- Waardering
- 1.339
Ik kan 160kg bankdrukken!2. het gewicht met bankdrukken is altijd het dubbele van het gewicht wat je kan deadliften
dus als je 200kg Deadlift kan je 400kg bankdrukken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan 160kg bankdrukken!2. het gewicht met bankdrukken is altijd het dubbele van het gewicht wat je kan deadliften

Net op mijn stage gehoord van 1 persoon:
1. Ik ben de enigste die deadlift op mijn sportschool iedereen vindt het te gevaarlijk
omdat je zo je rug kan breken en verlamd kan raken.
2. het gewicht met bankdrukken is altijd het dubbele van het gewicht dat je kan deadliften
. Het zijn maar degenen die er serieus ook opzoekingswerk over doen die weten wat deadliften is.
. Eten heeft er natuurlijk ook mee te maken.
Ik ben trouwens ook de enige die deadlift in mijn gym.
Al die verwijtende blikken en al die vrouwen die kijken van wat doet die nou met de bankdrukstang...

Haha, zal me niks verbazen als ze dat inderdaad zo denken. Echt van 'straks gaat ie nog kapot'Ik ben trouwens ook de enige die deadlift in mijn gym.
Al die verwijtende blikken en al die vrouwen die kijken van wat doet die nou met de bankdrukstang...

Niet zo mooi dan als ze de rest van de tijd hun ogen dicht hebbenhaha idd al die kakkers in mijn gym kijken allemaal als je hem laat vallen

'Haha, inderdaad. Ook wel grappig dat toen ik eigenlijk nog best veel supps gebruikte dat iedereen er schande van sprak, want er zullen wel anabolen en weet ik veel wat inzitten.Dat van die shakies blijft lachen, HET gespreksonderwerp bij mensen die er DENKEN alles van te kennen op school![]()
Maarja, he, die gasten 'pompen ook eens in de 3 maanden voor de chickies, je weet'.klinkt dit ziek: ik eet sinds begin school jaar iedere pauze ff op de wc een eitje![]()
Haha, zal me niks verbazen als ze dat inderdaad zo denken. Echt van 'straks gaat ie nog kapot'
Niet zo mooi dan als ze de rest van de tijd hun ogen dicht hebben
Voordat ik nog echt hard trainde en meer aan cardio deed hoorde ik zo vaak een stang kletteren met wat gedreun. Een van de dingen die ik juist dacht 'niet kijken, dat zijn van 'die' powerlifters'
Haha, inderdaad. Ook wel grappig dat toen ik eigenlijk nog best veel supps gebruikte dat iedereen er schande van sprak, want er zullen wel anabolen en weet ik veel wat inzitten.
Nu gebruik ik alleen 's morgens een whey shake (en ZMA en multivit maar dat terzijde), geloven ze dan weer niet en denken alsnog dat je aan de anabolen zit. Ik denk echt van durrrrr. Maar goed, ik weet wie het zeggen/denken, ze zouden nu ook moeten weten dat het me echt aan me reet zou roesten wat ze zeggen/denken, maar hen IQ is zo hoog dat die 'signalen' ze toch ontgaanMaarja, he, die gasten 'pompen ook eens in de 3 maanden voor de chickies, je weet'.

Dat sowieso. Hoewel, ik sta er al beter voor dan een maat van me. Trained 2 jaar langer dan ik, heeft een kuur gedaan maar ik ben toch redelijk met een inhaal race bezig haha.Da's wel redelijk verstandloos ja, als je denkt dat iemand met zulke stats aan de aas zit.![]()

Kan je hem net zo goed anaal inbrengen, betere opname!
@deathstar, dus mensen denken dat je aan de AAS zit terwijl je nog ecto bent? suckt dan...