XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Maar voetbal is toch ook de beste training?

"jouw spieren bestaan alleen maar uit shakes, dat telt niet"
"fitness spieren zijn alleen maar voor de show! kickboxen, daar wordt je pas sterk van!"

Ook irriteer ik me aan mensen die komen vragen of je ff je bicep voor ze wilt flexen.

Of erger nog: mensen die je krachten willen testen d.m.v een potje armpje drukken of door uit het niets op je rug te springen. En dan reacties als: WooW! jij bent echt sterk.

"jouw spieren bestaan alleen maar uit shakes, dat telt niet"
"fitness spieren zijn alleen maar voor de show! kickboxen, daar wordt je pas sterk van!"

Ook irriteer ik me aan mensen die komen vragen of je ff je bicep voor ze wilt flexen.

Of erger nog: mensen die je krachten willen testen d.m.v een potje armpje drukken of door uit het niets op je rug te springen. En dan reacties als: WooW! jij bent echt sterk.
Heh, of een of andere 28 jarige mong**l op je werk die out of the blue random in je buik prikt en vervolgens al aangespannen op zn eigen buik staat te meppen met de conclusie dat zijn buik gespierder is:rolleyes:

Vandaag in de winkel;
2 dikke trollen bij de koekjes afdeling 'Echt in alles zit chocola, daar word je alleen maar dik van' met 3 pakken Jodenkoeken in de hand:rolleyes:

Heh, of een of andere 28 jarige mong**l op je werk die out of the blue random in je buik prikt en vervolgens al aangespannen op zn eigen buik staat te meppen met de conclusie dat zijn buik gespierder is:rolleyes:

Vandaag in de winkel;
2 dikke trollen bij de koekjes afdeling 'Echt in alles zit chocola, daar word je alleen maar dik van' met 3 pakken Jodenkoeken in de hand:rolleyes:

wat zijn jodenkoeken?:s

3787645475_80337858c8_o.jpg

Jodekoeken zijn echt nice. ;d

Sinds ik jodenkoeken in m'n pre-workout meal heb...

die hele brede mensen kunnen als ze oud zijn hun eigen spieren niet meer dragen :duh:

Krijg ook vaak te horen: "pas maar op! later krijg je reuma" of dingen als "later gaat alles hangen, dan wordt je lelijk!"

Krachttraining helpt helemaal niks. Van Taekwondo wordt je veel sterken, lichaamsgewicht is veel beter voor je spieren!

Ik kreeg 1 dropfruit duo, die van redband van een vriend. Ik stopte hem in mn mond en toen: Moest jij niet aan dat ene dieet? :l

'' Ik gebruik geen voedingsschema, dat is slecht voor je groei.. Dat moet je pas gebruiken als je ouder bent ''

Laatst bewerkt:
Als je elke dag 1 boterham met choco eet, groei je volgens jou.
Als je opschrijft dat je elke dag 1 boterham met choco gaat eten, groei je niet meer.

???

"je moet om de 2 weken stoppen met eiwitten nemen,anders helpt het niet"
"ik train me benen niet, dat doe ik al op de voetbal"(klassiek dus)

ik las op een ander forum laatst:

"ah echt niet normaal man.
daar op DBB, daar doen sommige mensen dirty bulken.

dat gaat echt nergens over, dan eten ze hele dag door koeken, chocola, friet en van alles

dat ga ik echt nooit doen hoor, doe mij maar clean bulk dan"

ik las op een ander forum laatst:

"ah echt niet normaal man.
daar op DBB, daar doen sommige mensen dirty bulken.

dat gaat echt nergens over, dan eten ze hele dag door koeken, chocola, friet en van alles

dat ga ik echt nooit doen hoor, doe mij maar clean bulk dan"

Behind our backs?!

Meest verschrikkelijke ecto die er bij ons rondloopt, out of the blue heel trots tegen mij:
'Ik heb al 18 jaar vechtsport gedaan...!
Gast ziet eruit als 18 ofzo dus ik zo van:
??? En je bent zeker 19?
Hij weer:
'Nee, de afgelopen 6 jaar onder 3 verschillende vechtsporten gezeten...'
Toen ging 'ie ze opnoemen maar ik moest me omdraaien want ik kon m'n lachen niet inhouden.

Terug
Naar boven