fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heh, of een of andere 28 jarige mong**l op je werk die out of the blue random in je buik prikt en vervolgens al aangespannen op zn eigen buik staat te meppen met de conclusie dat zijn buik gespierder is"jouw spieren bestaan alleen maar uit shakes, dat telt niet"
"fitness spieren zijn alleen maar voor de show! kickboxen, daar wordt je pas sterk van!"
Ook irriteer ik me aan mensen die komen vragen of je ff je bicep voor ze wilt flexen.
Of erger nog: mensen die je krachten willen testen d.m.v een potje armpje drukken of door uit het niets op je rug te springen. En dan reacties als: WooW! jij bent echt sterk.

Heh, of een of andere 28 jarige mong**l op je werk die out of the blue random in je buik prikt en vervolgens al aangespannen op zn eigen buik staat te meppen met de conclusie dat zijn buik gespierder is
Vandaag in de winkel;
2 dikke trollen bij de koekjes afdeling 'Echt in alles zit chocola, daar word je alleen maar dik van' met 3 pakken Jodenkoeken in de hand![]()

Sinds ik jodenkoeken in m'n pre-workout meal heb...

Sinds ik jodenkoeken in m'n pre-workout meal heb...
'' Ik gebruik geen voedingsschema, dat is slecht voor je groei.. Dat moet je pas gebruiken als je ouder bent ''

ik las op een ander forum laatst:
"ah echt niet normaal man.
daar op DBB, daar doen sommige mensen dirty bulken.
dat gaat echt nergens over, dan eten ze hele dag door koeken, chocola, friet en van alles
dat ga ik echt nooit doen hoor, doe mij maar clean bulk dan"
En je bent zeker 19?