AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

M'n vader was me daarnet aan het leren hoe ik een stoofpotje moest maken en wou het voor mezelf invriezen.

Vader: En dan doe je er peper en zout in.
Ik: Zout hoef ik niet ( omdat ten eerste het niet zo gezond is en ten tweede ik het niet eens lekker vind)
Vader: Seg, het moet nog wel eetbaar zijn he

dat is toch geen verstandloos citaat..
je zit toch niet in wedstrijdvoorbereiding of zo, wat maakt jou dat beetje zout uit

M'n vader was me daarnet aan het leren hoe ik een stoofpotje moest maken en wou het voor mezelf invriezen.

Ik: Zout hoef ik niet ( omdat ten eerste het niet zo gezond is en ten tweede ik het niet eens lekker vind)

ik begrijp je volledig. Elke dag is dat hier hetzelfde, ik doe zout op niets (buiten op frieten) en mijn ouders doen zout op alles. Ik heb het eens bij hun geproefd en buiten zout proefde ik niet meer of het vlees of groenten was:s

Laatst bewerkt:
Zoveel mensen die al beginnen te strooien met zout voor ze geproefd hebben haha. Ik doe het zelden op een eitje ofzo, mar voor de rest nooit.

hoorde 2 pootjes in klas zeggen echt raar he hij zit altijd te eten in de klas.
:rolleyes:

nee eigg niet maar loop vaak etend de klas binnen kunnen ze er moeilijk wat van zeggen als je die loop pauze hebt zeg ma van 5 min eet ik gewoon iets en loop etend de klas binnen :P

heeft je vader een genetische afwijking? NO OFFENCE

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Mag je eten in de les?
Gelukzak!
Heb het zelf paar keer geprobeerd, maar altijd moest ik ermee stoppen van de leerkracht. Zelfs een slokje water mag niet.:rolleyes:

bij 1 leraar mocht het ook niet bij mij , hij rook het zelfs wanneer dat ik eten bovenhaalde
en als je met ax spoot begon hij helemaal door te draaien :D

Kzat in College, en toen deed ik mijn bakje vis open om het op te gaan eten. Hele zaal stonk opeens

En in 1x iedereen kijken. En ik wut

Vond leraar niet leuk :(

Laatst bewerkt:
Doe er dan gewoon boterhammen met kip in jonguh, dan krijg je ook niet van die blikken.

Ik had een leerkracht bij wie je wel mocht eten, als je het tenminste maar deelde met hem. Chille kerel :D

Doe er dan gewoon boterhammen met kip in jonguh, dan krijg je ook niet van die blikken.

Doe ik nu ook jonguh. Kip stinkt niet zo erg gewoon bakje kip en dan vis als ik thuis kom :)

Mja probleem is, niemand neemt me serieus omdat ik ecto ben :( Zegge ze alemaal waarom eet je vis en ik ga niet zeggen IK WIL BODYBUILDER WORDEN JONGUH

Doe ik nu ook jonguh. Kip stinkt niet zo erg gewoon bakje kip en dan vis als ik thuis kom :)

Mja probleem is, niemand neemt me serieus omdat ik ecto ben :( Zegge ze alemaal waarom eet je vis en ik ga niet zeggen IK WIL BODYBUILDER WORDEN JONGUH

+1 lok je alleen maar wat uit:(

Terug
Naar boven