Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Dus net als die smalle mannetjes: die slaat een kickboxer ook zo neer.
![]()
Hehehe, ja !

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus net als die smalle mannetjes: die slaat een kickboxer ook zo neer.
![]()

is denk ik wel de reactie van elke moedereeeeeeeeeelke keer dat ik hier thuis in men bloot bovenlijf loop, dan krijg ik de opmerking dat ik vroeger zo een mooi sportief lichaam had, en nu een opgeblazen lelijkaard ben geworden...
Ja en de standaard slotopmerking dat ´de meiden het ook niet mooi vinden zo..´ [afbeelding niet meer beschikbaar] Net of mij dat wat kan schelen.

'Lol die shakes zijn volgens mij niet goed voor je joh ik gebruik ze niet en ik kom zelfs ver'
^van me broer, hijs nog dunner dan ik
dat ze niet goed voor je zijn is wel verstandloos... maar dat hij verder kan komen zonder zeker niet!
Zijn er eigelijk studies naar gedaan of eiwitshakes op lange termijn negatieve effecten hebben? En of er wel eens 'gesjoemeld' wordt met de samenstelling?
Hey, hoe kwam je aan zo'n verstandloos citaat?

ik ben 16 en hij is 20, en ik heb overal meer spiermassa dan hij (behalve biceps en benen)dat ze niet goed voor je zijn is wel verstandloos... maar dat hij verder kan komen zonder zeker niet!

Zijn er eigelijk studies naar gedaan of eiwitshakes op lange termijn negatieve effecten hebben? En of er wel eens 'gesjoemeld' wordt met de samenstelling?

.ik ben 16 en hij is 20, en ik heb overal meer spiermassa dan hij (behalve biceps en benen)
hij traint voornamelijk veel biceps en verder bijna niet
Wat ik haat is als er smalle mannetjes naar me toe komen en zeggen van: waaw man, jij doet aan fitness/bodybuilding zeker? Ik: ja, tuurlijk, thanks ! Hij: nou ja, met dikke spieren ben je niets, want een kickboxer die slaat je zo neer..
Omfg, couldn't care lesss...
sinds wanneer moet je een sport of hobby gaan doen om er iets aan te hebben.Mijn god, echt vreselijk die bullshit. En het moet ook meteen weer over vechten gaan zodra het over trainen gaat natuurlijk. Maarja, die gene die het meteen maar over vechten moeten hebben maken ook niet voor niks dat soort opmerkingenIk krijg ook heel de tijd te horen dat wanneer ik boven de 100kg ga wegen echt sloom word en iedereen mij 3x kan slaan voordat ik 1 keer kan uithalen. En dat 100kg wegen er niet uitziet

Ik heb ook nog een leuke, ik aan vechtsport en krachttraining, samen met mijn broertje.
Vorige zomer zijn we geswitched naar een nieuwe vechtsport, die leraar heeft heel veel mensen die niet veel kunnen, dus hij was heel blij met mij en me broertje. Er is er maar eentje bij die goed is.
We krijgen extra lessen bij hem thuis. Vorige keer trainde we in de zon in zijn tuin.
Mijn broertje is 20 en hij is 2 jaar laten dan ik begonnen met krachttrainen. Mijn bro is iets groter (qua lengte). Ik heb een minder hoog vet percentage en zie er veel gespierder uit dan hij.
Nou ik merkte het al toen die ene jongen die ook goed is bij mij was laatst. Ik liet hem de homegym zien maar hij moest er niets van weten. Wel was hij impressed dat ik hem eventjes 120cm boxjump liet zien, maar de link kon hij niet leggen.
Einde van de training (in de tuin bij de leraar) is mijn broertje even weg. Zegt de leraar tegen me, Tom, die spieren.. Het maakt je wel slomer.
Maar een feit is, ik ben helemaal niet slomer. Hij en die gappie, zien gewoon wat ze willen zien! Wat ze verwachten te zien. Echt ik legde hem haarfijn uit dat het ligt aan de manier waarop je traind, en dat krachttraining mij juist sneller maakt. Hij knikte en knikte maar in zijn hoofd geloof hij het toch niet weet het zeker.
Mijn god, echt vreselijk die bullshit. En het moet ook meteen weer over vechten gaan zodra het over trainen gaat natuurlijk. Maarja, die gene die het meteen maar over vechten moeten hebben maken ook niet voor niks dat soort opmerkingen
En ja, 100KG wegen ziet er ook niet uit, als je een BF% van 20 hebt![]()
Lieten we express een mega partial squat zien en toen was de instructeur weer gerust gesteld.