XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Alsof je een posingslip aanmoet om je armen te kunnen showen :roflol:

Mn pa had ook een leuke. We zijn aan het klussen in huis. Zegt ie na t verslepen van een paar kasten en een bank: "Oh, mn botten worden hier zo stijf van:(" Ik had het niet meer :P

Ik zit al het hele weekend met een probleem over mijn "nietmachine"
Een nietmachine hoort te nieten, is't niet"? Dus een nietmachine niet, maar als de nietjes op zijn? Dan niet ie niet, wat doet ie dan "WEL" als die het niet doet?.
En wat doet ie dan als je wel nietjes hebt, dan is't toch ook nog steeds een "niet machine" Maar hij doet het dan "WEL" hij niet.

shit, wordt er helegaar getikt van, dat welles nietes.

Als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug.

Niet geheel verstandsloos, maar ik verveelde me ff.

Laatst bewerkt:
Ik zit al het hele weekend met een probleem over mijn "nietmachine"
Een nietmachine hoort te nieten, is't niet"? Dus een nietmachine niet, maar als de nietjes op zijn? Dan niet ie niet, wat doet ie dan "WEL" als die het niet doet?.
En wat doet ie dan als je wel nietjes hebt, dan is't toch ook nog steeds een "niet machine" Maar hij doet het dan "WEL" hij niet.

deze is heel flauw maar toch wel respect waard haha.

Niet geheel verstandsloos, maar ik verveelde me ff.

dat was bij mij wel enigzins duidelijk :P

Hey, ik heb een voedingsschema en trainingsschema gemaakt, waar kan ik deze neerzetten zodat ik wat feedback erop krijg?
(en ik zet het maar in dit topic omdat het zo zinloos is om gelijk een nieuw topic te maken met die vraag).

Hey, ik heb een voedingsschema en trainingsschema gemaakt, waar kan ik deze neerzetten zodat ik wat feedback erop krijg?
(en ik zet het maar in dit topic omdat het zo zinloos is om gelijk een nieuw topic te maken met die vraag).
De niet-tiener specifieke subfora vriend.

Gisteren op het werk: (ik maak wat mee daarzo:p)

Scholier (toch wel 17 dunkt me): 'Iewwww, wat is dat!?'
*kijk naar mezelf, misschien vergeten mn lul terug in mn broek te doen, weet ik veel*
Ik: 'Wat?'
Scholier: 'Dat op je arm'
Ik: 'WTF, ik zie niks'
Wijst ze mn aders aan:roflol:

Dan vraag ik me toch wel af hoevaak zo'n dom wicht haar broek 's morgens over dr kop heen trekt voordat ze denkt 'FUUUUIMDOINITRONG!!11':rolleyes:

voedingsschemamoet je inleveren bij de snackbar op de hoek, geef 5 euro en je krijgt feed back.

*kijk naar mezelf, misschien vergeten mn lul terug in mn broek te doen, weet ik veel*

Dan vraag ik me toch wel af hoevaak zo'n dom wicht haar broek 's morgens over dr kop heen trekt voordat ze denkt 'FUUUUIMDOINITRONG!!11':rolleyes:

You are saying it wrong! :fuu:

haha laatst ook in de fitness vraagt aan mij, train je al lang, ik zeg zo ja, hij zegt ja ik kan het zien :roflol: hij zegt ja, ik zeg hoezo, hij zegt je bent groot, ik zeg zo dankje man nu voel ik me goed, ga je mee h**ren, hij zo ja effe training afmaken kom ik bij je thuis, zeg ik zo is goed half uur later gingen we naar de h**ren :roflol: hoe dom kan je zijn?

Is naar de h**ren gaan dom?

ooo wat ben jij dom :roflol:

Hilarischh,, :D

Terug
Naar boven