XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Explain please :) (ik geloof je wel, maar wil weten waarom)

Dacht je nu echt dat de zwaartekracht op ieder punt van de aarde precies hetzelfde is?
Je weet zelf ook dat er zoveel factoren zijn die een invloed kunnen hebben.

"Het grootste verschil in de zwaartekracht wordt veroorzaakt door de centrifugale (middelpuntvliedende) kracht, die de zwaartekracht voor een klein deel teniet doet. Deze centrifugale kracht is recht evenredig met de afstand tot de omwentelingsas, die door de polen loopt, dus is die op de evenaar het grootst en op de polen gelijk aan nul. Daarnaast is de aarde niet exact bolvormig; zij is aan beide polen afgeplat. Op de polen is de afstand tot het middelpunt van de aarde kleiner dan op de evenaar. Omdat de zwaartekracht omgekeerd evenredig is met het kwadraat van de afstand dit middelpunt, heerst op de polen dus de grootste zwaartekracht. Deze beide effecten zorgen ervoor dat op de polen de valversnelling het grootst is, terwijl deze op de evenaar het kleinst is. Verschillen in dichtheid binnenin de aarde zorgen voor andere kleine variaties in de zwaartekracht aan het aardoppervlak. Deze variaties kunnen gebruikt worden bij het opsporen van zulke inhomogeniteiten. Hoogtevariaties van het aardoppervlak t.o.v. zeeniveau hebben vrijwel geen invloed, omdat de grotere afstand ten opzichte van het middelpunt van de aarde wordt gecompenseerd door de grotere hoeveelheid massa in de omgeving van het meetpunt in het hooggebergte vergeleken met een meetpunt op zeeniveau."

De meeste mensen hebben "Edward Norton in Fight Club" als doelfysiek.

not really, ik zie eerder brad pitt-foto's op "hoe bereik ik dit lichaam"-topics. Tenzij je natuurlijk mij dist en me met een geniale adder in het gras in de maling probeer te nemen, want Norton is Pitt in de film, dan moet ik je antwoord transformeren en dubbel bezien.

Of ms zijn magere uurtjes slaap de laatste dagen door het misbruik van verschillende stimulantia samen met mn ADD aan het mixen, en mijn gedachtengang compleet paranoia aan het maken. Een psychose kan ik op dit moment wel missen.

Oja, en... I'm Batman

dude..wtf ?

Dacht je nu echt dat de zwaartekracht op ieder punt van de aarde precies hetzelfde is?
Je weet zelf ook dat er zoveel factoren zijn die een invloed kunnen hebben.

Ik dacht niet dat je het over de ronding van de aarde zou hebben, maar met een iets interessanter weetje zou komen dan dat :)

Hier een lange!

✡ Vincent AFCA&ACT ✡ zegt:
zit je al op fitness
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
heb thuis gewichten
daar kom je niet echt ver mee he
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
ik fitness ook met school slimme
hoevaak per week dan
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
1-2 X
dat is wel veel
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
?
;p
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
je ma gook neit veel meer
1 dasg sport 2 dagen rust moet
om je spieren te laten groeine
niet als je een splitschema gebruikt
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
kweet
en als je goed voldoende eiwitten eet herstellen je spieren binnen iets langer dan een dag

✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
gast
ik ben niet zo no life
ik sport 6 X per week
dat kan
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
met school

Daar kom je nog wel op terug als je een keer zwaar gaat deadliften knul :D

Ik kan het maar zo interessant maken als ik het werkelijk is; ik ga geen broodje aap vertellen.

Waarom niet, dit is hét topic voor broodje aap verhalen :)

Ik kan het maar zo interessant maken als ik het werkelijk is; ik ga geen broodje aap vertellen.

Had ook niet verwacht dat je iets ging verzinnen, maar gewoon met een cool weetje ging afkomen dat niet zo algemeen geweten was :)

Iets zoals dat McMetronome eigenlijk een vrouw is, zoiets.

Dude... :roflol:

Hier een lange!

zit je al op fitness
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
heb thuis gewichten
daar kom je niet echt ver mee he
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
ik fitness ook met school slimme
hoevaak per week dan
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
1-2 X
dat is wel veel
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
?
;p
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
je ma gook neit veel meer
1 dasg sport 2 dagen rust moet
om je spieren te laten groeine
niet als je een splitschema gebruikt
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
kweet
en als je goed voldoende eiwitten eet herstellen je spieren binnen iets langer dan een dag
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
gast
ik ben niet zo no life
ik sport 6 X per week
dat kan
✡ R££M ✡ geslaagd zegt:
met school

Dat je dit post, je maakt jezelf hier wel onsterfelijk belachelijk mee!:roflol:

got owned haha
thuis trainen is de shit

sinds ik thuis train maak ik de gains van mn leven

thuis trainen is ook zeker niet verkeerd.
zolang je de spullen maar hebt en het niet met een bankje en 2 dumbbells van 15 kg probeert..

op de laatste rep, moet je u spieren voelen scheuren.

als je niet direct na je kuur traint begint het allemaal te hangen.

deze persoon zag een kuur als 1 kuur inspuiten.

Vraagt kereltje aan me op de gym, hey mag ik je arm eens zien?
Dus ik span m'n triceps aan, zegt ie: 'dikke biceps mang! Hoeveel curls doe je?'

Ik: Als je nog eens frieten gaat halen, weet het dan te zeggen dan voorzie ik voor mezelf wat kip met rijst
Moeder: Wat?! Dit wordt me toch echt te gek!Dat kan toch niet gezond zijn zo'n eenzijdige voeding
Ik: Eenzijdige gezonde voeding is ongezonder dan frieten?
Moeder: Ja

Ik: Als je nog eens frieten gaat halen, weet het dan te zeggen dan voorzie ik voor mezelf wat kip met rijst
Moeder: Wat?! Dit wordt me toch echt te gek!Dat kan toch niet gezond zijn zo'n eenzijdige voeding
Haha, awesome.

Ik moest thuis altijd friet halen. Maar ik had als chantage middel dat mn moeder dan rijst voor me moest maken in de tussen tijd. Uiteindelijk stond ze dan alsnog in de keuken terwijl ze juist patat wilde omdat ze niet wilde koken:p

Haha, awesome.

Ik moest thuis altijd friet halen. Maar ik had als chantage middel dat mn moeder dan rijst voor me moest maken in de tussen tijd. Uiteindelijk stond ze dan alsnog in de keuken terwijl ze juist patat wilde omdat ze niet wilde koken:p

Is toch snel gebeurd rijst koken. Gewoon in de rijstkoker ermee;)

Verrader! Nepbelg!
Frieten vervangen door kip en rijst :rolleyes:
Frieten kunnen maar door één ding vervangen worden.

Een groter pak frieten.

friet is ook echt niet zo erg, als je het maar niet te vaak eet. (mits je geen enorm overgewicht hebt) eenzijdige voeding is niet goed je moet afwisseling hebben.

Terug
Naar boven