Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rij gewoon een keer per week het gras af?
wtf betekend dat?

Doe ik al, pretty epic

Ja godsamme, in zo'n situatie was ik ook wel thuis blijven wonenDan moet ik mn eigen eten betalen, nu kopen ze alles voor me. En ze zeggen er NOOIT wat vanal eet ik de hele kast leeg

!!!
Hehe nu mijn ouders weten dat ik er serieus mee bezig ben is het wel funny. Me moeder vandaag.
Ik zei mam wil je morgen dit dit en dit kopen (kip/koolvis/rijst) en toen zei ze
Je gaat toch geen 2 warme maltijden per dag eten!!!
Ik: Jawel
Moeder: Stond al helemaal klaar om een tegenantwoord en boos te kijken en opeens. Oké wat jij wilt
Dus ik denk dat mijn ouders het er even over hebben gehad![]()

Sinds spieren en eiwitten fabeltjes zijn maak ik de gains van mn ****n levenHoe weet jij zo zeker of deze hele wereld wel bestaatSpieren zijn een fabeltje man!

Dan heb jij geluk, mijn ouders hebben er ook over gepraat maar ze zijn het er over eens dat een paar boterhammen 's ochtends en 's middags en wat de pot schaft in de avond het beste is om spieren te kweken.
Ons pap zij dat wheyshakes niet werkten omdat eiwitten niet bestaan![]()
volgens mij weet hij wel hoe het egt zit, maar hij is er behoorlijk op tegen dat ik die shakes en kwark neem omdat...?wow srry ma is je pa retarded ofzo ? mijn ouders doen er zelf niet aan en zijn het ook niet overal mee eens maar ze weten wel wat er nodig is om de sport te beoefenen.. ieder gemiddeld persoon weet toch wel wat er ongeveer nodig is voor zware fysieke activiteiten..
Dan heb jij geluk, mijn ouders hebben er ook over gepraat maar ze zijn het er over eens dat een paar boterhammen 's ochtends en 's middags en wat de pot schaft in de avond het beste is om spieren te kweken.
Ik moest hardop lachen, dit is echt epic.Hier denken ze dat ik kan trainen op 2000 kcal per dag. Ze denken dat als ik train je spieren bijkrijgt en iedereen vanzelf sterk wordt:wow srry ma is je pa retarded ofzo ? mijn ouders doen er zelf niet aan en zijn het ook niet overal mee eens maar ze weten wel wat er nodig is om de sport te beoefenen.. ieder gemiddeld persoon weet toch wel wat er ongeveer nodig is voor zware fysieke activiteiten..
.hij bedoelde daar ijgenlijk mee dat eiwitten wel bestaan maar dat ze niet helpen voor spieropbouw. En dat die whey shakes onzin zijn en die 80 gram eiwit die op de voedingswaarde staat er helemaal niet in zit.Je kon even vragen of je pa doelde op 1 van de fundamentele vragen rond ons bestaan. Indien dit niet het geval is, kan je hem even naar de supermarkt verwijzen om eens de voedingswaarden van alle producten te lezen.