MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik kan maar niet afvallen.
- Je eet teveel.
Nee man , ik eet bijna niets. (komende van een 130kg zware orka)

Kan zijn hoor. Ik zat ook bij een kerel in de klas en die had echt de slechtste genen ooit ofzo. Hij zei eens dat hij op een dag 's morgens 2 boterhammetjes met choco at, 's middags 2 met kaas en 's avonds een bordje avondeten. Voor de rest geen koeken, chips, snoep. En hij had een vetpercentage van 25+... Je zal het maar hebben

Laat alle vooroordelen over bodybuilders maar weer gaan hoor jongens! Stiekem baalt het merendeel hier van zijn bierbuikje en het feit dat hij ook wel weet dat zijn vriendin liever door een man met een goede fysiek genomen wordt. Deze wetenschap uit zich in de enigzins gefrustreerde posts boven en onder deze. :)
MrJ 26-01-10 @ 09:49

HERO XD

hebben wij geen MrJ op dit forum? :)

Kan zijn hoor. Ik zat ook bij een kerel in de klas en die had echt de slechtste genen ooit ofzo. Hij zei eens dat hij op een dag 's morgens 2 boterhammetjes met choco at, 's middags 2 met kaas en 's avonds een bordje avondeten. Voor de rest geen koeken, chips, snoep. En hij had een vetpercentage van 25+... Je zal het maar hebben

Dikke mensen liegen.

Dat je snel dik wordt heeft te maken met een schildklier afwijking en dat heeft echt bijna niemand

De rest is gewoon dik en eten te veel maar lopen wel te janken dat ze bijna niet afvallen

Dat je snel dik wordt heeft te maken met een schildklier afwijking en dat heeft echt bijna niemand

De rest is gewoon dik en eten te veel maar lopen wel te janken dat ze bijna niet afvallen

Bij mij int middelbaar zat iemand met een schildklierafwijking. Gast at zo goed als altijd clean en niet overdreven veel en hij was toch massive blubber.

Idd, we kunnen nu wel ieder gevalletje gaan opnoemen die echtechtecht bijna niks at en toch massive was, en dat kan (helaas) ook echt, maar 99% van de gevallen die zelf zegt dat ze bijna niks en/of gezond eten doen dat dus niet.

Idd, we kunnen nu wel ieder gevalletje gaan opnoemen die echtechtecht bijna niks at en toch massive was, en dat kan (helaas) ook echt, maar 99% van de gevallen die zelf zegt dat ze bijna niks en/of gezond eten doen dat dus niet.

Als je maar dik genoeg bent en vér onder je onderhoud gaat eten dan krijg je inderdaad dat je 'vrijwel niks eet en toch aankomt'... immers: waar is de spiermassa naartoe?

Genoeg sporten/beweging wil meestal ook wel helpen voor te dikke mensen..:D

97,5% van de obese mensen is te wijten aan leefsT gerelateerde aspecten. Slechts 2,5% is genetisch bepaald door genen, ziekten en afwijkingen e.d.

Ja, ik snap er niks van.

plaatselijk vet verbranden.
haat: dikke mensen die de enigste rustige open plek van de gym gebruiken voor buik oefeningen en proberen buikvet te burnen

plaatselijk vet verbranden.
haat: dikke mensen die de enigste rustige open plek van de gym gebruiken voor buik oefeningen en proberen buikvet te burnen

niet onmogelijk, alleen niet effectief op de manier dat de meesten het doen, zoals je beschrijft.

En natuurlijk de lui die denken dat je de benchpress bankjes als pscholoogstoelen kunt gebruiken.

Laatst bewerkt:
ik ken er ook nog een paar.
ik train nu 5 keer per week me borst want die lopen achter vind ik.
wrm zit je elk weekend aan de sinas daar word je toch ook dik van(ik drink geen bier/alcohol meer).
rope weet jij nog een paar goede buikspier oefeningen ik wil me buik weg trainen.
ik hoef mijn benen niet te trainen ik zit op voetbal.

en de beste
waarom train je je benen?

Terug
Naar boven