AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

ik ruik post fail :P

Olijfolie is erg vet, vetter dan de meeste soorten boter zelfs. Het is goed in de zin dat het je cholesterol en bloeddruk niet omhoogstuwt zoals andere vetten.

Heb nog ff gechecked op mn fles olijfolie en 1 eetlepel bevat iets meer dan 9 gram vet (waarvan een groot deel onverzadigd, ik weet het). Als je dus twee eetlepels gebruikt om iets te bakken, hebben we het over 18 gram vet. Dan heb je nog mensen die het over de geroosterde aubergine gieten enz enz.

Al met al krijg je dan wel erg veel vetten binnen.

Heb nog ff gechecked op mn fles olijfolie en 1 eetlepel bevat iets meer dan 9 gram vet (waarvan een groot deel onverzadigd, ik weet het). Als je dus twee eetlepels gebruikt om iets te bakken, hebben we het over 18 gram vet. Dan heb je nog mensen die het over de geroosterde aubergine gieten enz enz.

Al met al krijg je dan wel erg veel vetten binnen.

What's your point?

Het is maar dat je het weet, maar vetten heb je wel nodig.

Ok, ik had mijn post over olijfolie wat meer moeten verduidelijken. Maar daar heb ik nu geen zin meer in.

"Je moet geen water drinken tijdens het trainen want dan werken je spieren niet''

BULDERLACH

"Echt waar, vraag maar aan de instructeur beneden hoor!''

Deze topic geeft mij toch een dagelijkse lach
damn!
Nog eentje:

Ik train de binnenkant van mijn borst

350, moet een hele grote jongen zijn geweest :rolleyes:

Beetje normaal persoon hier op DBB zit sowieso op 250-300?

Deze onzin hoort hier ook wel thuis, van de strikte-uitvoering-boven-alles-kids

Jij bent pro-cheat?

Half Italiaanse vriend van me: "olijfolie? Daar wordt je niet dik van, dat zijn goede vetten."
Dit klopt niet dan? ???

:rolleyes: Je kan ook gewoon dik worden van olijfolie hoor. Alles wat ervoor zorgt dat je een calorie overschot neemt maakt je dik, of dat nou 9 liter olijfolie op een dag is, of 18 kratten appels.

Beetje normaal persoon hier op DBB zit sowieso op 250-300?

Jij bent pro-cheat?

:rolleyes: Je kan ook gewoon dik worden van olijfolie hoor. Alles wat ervoor zorgt dat je een calorie overschot neemt maakt je dik, of dat nou 9 liter olijfolie op een dag is, of 18 kratten appels.

psies, ik had het citaat beter in moeten kaderen, kilo's pasta, nutella, olijfolie en uren hardlopen, wielrennen en trainen, en dan verbaasd zijn dat je niet droger wordt...

jaja, nee echt een verstandloos citaat :D

Vandaag van een stage-loper:

Een Smith machine is beter voor je gewrichten bij het squatten.

Toen hij het uit ging leggen was ik het nog wel met hem eens, maar de eerste zin maakte me toch wel aan het lachen. Hij zegt alleen dat mensen die geen intresse in de sport hebben met een smith makkelijker een rechte rug behouden en zo blessurevrij kunnen trainen, en hij erkende dus wel dat het niet echt ideaal is en ook niet beter dan los squatten bij goede uitvoering.

Nog 2 leuke:

"Hij is al best stevig, daarom kan hij ook makkelijker gespierd worden ( vet in spier dus :D)

Daarop volgde:

"Ja wij zijn zo dun, wij moeten eerst vet worden om dan spieren te kweken"

:D

Ouders: Je bent wel veel gegroeid, gebruik je heel veel van dat witte poeder ofzo? (CREA!)
ik; nee helemaal niets meer heb et weg gegooid.
Ouders; Gebruik je dan iets als anabolen op de sportschool?
ik; nee daar krijg je haar uitval van
Ouders; Alleen daarom niet?
xD

14 jaar en je ouders vragen of je anabolen gebruikt? ??? welk beest moet jij wel niet zijn

Terug
Naar boven