MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Op school:

(jongen)Ik ga binnenkort ook naar de sportschool nog ff voor deze zomer ( zegt kind met 30-40% vet )
(ik) wat ga je allemaal trainen dan?
(jongen) ik denk vooral mn armen misschien nog de buik maar nog niet zeker
( ik ) waarom niet de rest? waarom geen benen enzo dan?
(jongen) ik fiets al iedere dag 20 min :cool: in totaal vind ik wel genoeg, schouders,rug vind ik niet zo belangrijk dus ja
(ik) nee je traint geen benen met fietsen hoor
(jongen) jawel je beweegt ze toch en je spant ze aan door het fietsen

ik ging er maar verder niet op in, heeft toch geen zin

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

oja deze is ook leuk:

ander iemand: Ik ga nu maar ff voor de zomer voor de meisjes 4x trainen ipv 1.

Op school:

(jongen)Ik ga binnenkort ook naar de sportschool nog ff voor deze zomer ( zegt kind met 30-40% vet )
(ik) wat ga je allemaal trainen dan?
(jongen) ik denk vooral mn armen misschien nog de buik maar nog niet zeker
( ik ) waarom niet de rest? waarom geen benen enzo dan?
(jongen) ik fiets al iedere dag 20 min :cool: in totaal vind ik wel genoeg, schouders,rug vind ik niet zo belangrijk dus ja
(ik) nee je traint geen benen met fietsen hoor
(jongen) jawel je beweegt ze toch en je spant ze aan door het fietsen

ik ging er maar verder niet op in, heeft toch geen zin

Dit hoor ik ook vaker, het wordt hier altijd beetje geroepen maar het gebeurt in het echt ook echt. Ook ja ik voetbal toch blabla

hoor het gemiddeld zo'n 1x per week hoor als je over fitness gaat praten op school :) ze trainen NOOIT benen echt NOOIT iemand meegemaakt die het trainde op school dan

benen trainen is voor mietjes... voetballen is de shit, kijk maar naar die profs :) die weten niet eens wat een squat lunge of deadlift is :D

haha laatst ook in de fitness vraagt aan mij, train je al lang, ik zeg zo ja, hij zegt ja ik kan het zien :roflol: hij zegt ja, ik zeg hoezo, hij zegt je bent groot, ik zeg zo dankje man nu voel ik me goed, ga je mee h**ren, hij zo ja effe training afmaken kom ik bij je thuis, zeg ik zo is goed half uur later gingen we naar de h**ren :roflol: hoe dom kan je zijn?

Dus jij vraagt of hij mee gaat naar de h**ren, hij zegt ja, en jullie gaan. Ik snap hem niet?

hij is duidelijk slimmer dan ons...... of toch niet :o
ik denk het niet :P volgens mij kan hij gwn niet zo goed uitleggen

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Dus jij vraagt of hij mee gaat naar de h**ren, hij zegt ja, en jullie gaan. Ik snap hem niet?
dat is de grap hahahahahahah

nee grapje welkom bij de club. ik snap er ook geen moet van. wss was hij nog bij de h**ren en moest hij half nkend op zijn smartphone intypen wat de grap was

Of is hij gewoon de verstandloze in deze casus en citeert hij zichzelf dmv een verhaaltje

benen trainen is voor mietjes... voetballen is de shit, kijk maar naar die profs :) die weten niet eens wat een squat lunge of deadlift is :D
Prof voetballers squatten zeker wel. Tegenwoordig is Krachttraining bijna onmisbaar in iedere topsport. Of dacht jij soms dat schaatsers en sprinters zon benen hebben van hun eigen sport?

ja ik dacht laat ik mij eens in mpowerr verplaatsen.... ik voel me behoorlijk retarded =\

:roflol:

OT: M´n moeder deel II

Moeder: Goh Marcel je ziet er helemaal opgeblazen uit...
Ik: Mam, dat zijn spieren:mad:
Moeder: Oh....maar toen je slanker was zag je er een stuk jonger uit!
Ik: [afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, géén pics van m´n moeder

:roflol:

OT: M´n moeder deel II

Moeder: Goh Marcel je ziet er helemaal opgeblazen uit...
Ik: Mam, dat zijn spieren:mad:
Moeder: Oh....maar toen je slanker was zag je er een stuk jonger uit!
Ik: [afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, géén pics van m´n moeder

jij word wel vaak geowned door je moeder, ik zeg tijd voor pay back :lol:

Terug
Naar boven