- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt een citaat van een verstandloze maar ik vind het gewoon een irritant te nederlands woord:
KNIEBUIGEN
arrghhhhh
Zelf kopen? Ben 18 en heb daar geen tijd/zin voor. Verder zou het me teveel geld kosten!

Na trainen nam ik een shake
Vriend: 'Jezus man, iets wat zo zoet ruikt kan niet goed voor je zijn!'

ach en dan vergeet ik er nog 1.. ik ben sinds een tijdje rust weer begonnen met trainen (zie ook dat voedingsschematopic) en ben aan het bankdrukken op de manier zoals ik gewend ben: 3 tot 4 sec. laten zakken en 3 tot 4 sec. uitstoten...
Komen er 2 jongens op me af in voetbalshirtjes.. 'hey als je nou een stuk sneller je herhalingen doet kun je het met meer gewicht hoor..'![]()

Komen er 2 jongens op me af in voetbalshirtjes.. 'hey als je nou een stuk sneller je herhalingen doet kun je het met meer gewicht hoor..'![]()
ach en dan vergeet ik er nog 1.. ik ben sinds een tijdje rust weer begonnen met trainen (zie ook dat voedingsschematopic) en ben aan het bankdrukken op de manier zoals ik gewend ben: 3 tot 4 sec. laten zakken en 3 tot 4 sec. uitstoten...
mn ex, "Fabien Haquier(fitnessmodel/ex-mister world) is dubbel zo breed en groter als jij"
De kerel woog op dat moment 20 kg minder als mij... K*thoer
maar tegenwoordig geef ik ze gewoon gelijk omdat het geen nut heeft om een discussie aant te gaan.

"Dus... Jij gaat trainen?"
- Ja...
"Om áán te komen?!"
- ...![]()

maatje van me :
"nu moet je stoppen hoor anders wordt het te erg"![]()