XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Effe wat research gedaan: Met stoomkokers kan je rijst, maar ook groente vis en KIP stomen :D

Zat vandaag op DBB, in het 'post je fotos' deel. En zat net bij de fotos van lenny8 te kijken. Onze genenboy.

Zit er een gast naast me, die ook wel eens een 4 kg dumbbell aanraakt: "Sooo! Die gebruikt sowieso creatine!"
Ik: "haha weet je wel wat creatine is?"
Hij: "Ja dat spul is echt erg. Gaan je spieren helemaal van opzwellen. Is valsspelen joh."

Uitleggen heeft geen zin...:rolleyes:

Zat vandaag op DBB, in het 'post je fotos' deel. En zat net bij de fotos van lenny8 te kijken. Onze genenboy.

Zit er een gast naast me, die ook wel eens een 4 kg dumbbell aanraakt: "Sooo! Die gebruikt sowieso creatine!"
Hij: "Ja dat spul is echt erg. Gaan je spieren helemaal van opzwellen. Is valsspelen joh."

:roflol:

Push me... and then just touch me, till i can get my satisfaction..satisfaction...statisfaction...satisfaction:o

Is toch snel gebeurd rijst koken. Gewoon in de rijstkoker ermee;)

Dit kende ik dus ook niet. Is die stoomkoker nu handiger of die rijstkoker?

Kuist dit trouwens sneller uit dan zo'n glazen kom in de micro, want moet hier afwassen in zo'n lavabo, niet handig.:(

elke dag kip met rijst eten (niet eens avondeten) is slecht voor je gezondheid (©moeder)

Kuist dit trouwens sneller uit dan zo'n glazen kom in de micro, want moet hier afwassen in zo'n lavabo, niet handig.:(

Nou, je hebt dus blijkbaar stoomkokers met verschillende schalen dr in. Kan je 2 of drie schalen tegelijk stomen. Kan je rijst, maar ook kip/vis/groente etc. in klaarmaken. Voor een BBer die veel rijst/vis/groente/kip in zn schema heeft zitten is dat echt ideaal volgens mij.

Het is een synoniem voor elkaar;) Afwassen is snel gebeurd: gewoon wat water erin en met een sponsje er is in rond gaan.

On-topic:
Zat net aan tafel met een bord tonijn.
Oma: Eet je nog zoveel?
Ik: Heb mijn schema een beetje vermindert en ik kom ongeveer een halve kilo per anderhalve week bij.
Oma: Wil je dan nóg bijkomen?!
Ik: Ja natuurlijk, waarom train ik anders denk je?
Oma: Ja spieren tot daar aan toe, maar toch niet bijkomen

Haha ga toch allemaal op jezelf wonen.

Haha beter joh!

"Waarom wil je gewichten kopen? Rij gewoon één keer per week het gras af, daar krijg je ook spieren van!"

Rij gewoon een keer per week het gras af?
wtf betekend dat?

Terug
Naar boven