AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

ik kreeg gister weer een mooie bij de supermarkt :D

"jij gebruikt zeker anabole proteïne of niet?"

heb daar maar eens een zinnig antwoord op

zeg gewoon ja?

ik kreeg gister weer een mooie bij de supermarkt :D

"jij gebruikt zeker anabole proteïne of niet?"

heb daar maar eens een zinnig antwoord op

Dat is toch gewoon zo goed als een pleonasme? Eiwitten hebben een anabole werking toch als het spectrum groot genoeg is..

Dus gewoon volmondig JA zeggen:cool:

Toch weer een beetje een tegenvaller;

Maat van me die me dus in de goede richting heeft geduwd;

Ik: 'Gister ge-deadlift, pokke oefening maar toch had ik er veel zin in, ging wel lekker'
Hij: 'Oh, deadlift doe ik nooit'
Ik: 'Heh, waarom niet'
Hij: 'Klote oefening, nooit zin in'
Ik: 'Ja, het is niet echt lekker, vooral de negatieve beweging, maar alsnog wel goede oefening hoor'

Later

Ik: 'Potverdomme al 4 dagen spierpijn van die split squats, damn'
Hij: 'Split squats?'
Ik: 'Volgens mij is dat de oude squat, een been naar voren en een naar achter. Soort stilstaande lunge. Moet je ook eens proberen'
Hij: 'Ik heb al een halfjaar geen benen getrained' *hij heeft afgelopen 8 weken gekuurd, niet veel van te zien overigens*
Ik: 'Dude, waarom niet'
Hij: 'Nooit zin in'
Ik: 'Dan train je zeker ook niet vaak als je nergens zin in hebt!?'
Hij: 'Jawel, 5 dagen per week'
Ik: '...'

Dan breekt toch echt mn klomp, zeker omdat hij de gene is die me erin heeft geduwd zeg maar. Maarja, zoals ik al zei net gekuurd, trained al 2,5 jaar, net zolang als bij, hoger BF en weegt 2KG minder dan mij... Ik begin me af te vragen hoe groot zn ROM is met OH Presses als hij het over 95KG heeft???

Edit: nevermind

Toch weer een beetje een tegenvaller;

Maat van me die me dus in de goede richting heeft geduwd;

Ik: 'Gister ge-deadlift, pokke oefening maar toch had ik er veel zin in, ging wel lekker'
Hij: 'Oh, deadlift doe ik nooit'
Ik: 'Heh, waarom niet'
Hij: 'Klote oefening, nooit zin in'
Ik: 'Ja, het is niet echt lekker, vooral de negatieve beweging, maar alsnog wel goede oefening hoor'

Later

Ik: 'Potverdomme al 4 dagen spierpijn van die split squats, damn'
Hij: 'Split squats?'
Ik: 'Volgens mij is dat de oude squat, een been naar voren en een naar achter. Soort stilstaande lunge. Moet je ook eens proberen'
Hij: 'Ik heb al een halfjaar geen benen getrained' *hij heeft afgelopen 8 weken gekuurd, niet veel van te zien overigens*
Ik: 'Dude, waarom niet'
Hij: 'Nooit zin in'
Ik: 'Dan train je zeker ook niet vaak als je nergens zin in hebt!?'
Hij: 'Jawel, 5 dagen per week'
Ik: '...'

Dan breekt toch echt mn klomp, zeker omdat hij de gene is die me erin heeft geduwd zeg maar. Maarja, zoals ik al zei net gekuurd, trained al 2,5 jaar, net zolang als bij, hoger BF en weegt 2KG minder dan mij... Ik begin me af te vragen hoe groot zn ROM is met OH Presses als hij het over 95KG heeft???

Wel zin om te kuren maar geen zin om te deadliften of om benen te trainen?

LOL!

"jullie jongens zitten toch altijd binnen... jullie krijgen de zon nog niet eens te zien..."

Ik train samen met een vriend, hij heeft volgens mij paar jaar getraint (zei die zelf) en is uiteraard gespierder dan mij. (train zelf 3 maanden)
Ik hou voldoende eiwitten etc binnen en train goed maar hij denkt omdat hij gespierder is dat hij me alles kan wijsmaken.

Ik was echt mager en mijn spieren waren amper zichtbaar en nu gaat het enorm goed voor 3 maanden training en elke keer komt zon opmerking '' Je spieren beginnen beetje groter te worden'' en elke keer zegt die '' Volkan, ik ben toch gespierd voor mijn leeftijd, eerlijk antwoord''
En dan zeg ik jah maar hij vraagt het elke keer :mad:
Zijn trainingsschema is pas om te lachen hij weet niet wat hij traint elke keer traint hij zijn biceps'/borst/en rug. Als ik mijn benen train wordt ik uitgelachen, wtf?
Wat moet ik doen, hij is een goeie vriend maar heb echt zin om hem soms een klap te verkopen.

Laatst bewerkt:
Ik train samen met een vriend, hij heeft volgens mij paar jaar getraint (zei die zelf) en is uiteraard gespierder dan mij. (train zelf 3 maanden)
Ik hou voldoende eiwitten etc binnen en train goed maar hij denkt omdat hij gespierder is dat hij me alles kan wijsmaken.

Ik was echt mager en mijn spieren waren amper zichtbaar en nu gaat het enorm goed voor 3 maanden training en elke keer komt zon opmerking '' Je spieren beginnen beetje groter te worden'' en elke keer zegt die '' Volkan, ik ben toch gespierd voor mijn leeftijd, eerlijk antwoord''
En dan zeg ik jah maar hij vraagt het elke keer :mad:
Zijn trainingsschema is pas om te lachen hij weet niet wat hij traint elke keer traint hij zijn biceps'/borst/en rug. Als ik mijn benen train wordt ik uitgelachen, wtf?
Wat moet ik doen, hij is een goeie vriend maar heb echt zin om hem soms een klap te verkopen.
Je geeft het antwoord zelf al, geef hem een klap.

Of zeggen dat ie zn benen moet trainen omdat het er niet uitziet als ie ze niet trained, als hij vindt dat dat wel meevalt stikt hij er maar lekker in denk.

Je geeft het antwoord zelf al, geef hem een klap.

Of zeggen dat ie zn benen moet trainen omdat het er niet uitziet als ie ze niet trained, als hij vindt dat dat wel meevalt stikt hij er maar lekker in denk.

Grappigste is dat die erg klein is ik denk rond de 1,65 dan lijk je een stuk gespierder.

Meeste lui kunnen het slecht hebben als je op een hoge toon "chickenlegs" herhaaldelijk begint te schreeuwen ;)

Benen trainen moet je gewoon aan wennen.

Ik had zelf ook nooit zin om benen te trainen, Daarom benen bij schouders gedaan.

Nu mijn squats de meeste kg's aankunnen train ik toch elke week volop me benen ;)
Gewoon omdat het lekker voelt en je benen groeien vrij snel vind ik.

Benen trainen moet je gewoon aan wennen.

Ik had zelf ook nooit zin om benen te trainen, Daarom benen bij schouders gedaan.

Nu mijn squats de meeste kg's aankunnen train ik toch elke week volop me benen ;)
Gewoon omdat het lekker voelt en je benen groeien vrij snel vind ik.

is ook +- 50% van je spiermassa ;)

jup.... wist je dat je quadriceps de snelst groeiende en de snelst slankende spieren zijn...!!

EEN WEETJE!!!

zo'n ventje dat denkt dat die alles is maar pas 3 maanden fitness

hij was zijn biceps voor de spiegel aant trainen met dumbles maar hij had wat te zwaar waardoor hij enorm met de rug naar achter hong dus ik liep er naar toe....

Ik:"een kleine tip eh... als ik jou was zou ik de rug wat rechter houden zo krijg je minder last van je rug"
Hij:"jonge je moet niet denke dat je alles weet je wilt volgens mij iedereen afzeike eh"
Ik:"tja,,, dan niet eh... ik wil je alleen maar iets mee geven zodat je beter traint maar als je zo reageert hoop ik dat je een hernia krijgt"
Hij:" je mag alleen maar iemand corrigeren als je of hier werkt of als je dikke armen hebt. En aangezien jij dat allebei niet hebt moet je maar je mond houden."
Ik:.... (hou je in ... hou je in.... ) .......(mijn vuisten beginnen te jeuken..)

.... dacht ben verstandig en loop maar weg ,,, meerdere mensen waar zich al op dat ventje aan het ergeren...

Terug
Naar boven