MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Niet echt een citaat van een verstandloze maar ik vind het gewoon een irritant te nederlands woord:

KNIEBUIGEN

arrghhhhh

Jij bent gegroeit!! Je gebruikt zeker van die shakes

inderdaad.. je moet er wel wat voor doen om het bij elkaar te krijgen :roflol:

Na trainen nam ik een shake

Vriend: 'Jezus man, iets wat zo zoet ruikt kan niet goed voor je zijn!'

hehe nou als we even eerlijk zijn ruikt het natuurlijk ook alsof je tanden je spontaan uit je bek vallen bij het drinken:P

ontopic: ik keek bij het surfen in mijn ooghoeken naar een of andere tell-sell reclame van weet ik veel wat voor apparaat... "Wetenschappers en scientists hebben het onderzocht en bewezen..."

dus....:P

Wat me trouwens opvalt aan die 'ontzettend goede' apparaten is dat ze allemaal vol 'nieuwe' technieken en bladiebla zitten maar dat iedereen die het apparaat geprobeert heeft al wel 20 kilo kwijt is en al richting postuur Arnold gaat, dus het werkt in 48 uur of hoe moet ik dat zien?:rolleyes:

ach en dan vergeet ik er nog 1.. ik ben sinds een tijdje rust weer begonnen met trainen (zie ook dat voedingsschematopic) en ben aan het bankdrukken op de manier zoals ik gewend ben: 3 tot 4 sec. laten zakken en 3 tot 4 sec. uitstoten...

Komen er 2 jongens op me af in voetbalshirtjes.. 'hey als je nou een stuk sneller je herhalingen doet kun je het met meer gewicht hoor..':headbang:

mn ex, "Fabien Haquier(fitnessmodel/ex-mister world) is dubbel zo breed en groter als jij"

De kerel woog op dat moment 20 kg minder als mij... K*thoer

ach en dan vergeet ik er nog 1.. ik ben sinds een tijdje rust weer begonnen met trainen (zie ook dat voedingsschematopic) en ben aan het bankdrukken op de manier zoals ik gewend ben: 3 tot 4 sec. laten zakken en 3 tot 4 sec. uitstoten...

Komen er 2 jongens op me af in voetbalshirtjes.. 'hey als je nou een stuk sneller je herhalingen doet kun je het met meer gewicht hoor..':headbang:

Waarom is dat zo vreemd? Ik verkies ook het hogere gewicht en de hogere snelheid over laag gewicht en lagere snelheid, maar ik train niet in een voetbalshirt, misschien dat dat me intelligenter maakt :D

hmm
Je kan ms best uit dit topic wegblijven, voor je e-reputatie, jeweet. Straks gaat wesking je nog fokken.

Vorige week zegt nog iemand tegen mij.

"Ik ben terug begonnen met trainen, ma sommige kuren ma wa en die kennen der niks van. Ge moet gewoon 3 weken kuren en dan een weekske stoppen en dan moete weer 3 weken kuren en zovoort "

maar tegenwoordig geef ik ze gewoon gelijk omdat het geen nut heeft om een discussie aant te gaan.

maar tegenwoordig geef ik ze gewoon gelijk omdat het geen nut heeft om een discussie aant te gaan.

Volledig herkenbaar

"Ja en ze pakken maar gewichten en ze blijven maar opstapelen.. En uiteindelijk kunnen ze die bench maar 5x liften."

:slap:

"Dus... Jij gaat trainen?"
- Ja...
"Om áán te komen?!???:eek:"
- ...:cool:

maatje van me :

"nu moet je stoppen hoor anders wordt het te erg" :rolleyes:

Mn vriendin:
Stop met trainen, je wil toch geen té gespierde armen

*kijkt naar zijn bicepjes*

Terug
Naar boven