat zijn spieren:mad:
Moeder: Oh....maar toen je slanker was zag je er een stuk jonger uit!
Ik: [afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, géén pics van m´n moeder

is denk ik wel de reactie van elke moeder :D eeeeeeeeeelke keer dat ik hier thuis in men bloot bovenlijf loop, dan krijg ik de opmerking dat ik vroeger zo een mooi sportief lichaam had, en nu een opgeblazen lelijkaard ben geworden...

Wat ik haat is als er smalle mannetjes naar me toe komen en zeggen van: waaw man, jij doet aan fitness/bodybuilding zeker? Ik: ja, tuurlijk, thanks ! Hij: nou ja, met dikke spieren ben je niets, want een kickboxer die slaat je zo neer..

Omfg, couldn't care lesss...

Wat ik haat is als er smalle mannetjes naar me toe komen en zeggen van: waaw man, jij doet aan fitness/bodybuilding zeker? Ik: ja, tuurlijk, thanks ! Hij: nou ja, met dikke spieren ben je niets, want een kickboxer die slaat je zo neer..

Omfg, couldn't care lesss...

Dus net als die smalle mannetjes: die slaat een kickboxer ook zo neer.
:roflol:

Terug
Naar boven