- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik ga niet in een posingslip voor m´n moeder staan hoor.
niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik ga niet in een posingslip voor m´n moeder staan hoor.

Alsof je een posingslip aanmoet om je armen te kunnen showen![]()
Daar heb ik pics voor nodig om te kunnen oordelen of ik zo voor je moeder zou kunnen staan.![]()

Ik zit al het hele weekend met een probleem over mijn "nietmachine"
Een nietmachine hoort te nieten, is't niet"? Dus een nietmachine niet, maar als de nietjes op zijn? Dan niet ie niet, wat doet ie dan "WEL" als die het niet doet?.
En wat doet ie dan als je wel nietjes hebt, dan is't toch ook nog steeds een "niet machine" Maar hij doet het dan "WEL" hij niet.
Niet geheel verstandsloos, maar ik verveelde me ff.

De niet-tiener specifieke subfora vriend.Hey, ik heb een voedingsschema en trainingsschema gemaakt, waar kan ik deze neerzetten zodat ik wat feedback erop krijg?
(en ik zet het maar in dit topic omdat het zo zinloos is om gelijk een nieuw topic te maken met die vraag).
)

Scholier (toch wel 17 dunkt me): 'Iewwww, wat is dat!?'
*kijk naar mezelf, misschien vergeten mn lul terug in mn broek te doen, weet ik veel*
Ik: 'Wat?'
Scholier: 'Dat op je arm'
Ik: 'WTF, ik zie niks'
Wijst ze mn aders aan
:

Hey, ik heb een voedingsschema en trainingsschema gemaakt, waar kan ik deze neerzetten zodat ik wat feedback erop krijg?
(en ik zet het maar in dit topic omdat het zo zinloos is om gelijk een nieuw topic te maken met die vraag).
De niet-tiener specifieke subfora vriend.
Gisteren op het werk: (ik maak wat mee daarzo)
*kijk naar mezelf, misschien vergeten mn lul terug in mn broek te doen, weet ik veel*
Wijst ze mn aders aan
Dan vraag ik me toch wel af hoevaak zo'n dom wicht haar broek 's morgens over dr kop heen trekt voordat ze denkt 'FUUUUIMDOINITRONG!!11'![]()

hij zegt ja, ik zeg hoezo, hij zegt je bent groot, ik zeg zo dankje man nu voel ik me goed, ga je mee h**ren, hij zo ja effe training afmaken kom ik bij je thuis, zeg ik zo is goed half uur later gingen we naar de h**ren
hoe dom kan je zijn?De niet-tiener specifieke subfora vriend.
Gisteren op het werk: (ik maak wat mee daarzo)
Wijst ze mn aders aan
Dan vraag ik me toch wel af hoevaak zo'n dom wicht haar broek 's morgens over dr kop heen trekt voordat ze denkt 'FUUUUIMDOINITRONG!!11'![]()

kvat m ook nie hoor!