AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

haha KNAK rug in twee , kan je met een rolstoel de gym verlaten

wettelijk gezien mag je een gekookt ei eenmaal het uit de luchtdichte verpakking is gehaald 2 dagen bewaren? dus de dag van opening + de dag erna. min of meer 48 uur dus.

indien het niet gekoeld is zou ik het tog maar de dag zelf opeten.

Weer een goede gehoord van een collega:

"Sommige mensen komen echt alleen maar naar de sportschool om hun spieren een beetje te showen. Ja oké sommige zijn wel gespierd, maar of dat meer van die shakies is of van hun zelf dat weet je ook niet."

Waarom altijd al die haat tegen ''shakies'' begin me echt te irriteren eraan ook op me werk...

"Eiwitten zijn toch net dikmakers?"
"Van kip wordt je toch dik?"

Net op mijn stage gehoord van 1 persoon:
1. Ik ben de enigste die deadlift op mijn sportschool iedereen vindt het te gevaarlijk
omdat je zo je rug kan breken en verlamd kan raken.
2. het gewicht met bankdrukken is altijd het dubbele van het gewicht dat je kan deadliften
dus als je 200kg Deadlift kan je 400kg bankdrukken.

Ik denk dat er zo wel een hoop eenzaten zijn :). Het zijn maar degenen die er serieus ook opzoekingswerk over doen die weten wat deadliften is.

Ga vandaag ook een maatje eens leren deadliften; Traint al een jaar maar je ziet het er niet aan, eens duidelijk maken hoe dat komt :). Eten heeft er natuurlijk ook mee te maken.

Maat van me:

"Van eiwitten word ik dik" ???

Haha me pa doet sinds binnekort hardlopen, we zaten dus te eten

Ik: Pa hoezo ga je niet een beetje met het ijzer sleuren
Hij: Nee das niets, heb je die foto gezien op nu.nl van die man uit Curacao! Zo een klein hoofd en echt een supergroot lichaam met overal spieren enzo, nee das niets voor mij, echt onwijs vies. (Hij doelt op Roelly Winklaar)
Ik: Lol

:fuu:

Ik ben trouwens ook de enige die deadlift in mijn gym.
Al die verwijtende blikken en al die vrouwen die kijken van wat doet die nou met de bankdrukstang...

haha idd al die kakkers in mijn gym kijken allemaal als je hem laat vallen

idd echt niemand deadlift :S

Al die verwijtende blikken en al die vrouwen die kijken van wat doet die nou met de bankdrukstang...

wees is blij dat chicks naar je kijken
bij mij zijn het godver allemaal boysss. :(

Dat van die shakies blijft lachen, HET gespreksonderwerp bij mensen die er DENKEN alles van te kennen op school ???

Haha, zal me niks verbazen als ze dat inderdaad zo denken. Echt van 'straks gaat ie nog kapot':p

haha idd al die kakkers in mijn gym kijken allemaal als je hem laat vallen
Niet zo mooi dan als ze de rest van de tijd hun ogen dicht hebben:p

Voordat ik nog echt hard trainde en meer aan cardio deed hoorde ik zo vaak een stang kletteren met wat gedreun. Een van de dingen die ik juist dacht 'niet kijken, dat zijn van 'die' powerlifters:p'

Dat van die shakies blijft lachen, HET gespreksonderwerp bij mensen die er DENKEN alles van te kennen op school ???
Haha, inderdaad. Ook wel grappig dat toen ik eigenlijk nog best veel supps gebruikte dat iedereen er schande van sprak, want er zullen wel anabolen en weet ik veel wat inzitten.

Nu gebruik ik alleen 's morgens een whey shake (en ZMA en multivit maar dat terzijde), geloven ze dan weer niet en denken alsnog dat je aan de anabolen zit. Ik denk echt van durrrrr. Maar goed, ik weet wie het zeggen/denken, ze zouden nu ook moeten weten dat het me echt aan me reet zou roesten wat ze zeggen/denken, maar hen IQ is zo hoog dat die 'signalen' ze toch ontgaan:rolleyes: Maarja, he, die gasten 'pompen ook eens in de 3 maanden voor de chickies, je weet'.

Laatst bewerkt:
Haha, zal me niks verbazen als ze dat inderdaad zo denken. Echt van 'straks gaat ie nog kapot':p

Niet zo mooi dan als ze de rest van de tijd hun ogen dicht hebben:p

Voordat ik nog echt hard trainde en meer aan cardio deed hoorde ik zo vaak een stang kletteren met wat gedreun. Een van de dingen die ik juist dacht 'niet kijken, dat zijn van 'die' powerlifters:p'

Haha, inderdaad. Ook wel grappig dat toen ik eigenlijk nog best veel supps gebruikte dat iedereen er schande van sprak, want er zullen wel anabolen en weet ik veel wat inzitten.

Nu gebruik ik alleen 's morgens een whey shake (en ZMA en multivit maar dat terzijde), geloven ze dan weer niet en denken alsnog dat je aan de anabolen zit. Ik denk echt van durrrrr. Maar goed, ik weet wie het zeggen/denken, ze zouden nu ook moeten weten dat het me echt aan me reet zou roesten wat ze zeggen/denken, maar hen IQ is zo hoog dat die 'signalen' ze toch ontgaan:rolleyes: Maarja, he, die gasten 'pompen ook eens in de 3 maanden voor de chickies, je weet'.

Da's wel redelijk verstandloos ja, als je denkt dat iemand met zulke stats aan de aas zit.:roflol:

Da's wel redelijk verstandloos ja, als je denkt dat iemand met zulke stats aan de aas zit.:roflol:
Dat sowieso. Hoewel, ik sta er al beter voor dan een maat van me. Trained 2 jaar langer dan ik, heeft een kuur gedaan maar ik ben toch redelijk met een inhaal race bezig haha.

Maar goed, zoals hij het weer mooi verwoordt; 'Jij zoekt alles meteen op op internet':rolleyes:

Haha :roflol:
Ja opzoeken op internet is wel zwaar valsspelen natuurlijk, zo kan iedereen wel gespierd worden. Niet te vergelijken met iets onschuldigs als AAS :roflol:

Terug
Naar boven