AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

degene wat ik het lachwekkends vindt en vaak hoor , je moet eerst vet aanmaken dan kan je dat omzetten in spieren..... haha

spierpijn is een indicatie voor groei.

hé die hoor ik ook vaker.

Andere variant:
- Jij doet aan krachttraining?
- Ja
- Daar word je zwaarder van hoor!
- ...:rolleyes:

herkenbaar,
zodra je met iemand over sport hebt en je duidelijk maakt dat je aan BB doet en dat je doel aan komen is kijken ze je aan of je niet spoort, heerlijk :D

"Ik neem ongeveer 350 gr. eiwitten per dag"

Antwoord: "Hoeveel shakes zijn dat? "

true tough!
maar je krijgt automatisch meer aanzien als je 40 kg curled en op alle manieren cheat dan als je met 15 kg hem perfect uitvoert....

zonde eigenlijk!

haha inderdaad.. maar op langer termijn kun je het verschil zeker zien,
en dan denkt degene die gecheat heeft toch 2x na waar hij nou eigenlijk
mee bezig is.
zo niet, moet diegene snel de sportschool uit en een andere sport kiezen:D.

Deze onzin hoort hier ook wel thuis, van de strikte-uitvoering-boven-alles-kids

Vandaag gehoord op school: zo he, jij bent echt dik geworden door de sportschool.

Mijn vader: "Van te veel suiker eten wordt je niet dik. Alleen vet eten is slecht."

Gozer uit mijn klas: "Ik fitness 1x in de week en omdat ik las dat je het best 3x 1 uur in de week kan trainen, doe ik het nu gewoon 1x 3 uur."

heb een tijdje als verhuizer gewerkt (met als bijnaam danoontje power ivm biceps :)) en die mannen zeiden altijd: "Al die fitnessers kunnen geen gewichten zonder handvaten optillen."
Nu zijn die verhuizers over het algemeen ook wel erg sterk terwijl je het er niet aan afziet, maar wel een mooie opmerking.

Danoontje powerrr, ik was er stiekem trots op ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bij healthcity hebben ze gratis cola enzo en dan hoor je mensen comentaar geven omdat je water bij hebt en dan zeg je dat het slecht voor ze is en zeggen ze

"dat is nodig voor suikers"

Healthcity is te commercieel :p
Heb liever een onbekend gat om te traine
Anders voel ik mij zo.. healthy

Cola tijdens het trainen... Sommige mensen..

Hoorde gisteren ook 3 leuke :P

Mijn fitness instructrise zei "ik moet elke dag 5 eieren eten waarvan 1x het eigeel"... (Dat was haar enige voedingstip dus). Leuke variatie ook zoiets.

Ja en ik moet voor massa 20reps doen 2 of 3 setjes lang.

Vroeg of hij daar ook squatten kon antwoord " Nee dan breek ik me rug " en het kon ook niet ;).

Hoorde gisteren ook 3 leuke :P

Mijn fitness instructrise zei "ik moet elke dag 5 eieren eten waarvan 1x het eigeel"... (Dat was haar enige voedingstip dus). Leuke variatie ook zoiets.

Ja en ik moet voor massa 20reps doen 2 of 3 setjes lang.

Vroeg of hij daar ook squatten kon antwoord " Nee dan breek ik me rug " en het kon ook niet ;).

argh wat een wicht :mad: kan echt niet tegen dat soort "instructrises".

Half Italiaanse vriend van me: "olijfolie? Daar wordt je niet dik van, dat zijn goede vetten."

Wel? ???

Terug
Naar boven