- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Regel 1: je wordt niet dik van bepaalde producten, je wordt dik van een calorieoverschot.
Regel 1: je wordt niet dik van bepaalde producten, je wordt dik van een calorieoverschot.
Heb nog ff gechecked op mn fles olijfolie en 1 eetlepel bevat iets meer dan 9 gram vet (waarvan een groot deel onverzadigd, ik weet het). Als je dus twee eetlepels gebruikt om iets te bakken, hebben we het over 18 gram vet. Dan heb je nog mensen die het over de geroosterde aubergine gieten enz enz.
Al met al krijg je dan wel erg veel vetten binnen.
Het is maar dat je het weet, maar vetten heb je wel nodig.
Deze onzin hoort hier ook wel thuis, van de strikte-uitvoering-boven-alles-kids
Dit klopt niet dan?Half Italiaanse vriend van me: "olijfolie? Daar wordt je niet dik van, dat zijn goede vetten."![]()
Je kan ook gewoon dik worden van olijfolie hoor. Alles wat ervoor zorgt dat je een calorie overschot neemt maakt je dik, of dat nou 9 liter olijfolie op een dag is, of 18 kratten appels.Beetje normaal persoon hier op DBB zit sowieso op 250-300?
Jij bent pro-cheat?
Je kan ook gewoon dik worden van olijfolie hoor. Alles wat ervoor zorgt dat je een calorie overschot neemt maakt je dik, of dat nou 9 liter olijfolie op een dag is, of 18 kratten appels.

Beetje normaal persoon hier op DBB zit sowieso op 250-300?
Jij bent pro-cheat?
Je kan ook gewoon dik worden van olijfolie hoor. Alles wat ervoor zorgt dat je een calorie overschot neemt maakt je dik, of dat nou 9 liter olijfolie op een dag is, of 18 kratten appels.
Ouders: Je bent wel veel gegroeid, gebruik je heel veel van dat witte poeder ofzo? (CREA!)
ik; nee helemaal niets meer heb et weg gegooid.
Ouders; Gebruik je dan iets als anabolen op de sportschool?
ik; nee daar krijg je haar uitval van
Ouders; Alleen daarom niet?
xD
welk beest moet jij wel niet zijn