AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Die persoon kan ook trainen en enorm maar dan ook enorm gebulkt hebben.
En als die 95kg weegt en hij bencht 95kg, bencht hij maar BW. Kan perfect.

Die persoon kan ook trainen en enorm maar dan ook enorm gebulkt hebben.
En als die 95kg weegt en hij bencht 95kg, bencht hij maar BW. Kan perfect.

Die persoon heeft nog nooit getraint, na de taekwondo training vertelde hij zelf dat hij nooit iets met zijn bovenlichaam heeft moeten doen met sport. (Excuus) xD

De klassieker: sixpack is zichtbaar te maken door veel buikspier oefeningen, ongeacht je vp%

Heb uit pure verveling de tellsell reclame van de Ab circle pro gekeken.. TENENKROMMEND! haha
Enkele quotes:

- 3 minuten per dag is alles wat je nodig hebt om die pondjes eraf te laten vliegen!
- 3 minuten ab circle staat gelijk aan 100 sit-ups
- na 3 minuten heb je een vetverbrandende hartslag (wtf) die je met een cardioapparaat pas na 30 min (wtf) hebt.

Ik zapte altijd weg bij die reclames maar als je em aandachtig volgt zijn ze echt hilarisch.. als je daar in trapt dan WIL je toch gewoon opgelicht worden?!

Heb uit pure verveling de tellsell reclame van de Ab circle pro gekeken.. TENENKROMMEND! haha
Enkele quotes:

- 3 minuten per dag is alles wat je nodig hebt om die pondjes eraf te laten vliegen!
- na 3 minuten heb je een vetverbrandende hartslag (wtf) die je met een cardioapparaat pas na 30 min (wtf) hebt.

Ik zapte altijd weg bij die reclames maar als je em aandachtig volgt zijn ze echt hilarisch.. als je daar in trapt dan WIL je toch gewoon opgelicht worden?!

haha idd een wtf xD

Enkele quotes:

heb ze ook al is bekeken puur voorde fun!

Heeft iemand wel is zoiets gekocht, of die trillende "gordel" bijvoorbeeld? Want waarom liegen zij dan als iedereen het ziet. Mag dat gewoon?

staan toch r*tard comments bij >_<

Geef mij maar een bierbuikje in plaats van dit vieze gespierde gedoe heur!

check het verschil van ranzig vies bruin en zijn wit gezicht, lijkt net of hij zijn carnavalspakje al aan heeft.

en iemand die homo is: geef mij maar gewoon mijn grote lul, dat wat in zijn broekje zit kan nooit veel zijn. (naamm is birdgay .. dus ja)

strak filmpje trouwens ^^

Enkele quotes:

Ja kijk 't ook wel eens, omdat hun fail gewoon zo'n lol is om te kijken :roflol: ze zeggen ook altijd dingen als ''It changed my whole life!!'' Zelfs al gaat het alleen maar over een messenslijper :roflol:

Vandaag ook weer enkele gehoord:

Op basket had ik een gesprek met 2 ecto's en 1 ventje dat zo mager is dat je het zelfs geen ecto meer kan noemen

supermagere ecto: ja man, ik eet echt zo veeel! Ik eet elke dag 2 pakken chips en een pak snoep en bij avondeten ook super veel, maar ik kom gewoon niet bij!

Ik: kerel, dat is gewoon ziekelijk zoveel snoep en chips. Ik eet 6 keer per dag.
ecto 1: Wat? Koeken?
Ik: Nee, volwaardige maaltijden.
ecto 2: Zoals?
Ik: Noem ik wat elementen uit mijn voedingschema
supermagere ecto: Dat is echt te veel is echt niet gezond

Ik wou ertegen in gaan, maar dan begonnen ze allemaal dingen door elkaar te zeggen dat ik slecht bezig was etc. en kreeg er geen speld meer tussen.

Word er echt kwaad van als mensen zonder verstand van voeding of zonder enige prestaties in krachttraining commentaar geven:mad:
--------------------

En dan daarnet zat ik in de zetel met een pot van 500 gram platte kaas(kwark)

Vader: Ik vind het niet goed dat je zo uit de pot eet
Ik: Waarom?
Vader: Kan je niet gewoon de helft eten ofzo? Wil je dik worden?
Ik: Zitten heel weinig koolhydraten en geen vetten in.
Vader: Wat zit er dan wel in?
Ik: eiwitten
Vader: En voor wat is dat goed?
Ik: spierherstel
Vader: Waarom eet je dat dan nu? Je hebt vandaag niet getraind.

Gelukkig ben jij zon beest met je 65 kg

Joke :P

Vandaag ook weer enkele gehoord:

Op basket had ik een gesprek met 2 ecto's en 1 ventje dat zo mager is dat je het zelfs geen ecto meer kan noemen

supermagere ecto: ja man, ik eet echt zo veeel! Ik eet elke dag 2 pakken chips en een pak snoep en bij avondeten ook super veel, maar ik kom gewoon niet bij!

Ik: kerel, dat is gewoon ziekelijk zoveel snoep en chips. Ik eet 6 keer per dag.
ecto 1: Wat? Koeken?
Ik: Nee, volwaardige maaltijden.
ecto 2: Zoals?
Ik: Noem ik wat elementen uit mijn voedingschema
supermagere ecto: Dat is echt te veel is echt niet gezond

Ik wou ertegen in gaan, maar dan begonnen ze allemaal dingen door elkaar te zeggen dat ik slecht bezig was etc. en kreeg er geen speld meer tussen.

Word er echt kwaad van als mensen zonder verstand van voeding of zonder enige prestaties in krachttraining commentaar geven:mad:
--------------------

En dan daarnet zat ik in de zetel met een pot van 500 gram platte kaas(kwark)

Vader: Ik vind het niet goed dat je zo uit de pot eet
Ik: Waarom?
Vader: Kan je niet gewoon de helft eten ofzo? Wil je dik worden?
Ik: Zitten heel weinig koolhydraten en geen vetten in.
Vader: Wat zit er dan wel in?
Ik: eiwitten
Vader: En voor wat is dat goed?
Ik: spierherstel
Vader: Waarom eet je dat dan nu? Je hebt vandaag niet getraind.
haha xD, geniaal die uitspraak :p

@fiezefur, deze man is onderweg om beest te worden, zoals alle anderen hier, als je een beetje verstand hebt dan weet je dat het tijd nodig heeft?:D

Lees jij wel eens verder dan je neus lang is?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven