AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ooh hahah, die belgen met hun rare taaltje :D

Haha ga toch allemaal op jezelf wonen.
Doe ik al, pretty epic:cool:

Hoewel... soms 'verlies' ik me zelf een beetje. Of ik vreet 15x per week biefstuk of ik koop 3 maanden achter mekaar voor 600 Euro aan supps om nieuwe smaakjes uit te proberen... Toen ik nog thuis woonde was dat toch minder:rolleyes:

Dan moet ik mn eigen eten betalen, nu kopen ze alles voor me. En ze zeggen er NOOIT wat van :P al eet ik de hele kast leeg
Ja godsamme, in zo'n situatie was ik ook wel thuis blijven wonen:mad:

Ik kon verdomme alsnog voor 30 Euro per week mijn eigen extra eten kopen. En dan waren zij wat vergeten, jatten ze het van mij godve... ghehe.

Op je zelf wonen is echt goud:cool:

Hehe nu mijn ouders weten dat ik er serieus mee bezig ben is het wel funny. Me moeder vandaag.

Ik zei mam wil je morgen dit dit en dit kopen (kip/koolvis/rijst) en toen zei ze

Je gaat toch geen 2 warme maltijden per dag eten:mad:!!!

Ik: Jawel

Moeder: Stond al helemaal klaar om een tegenantwoord en boos te kijken en opeens. Oké wat jij wilt

Dus ik denk dat mijn ouders het er even over hebben gehad :D

Hehe nu mijn ouders weten dat ik er serieus mee bezig ben is het wel funny. Me moeder vandaag.

Ik zei mam wil je morgen dit dit en dit kopen (kip/koolvis/rijst) en toen zei ze

Je gaat toch geen 2 warme maltijden per dag eten:mad:!!!

Ik: Jawel

Moeder: Stond al helemaal klaar om een tegenantwoord en boos te kijken en opeens. Oké wat jij wilt

Dus ik denk dat mijn ouders het er even over hebben gehad :D

Dan heb jij geluk, mijn ouders hebben er ook over gepraat maar ze zijn het er over eens dat een paar boterhammen 's ochtends en 's middags en wat de pot schaft in de avond het beste is om spieren te kweken.

Ons pap zij dat wheyshakes niet werkten omdat eiwitten niet bestaan???

Hoe weet jij zo zeker of deze hele wereld wel bestaat ??? Spieren zijn een fabeltje man!

Dan heb jij geluk, mijn ouders hebben er ook over gepraat maar ze zijn het er over eens dat een paar boterhammen 's ochtends en 's middags en wat de pot schaft in de avond het beste is om spieren te kweken.

wow srry ma is je pa retarded ofzo ? mijn ouders doen er zelf niet aan en zijn het ook niet overal mee eens maar ze weten wel wat er nodig is om de sport te beoefenen.. ieder gemiddeld persoon weet toch wel wat er ongeveer nodig is voor zware fysieke activiteiten..

wow srry ma is je pa retarded ofzo ? mijn ouders doen er zelf niet aan en zijn het ook niet overal mee eens maar ze weten wel wat er nodig is om de sport te beoefenen.. ieder gemiddeld persoon weet toch wel wat er ongeveer nodig is voor zware fysieke activiteiten..
volgens mij weet hij wel hoe het egt zit, maar hij is er behoorlijk op tegen dat ik die shakes en kwark neem omdat...?
Maar hij probeert me wel te overtuigen te eten zoals hij. bijv. laatst toen ik een shake stond te maken komt ie naar me toe.
Weet jij wat Arnold Schwarzenegger 'de bodybuilder allertijden' voor ontbijt en middageten nam? ik: dat ga je me nu vast vertellen.
hij: voor ontbijt 4 boterhammen met pasta, voor middageten 5 boterhammen met pindakaas, met een glas melk.

Ik laat hem maar in die waan

:roflol: Ik moest hardop lachen, dit is echt epic.

Hier denken ze dat ik kan trainen op 2000 kcal per dag. Ze denken dat als ik train je spieren bijkrijgt en iedereen vanzelf sterk wordt:

M: Je eet véél te veel, waarom doe je dat?
I: Omdat je energie moet hebben om spiermassa op te bouwen en je trainingen te kunnen doen.
M: Waarom wil je dat?
I: Om mee te doen aan sterkste man-wedstrijden.
M: Zoveel moet je toch nooit eten!!
I: Is iedereen vanzelf sterk genoeg om een jeep voort te trekken?
Net of iedereen opstaat en zegt: "Vandaag ga ik meedoen aan de sterkste man van België! Ik ga winnen!"

Yea ****ing right..

Toch leuk om te zien, hoe die mensen denken dat ze met de boerenwijsheid die ze een keer van oma gehoord hebben alles weten over voeding.

Je kon even vragen of je pa doelde op 1 van de fundamentele vragen rond ons bestaan. Indien dit niet het geval is, kan je hem even naar de supermarkt verwijzen om eens de voedingswaarden van alle producten te lezen:).

The protein is a lie!

Je kon even vragen of je pa doelde op 1 van de fundamentele vragen rond ons bestaan. Indien dit niet het geval is, kan je hem even naar de supermarkt verwijzen om eens de voedingswaarden van alle producten te lezen:).
hij bedoelde daar ijgenlijk mee dat eiwitten wel bestaan maar dat ze niet helpen voor spieropbouw. En dat die whey shakes onzin zijn en die 80 gram eiwit die op de voedingswaarde staat er helemaal niet in zit.

uhh wtf ik liet mijn trainer mn schema zien dat wilde hij graag:

Maandag -
Dinsdag Borst,voorkant schouders, (eventueel buik)
Woensdag -
DOnderdag kuiten,bovenbenen
Vrijdag biceps,triceps
Zaterdag -
Zondag Rug,Schouders.

hij zegt dat het geen goed schema is aangezien er te veel rust is en dat het te weinig is voor een spier om maar 1x per week te pakken je moet ze meer trainen voor prikkels..

Wat een mongol.

M'n vader kwam binnen in de garage toen ik net aan het squatten was en er de laatste rep met moeite uitkreeg:
Vader: Zo, dat zie ik graag! Wat afzien.
Ik: haha, ja was een redelijk zwaar setje.
Vader: en er begint ook al wat meer gewicht te hangen aan die stang. goed bezig
Ik: Jup, verhoog het elke training met 2.5 kilo (rippetoe) en dat begint op te tellen.
Vader: *stemming sloeg helemaal om* Wat?! 2.5 kilo élke training?! Dat mag je maar per week verhogen.

Terug
Naar boven