MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Haha telsell iets terug is echt geweldig. Tijdje terug was er zo'n apparaat waar je halve cirkels maakte met je onderlichaam. Gingen ze naar een sportschool, zag je zo'n gespierde gast tricep pushdowns doen, zegt ie "ja deze oefening is niks, ik verbrand t hier totaal geen vet mee (:o), maar met jullie apparaat wel, dat voel ik".

Haha telsell iets terug is echt geweldig. Tijdje terug was er zo'n apparaat waar je halve cirkels maakte met je onderlichaam. Gingen ze naar een sportschool, zag je zo'n gespierde gast tricep pushdowns doen, zegt ie "ja deze oefening is niks, ik verbrand t hier totaal geen vet mee (:o), maar met jullie apparaat wel, dat voel ik".

Dat is die ''Circle Pro'' waar iemand terug het over had :o
Koop hem nu en je krijgt de messenslijper er gratis bij!:o

Haha ja ook altijd met van die buikspier apparaten, zie je eerst een vetkees en als hij dan een maandje dat apparaat(voo de buik) heeft gebruikt heeft hij ineens een enorme kast en flinke armen.

Ik ben ook net begonnen met trainen en volgens sommige eet ik teveel omdat ik 6x per dag eet :p

Hahaha :D

Wat gebeurt er dan mee volgens haar? :p
heb het net aan haar gevraagt, ze zegt dat het tot dat je wakker word gewoon in je maag blijft ligge rotten, en daarna wordt in één keer al het vet op genomen. Maar hoe dat precies zit weet ze niet :p

heb het net aan haar gevraagt, ze zegt dat het tot dat je wakker word gewoon in je maag blijft ligge rotten, en daarna wordt in één keer al het vet op genomen. Maar hoe dat precies zit weet ze niet :p

OWKEEE das toch een van de ergste die ik ooit hoorde:s

omdat ik meer maaltijden eet, zegt mijn broer ohzo graag als ik eet veel of niet: man jij eet veel.

kijk die op mijn bord, schept express minder op als mij, en voelt hij zich helemaal een slanke jongen. :-)

omdat ik meer maaltijden eet, zegt mijn broer ohzo graag als ik eet veel of niet: man jij eet veel.

kijk die op mijn bord, schept express minder op als mij, en voelt hij zich helemaal een slanke jongen. :-)
tsja met 50 % bodyvet.....
ik begrijp je broer wel:o:)

Laatst bewerkt:
Haha ja ook altijd met van die buikspier apparaten, zie je eerst een vetkees en als hij dan een maandje dat apparaat(voo de buik) heeft gebruikt heeft hij ineens een enorme kast en flinke armen.
Ja helemaal:p
het mooiste vond ik nog toen ze een tijdje terug un soort step apparaat waarmee je zijwaards loopt probeerde te verkopen, lieten ze met zo'n computer animatie zien welke spieren je traint.
door een soort van skeeler-beweging train je je benen rug borst en armen:D

Ja helemaal:p
het mooiste vond ik nog toen ze een tijdje terug un soort step apparaat waarmee je zijwaards loopt probeerde te verkopen, lieten ze met zo'n computer animatie zien welke spieren je traint.
door een soort van skeeler-beweging train je je benen rug borst en armen:D

is ook logisch, ken je nu echt niets van anatomie:d:d:d
het ergste is dat je er wrs al die spieren wel voor zal gebruiken. tzelfde als je quads tijdens de bench, je gebruikt ze ook, maar gaan ze daardoor groeien?

voor alle duidleijkheid, je gebruikt je quads tijdens de benchs als je je voeten op de grond plaatst en je vast zet!

Niet echt een citaat, maar vroeger basketbalde ik altijd met een basketbal die een beetje platter was, omdat ik dacht dan moet ik er harder op duwen en krijg ik meer spieren:o

is ook logisch, ken je nu echt niets van anatomie:d:d:d
het ergste is dat je er wrs al die spieren wel voor zal gebruiken. tzelfde als je quads tijdens de bench, je gebruikt ze ook, maar gaan ze daardoor groeien?

voor alle duidleijkheid, je gebruikt je quads tijdens de benchs als je je voeten op de grond plaatst en je vast zet!
ja ik snap wel dat je die spieren beweegt, dat is het zelfde als je je armen wat beweegt als je loopt. Maar hoeveel mensen zouden er nu geloven dat je armen egt breder worden van 10 minuten op zo'n step apparaat waarbij je je armen op de zelfde mannier gebruikt als bij lopen en skeeleren.

ja ik snap wel dat je die spieren beweegt, dat is het zelfde als je je armen wat beweegt als je loopt. Maar hoeveel mensen zouden er nu geloven dat je armen egt breder worden van 10 minuten op zo'n step apparaat waarbij je je armen op de zelfde mannier gebruikt als bij lopen en skeeleren.

als je de verkoopscijfers van die dingen zou bezien zou je nogal verbaasd staan denk ik...

als je de verkoopscijfers van die dingen zou bezien zou je nogal verbaasd staan denk ik...

Jup zijn een heleboel lelijke dikke wijven die te tam zijn om te trainen en op voeding te letten, die zo'n ding kopen en denken dan een strak lichaam te bereiken met 10 min. per dag erop te zitten:rolleyes:

:S:S was bij laatste set lat front pull down komt er iemand vragen hoe lang nog? ik zeg nog 0.5 min voor laatste set. Hij zegt: dan is zeker het volgende nummer op je ipod aan de beurt.. wtf haha

Oh.... erg he.:rofl: Afschuwelijk dat Tellsell met hun onprofessionele, sukkelige en overdreven reclamespotjes.

Van mutsen of petten dragen word je kaal.
- Oh , waarom dan wel?
Je haar krijgt geen lucht.

Machines zijn beter want ze isoleren je spieren.
- .... ja stabilisatiespieren heb je niet nodig?
Nee die heb je niet nodig.

Ik kan maar niet afvallen.
- Je eet teveel.
Nee man , ik eet bijna niets. (komende van een 130kg zware orka)

I lolled at zware orka XD

staan toch r*tard comments bij >_<

Geef mij maar een bierbuikje in plaats van dit vieze gespierde gedoe heur!

check het verschil van ranzig vies bruin en zijn wit gezicht, lijkt net of hij zijn carnavalspakje al aan heeft.

en iemand die homo is: geef mij maar gewoon mijn grote lul, dat wat in zijn broekje zit kan nooit veel zijn. (naamm is birdgay .. dus ja)

strak filmpje trouwens ^^

Laat alle vooroordelen over bodybuilders maar weer gaan hoor jongens! Stiekem baalt het merendeel hier van zijn bierbuikje en het feit dat hij ook wel weet dat zijn vriendin liever door een man met een goede fysiek genomen wordt. Deze wetenschap uit zich in de enigzins gefrustreerde posts boven en onder deze. :)
MrJ 26-01-10 @ 09:49

HERO XD

Terug
Naar boven