Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Het lijkt me vrij plausibel dat hij zelf niet echt een normaal werkend brein heeft.
Er zijn hier mensen met een IQ van 140+, misschien zelfs wel een of twee met 150+. Maar zeker ook wel mensen die niet boven de 90 zullen scoren.

Die uitspraken van hem kwamen idd niet echt intelligent over, ik ging er maar ook niet op in :rolleyes:

te veel spierpijn is niet goed voor je
''je eet veels te veel''
''je traint te veel''

Teveel spierpijn is toch ook niet goed? Als je teveel pijn hebt, dan lijkt het me toch beter om iets voorzichtiger te trainen om blessures te voorkomen.

Te veel eten, kan, maar bedoelen ze dan niet teveel verkeerd eten?

Teveel trainen kan ook...

Deze is lache! :D

ik: Schat..
zij: ja
ik: Ken jij annabolen
zij: Anna bole? Wie is da?

Kapotlache :D:D

Je eet veels te veel straks krijg je zo een dikke buik..
Eten heeft niks met trainen te maken je moet juist minder eten want als je veel eet neem je alleen vet op en word je dik en nooit gespierd.

- Ik, ************, ga nu 45 kilo deadliften. Vandaag nog gehoord, zei ik zelf namelijk tegen Terrorbokkie :p. Echt zo grappig, kreten bij het deadliften :roflol:.

Verder de oude bekenden:

- "Vet in spier omzetten!"
- "Niet zo zwaar trainen, dat is slecht!"
- "Hoeveel kilo train je dan? Oh, dat is niet veel." (Ja duh, ben geen PL'er.)

'alleen domme mensen gebruiken anabolen'
'anabolen krijg je nepspieren van'
'van anabolen krijg je een kleine pik'
'ze gaan allemaal voor hun 50e dood'
'ik heb nog nooit een intelligent iemand gezien op een bodybuilding site'
'ze hebben allemaal een IQ van onder de 80'

leuk zo'n broer
idd stelling van een verstandloze,bodybuilding is niet zomaar gewichtjes heffen er komt veel meer bij kijken,het is evenzeer een sport als wetenschap,en op zulke sites als deze kan je wat van die wetenschap opsteken die te maken heeft met bb:D

"'van anabolen krijg je een kleine pik"

Het is bewezen dat je ballen krimpen.
Ik ken een vrouw wiens man aan de annabolen zat en ze kwam tegen mij vertellen dat haar vent niets meer kon in bed. Jammer genoeg was het geen milf anders had ik r wel een handje geholpen.

"'van anabolen krijg je een kleine pik"

Het is bewezen dat je ballen krimpen.
Ik ken een vrouw wiens man aan de annabolen zat en ze kwam tegen mij vertellen dat haar vent niets meer kon in bed. Jammer genoeg was het geen milf anders had ik r wel een handje geholpen.

HAHAHAHAHAAHAHAH :roflol:

mijn buurvrouw vertelt mij nou nooit dat soort dinge

Laatst bewerkt:
iemand die mij 10 minuten uitlachte omdat ik borst-triceps, rug - biceps, schouders - benen combineer en niet zoals volgens hji triceps - schouders - biceps - onderarmen in 1 dag doe..

iemand die mij 10 minuten uitlachte omdat ik borst-triceps, rug - biceps, schouders - benen combineer en niet zoals volgens hji triceps - schouders - biceps - onderarmen in 1 dag doe..

wat een lul. die split is geniaal die jij noemt. je kan ook schouders bij borst-dag tussen piepen

wat een lul. die split is geniaal die jij noemt. je kan ook schouders bij borst-dag tussen piepen
Iemand die je uitlacht vanwege je trainingsschema zonder fatsoenlijk uit te leggen waarom is wat mij betreft per definitie kansloos en hoort in dit topic thuis!

ik denk dat je "jij" en "hij" door elkaar haalt want ik ben het eens met Tibo123 ;)
Oh, maar die gozer die Tibo123 aanhaalt bedoel ik ook!
Ik citeerde je alleen omdat ik doorborduurde op dat citaat van een verstandloze!

Nee, jij bent 1 vd uitzonderingen die ik in de poll aanhaalde ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven