AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

is denk ik wel de reactie van elke moeder :D eeeeeeeeeelke keer dat ik hier thuis in men bloot bovenlijf loop, dan krijg ik de opmerking dat ik vroeger zo een mooi sportief lichaam had, en nu een opgeblazen lelijkaard ben geworden...

Ja en de standaard slotopmerking dat ´de meiden het ook niet mooi vinden zo..´ [afbeelding niet meer beschikbaar] Net of mij dat wat kan schelen.

'Lol die shakes zijn volgens mij niet goed voor je joh ik gebruik ze niet en ik kom zelfs ver'

^van me broer, hijs nog dunner dan ik

'Lol die shakes zijn volgens mij niet goed voor je joh ik gebruik ze niet en ik kom zelfs ver'

^van me broer, hijs nog dunner dan ik

dat ze niet goed voor je zijn is wel verstandloos... maar dat hij verder kan komen zonder zeker niet!

dat ze niet goed voor je zijn is wel verstandloos... maar dat hij verder kan komen zonder zeker niet!

Zijn er eigelijk studies naar gedaan of eiwitshakes op lange termijn negatieve effecten hebben? En of er wel eens 'gesjoemeld' wordt met de samenstelling?

ik ben 16 en hij is 20, en ik heb overal meer spiermassa dan hij (behalve biceps en benen) :P
hij traint voornamelijk veel biceps en verder bijna niet

ik ben 16 en hij is 20, en ik heb overal meer spiermassa dan hij (behalve biceps en benen) :P
hij traint voornamelijk veel biceps en verder bijna niet

Wat weegt je broer dan wel niet, 40kg?

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Wat ik haat is als er smalle mannetjes naar me toe komen en zeggen van: waaw man, jij doet aan fitness/bodybuilding zeker? Ik: ja, tuurlijk, thanks ! Hij: nou ja, met dikke spieren ben je niets, want een kickboxer die slaat je zo neer..

Omfg, couldn't care lesss...

Een vriend van me zei ook een keer: Waarom ga je niet een vechtsport, daar heb je nog wat aan (ik denk dat hij bedoelde dat je dan makkelijker mensen in elkaar kan slaan):rolleyes: sinds wanneer moet je een sport of hobby gaan doen om er iets aan te hebben.

"ik ga eerst veel eten en dan mijn vet omzetten in spieren" :D

Ik krijg ook heel de tijd te horen dat wanneer ik boven de 100kg ga wegen echt sloom word en iedereen mij 3x kan slaan voordat ik 1 keer kan uithalen. En dat 100kg wegen er niet uitziet

Ik krijg ook heel de tijd te horen dat wanneer ik boven de 100kg ga wegen echt sloom word en iedereen mij 3x kan slaan voordat ik 1 keer kan uithalen. En dat 100kg wegen er niet uitziet
Mijn god, echt vreselijk die bullshit. En het moet ook meteen weer over vechten gaan zodra het over trainen gaat natuurlijk. Maarja, die gene die het meteen maar over vechten moeten hebben maken ook niet voor niks dat soort opmerkingen:o

En ja, 100KG wegen ziet er ook niet uit, als je een BF% van 20 hebt:rolleyes:

Ik heb ook nog een leuke, ik aan vechtsport en krachttraining, samen met mijn broertje.
Vorige zomer zijn we geswitched naar een nieuwe vechtsport, die leraar heeft heel veel mensen die niet veel kunnen, dus hij was heel blij met mij en me broertje. Er is er maar eentje bij die goed is.

We krijgen extra lessen bij hem thuis. Vorige keer trainde we in de zon in zijn tuin.
Mijn broertje is 20 en hij is 2 jaar laten dan ik begonnen met krachttrainen. Mijn bro is iets groter (qua lengte). Ik heb een minder hoog vet percentage en zie er veel gespierder uit dan hij.

Nou ik merkte het al toen die ene jongen die ook goed is bij mij was laatst. Ik liet hem de homegym zien maar hij moest er niets van weten. Wel was hij impressed dat ik hem eventjes 120cm boxjump liet zien, maar de link kon hij niet leggen.

Einde van de training (in de tuin bij de leraar) is mijn broertje even weg. Zegt de leraar tegen me, Tom, die spieren.. Het maakt je wel slomer.

Maar een feit is, ik ben helemaal niet slomer. Hij en die gappie, zien gewoon wat ze willen zien! Wat ze verwachten te zien. Echt ik legde hem haarfijn uit dat het ligt aan de manier waarop je traind, en dat krachttraining mij juist sneller maakt. Hij knikte en knikte maar in zijn hoofd geloof hij het toch niet weet het zeker.

Ik heb ook nog een leuke, ik aan vechtsport en krachttraining, samen met mijn broertje.
Vorige zomer zijn we geswitched naar een nieuwe vechtsport, die leraar heeft heel veel mensen die niet veel kunnen, dus hij was heel blij met mij en me broertje. Er is er maar eentje bij die goed is.

We krijgen extra lessen bij hem thuis. Vorige keer trainde we in de zon in zijn tuin.
Mijn broertje is 20 en hij is 2 jaar laten dan ik begonnen met krachttrainen. Mijn bro is iets groter (qua lengte). Ik heb een minder hoog vet percentage en zie er veel gespierder uit dan hij.

Nou ik merkte het al toen die ene jongen die ook goed is bij mij was laatst. Ik liet hem de homegym zien maar hij moest er niets van weten. Wel was hij impressed dat ik hem eventjes 120cm boxjump liet zien, maar de link kon hij niet leggen.

Einde van de training (in de tuin bij de leraar) is mijn broertje even weg. Zegt de leraar tegen me, Tom, die spieren.. Het maakt je wel slomer.

Maar een feit is, ik ben helemaal niet slomer. Hij en die gappie, zien gewoon wat ze willen zien! Wat ze verwachten te zien. Echt ik legde hem haarfijn uit dat het ligt aan de manier waarop je traind, en dat krachttraining mij juist sneller maakt. Hij knikte en knikte maar in zijn hoofd geloof hij het toch niet weet het zeker.

spieren maken je wel slomer als je er uitziet als coleman ofzo:s maar hoe kunnen spieren die trainen voor vechtsport en krachttraining je ook slomer maken?:s ik weeg inde winter ook rond de 108 en geloof me ik ben niet echt loom te noemen.

Mijn god, echt vreselijk die bullshit. En het moet ook meteen weer over vechten gaan zodra het over trainen gaat natuurlijk. Maarja, die gene die het meteen maar over vechten moeten hebben maken ook niet voor niks dat soort opmerkingen:o

En ja, 100KG wegen ziet er ook niet uit, als je een BF% van 20 hebt:rolleyes:

Dat haat ik ook zo. Ik ging een keer voor de grap naar een intakeles bij een nieuwe sportschool. Doen alsof ik niets wist, samen met een vriend van me.
Toen zei ik dat ik nog nooit aan krachttraining had gedaan, maar wel acrobatiek, en salto's kon maken. En hij zei:"Dus als iemand wil vechten ga jij een salto voor zijn neus maken?" Wat een idioot.

Toen liepen we langs het squatrek, zei die vriend "Hey Squaten" Hij vroeg hoeveel squat je (@ the time deed Vic iets van 260 geloof ik) maar we waren noobs dus hij zei maar 100kg. En die instructeur:
100!!!! :-| dat kan niet! Dan ga je vast niet diep genoeg!!!
Lieten we express een mega partial squat zien en toen was de instructeur weer gerust gesteld.

Laatst bewerkt:
Lieten we express een mega partial squat zien en toen was de instructeur weer gerust gesteld.

Had dan eerst een 1/4de squat 100kg gedaan, dan om uitleg vragen hoe het wel moet, en dan opeens 200kg fullsquaten.

Wil die ogen van de instructeur wel eens zien :D

Terug
Naar boven