- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Is toch snel gebeurd rijst koken. Gewoon in de rijstkoker ermee![]()
Gast! Ik wist niet dat dat bestond! HELD!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zat vandaag op DBB, in het 'post je fotos' deel. En zat net bij de fotos van lenny8 te kijken. Onze genenboy.
Zit er een gast naast me, die ook wel eens een 4 kg dumbbell aanraakt: "Sooo! Die gebruikt sowieso creatine!"
Ik: "haha weet je wel wat creatine is?"
Hij: "Ja dat spul is echt erg. Gaan je spieren helemaal van opzwellen. Is valsspelen joh."
Uitleggen heeft geen zin...![]()

Push me... and then just touch me, till i can get my satisfaction..satisfaction...statisfaction...satisfactionZat vandaag op DBB, in het 'post je fotos' deel. En zat net bij de fotos van lenny8 te kijken. Onze genenboy.
Zit er een gast naast me, die ook wel eens een 4 kg dumbbell aanraakt: "Sooo! Die gebruikt sowieso creatine!"
Ik: "haha weet je wel wat creatine is?"
Hij: "Ja dat spul is echt erg. Gaan je spieren helemaal van opzwellen. Is valsspelen joh."
Uitleggen heeft geen zin...![]()

''als je sport dan moet je toch juist niet eten''
deze komt vaak terug

Dit kende ik dus ook niet. Is die stoomkoker nu handiger of die rijstkoker?
Kuist dit trouwens sneller uit dan zo'n glazen kom in de micro, want moet hier afwassen in zo'n lavabo, niet handig.![]()
Dit kende ik dus ook niet. Is die stoomkoker nu handiger of die rijstkoker?
Kuist dit trouwens sneller uit dan zo'n glazen kom in de micro, want moet hier afwassen in zo'n lavabo, niet handig.![]()
Afwassen is snel gebeurd: gewoon wat water erin en met een sponsje er is in rond gaan.
al eet ik de hele kast leeg