Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Gewoon ff een paar happen nemen als je leraar niet kijkt;)!
Ik kan btw wel gewoon ff 2 Liter water naar binnen gooien zonder gezeik vd leraar:D

klinkt dit ziek: ik eet sinds begin school jaar iedere pauze ff op de wc een eitje :)

Wat ook kan helpen is zeggen dat je suikerziekte hebt. Als ze het geloven, mag je zo regelmatig eten als je maar wil :D

hoezo op de wc??

Eten en schijten tegelijk voelt best goed.

Doe ik nu ook jonguh. Kip stinkt niet zo erg gewoon bakje kip en dan vis als ik thuis kom :)

Mja probleem is, niemand neemt me serieus omdat ik ecto ben :( Zegge ze alemaal waarom eet je vis en ik ga niet zeggen IK WIL BODYBUILDER WORDEN JONGUH

Gewoon zeggen dat je het eet omdat je het lekker vind, zei ik ook altijd.

Meeste mensen eten tussendoor ook echt een turkse pizza met een 30 cent energydrankje, dan kan je ook gewoon een beetje boos worden en zeggen dat je daar niet van kan leven.

Dat soort shit zei ik altijd toen ik bij de AH werkte, als je overtuigend klinkt dan komt het al veel normaler over dan als je zegt dat je bodybuild.

Mijn excuus: ik sport nogal veel... geïnteresseerden vragen dan zelf wel verder - rest accepteert dan gewoon dat ik veel eet op de meest achterlijke tijden (in hun visie).

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

bij 1 leraar mocht het ook niet bij mij , hij rook het zelfs wanneer dat ik eten bovenhaalde
en als je met ax spoot begon hij helemaal door te draaien :D

vond je leraar het niet goed dat je deo rondspuit in de klas om vervolgens wat te gaan eten terwijl hij jou en andere probeert klaar te stomen voor de maatschappij, wat een eikel:rolleyes:

vond je leraar het niet goed dat je deo rondspuit in de klas om vervolgens wat te gaan eten terwijl hij jou en andere probeert klaar te stomen voor de maatschappij, wat een eikel:rolleyes:

kweet het , echt een mong**l is dat!!

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

klinkt dit ziek: ik eet sinds begin school jaar iedere pauze ff op de wc een eitje :)

nee , het zou wel erg zijn moest je een eitje eten terwijl je een eitje legt in de wc
dat stinkt daar toch echt ziek in een school wc ? en dan ga je er nog een stinkend ei in eten haha

Eet dat toch gewoon op de speelplaats :P.

Ik nam vroeger altijd kippewit mee ( zijnde kipfilet voor op de boterham) en dan at ik daar gewoon 150 gram van, maten zaagden altijd voor een ''schelletje'' haha :D. Andere maat die ook trainde at gewoon boterhammen met kaas/préparé etc. Nam in het begin ook boterhammen mee maar duurde me soms te lang.

Ze wisten ook gewoon dat ik trainde, vonden het allemaal zelfs tof. Als ze het niet accepteren wat voor maten zijn het dan, ieder zijn sport toch?

Maar ik zat dan ook bij echte veelvraten :P. Een tweeling van 2m die smiddags echt een shitload aan eten binnenwerkten, ik kon ze echt niet bijbenen :o. En een rasechte ecto die gewoon pannenkoeken en ontbijtkoeken zat te eten tijdens de speeltijd. ( en niet omdat hij s'ochtends niet had gegeten ).

Dat waren de tijden :) en dan met 3 gasten na de studie gaan trainen, om 9 u thuiskomen en dan nog wat km's gaan lopen.

In die tijd ook in notime de toen ''breedste'' gast van school ingehaald :'). Tot er in het 6de jaar een nog groter beest uit een andere school bijkwam, nog altijd een erg goeie maat van mij :).

Laatst bewerkt:
Eet dat toch gewoon op de speelplaats :P.

Ik nam vroeger altijd kippewit mee ( zijnde kipfilet voor op de boterham) en dan at ik daar gewoon 150 gram van, maten zaagden altijd voor een ''schelletje'' haha :D. Andere maat die ook trainde at gewoon boterhammen met kaas/préparé etc. Nam in het begin ook boterhammen mee maar duurde me soms te lang.

Ze wisten ook gewoon dat ik trainde, vonden het allemaal zelfs tof. Als ze het niet accepteren wat voor maten zijn het dan, ieder zijn sport toch?

Maar ik zat dan ook bij echte veelvraten :P. Een tweeling van 2m die smiddags echt een shitload aan eten binnenwerkten, ik kon ze echt niet bijbenen :o. En een rasechte ecto die gewoon pannenkoeken en ontbijtkoeken zat te eten tijdens de speeltijd. ( en niet omdat hij s'ochtends niet had gegeten ).

Dat waren de tijden :) en dan met 3 gasten na de studie gaan trainen, om 9 u thuiskomen en dan nog wat km's gaan lopen.

In die tijd ook in notime de toen ''breedste'' gast van school ingehaald :'). Tot er in het 6de jaar een nog groter beest uit een andere school bijkwam, nog altijd een erg goeie maat van mij :).

haha komt me bekend voor met de "breedste" van de school vorig jaar begon ik met trainen vond ik hem best super buff ben nu net zo buff bijna eind dit jaar zoiezo buffer dan hem :). Ook nog vandaag zon jongen zegt zo als je zoveel in de klas blijft eten wordt je echt dik hoor ik zei oke ( verder maar niet op in gegaan heeft toch geen zin ;))

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

kweet het , echt een mong**l is dat!!

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

nee , het zou wel erg zijn moest je een eitje eten terwijl je een eitje legt in de wc
dat stinkt daar toch echt ziek in een school wc ? en dan ga je er nog een stinkend ei in eten haha

het stinkt echt niet gewoon op deze school in de wc's ik vind het super grapig als ik dat ei zo eet stinkt het beetje weet je wel? dan gaat er zo'n lucht spray ding af hoor ik en ruik ik die geur echt geweldig :D

Je moet je eieren eten voor ze over datum zijn, dan stinken ze zo niet.

Nee serieus, hoe komen jullie allemaal aan stinkende eieren ??? Heb ik nooit...

geen idee heb het ook alleen op school miss omdat daar die geur zoiezo niet hangt ofzo? of misschien dat ze in een plastic zakje zitten maar lijkt me niet toch?

hoe lang kan je eigenlijk zo'n gekookt ei bewaren?

1 dag

Net op mijn stage gehoord van 1 persoon:
1. Ik ben de enigste die deadlift op mijn sportschool iedereen vindt het te gevaarlijk
omdat je zo je rug kan breken en verlamd kan raken.
2. het gewicht met bankdrukken is altijd het dubbele van het gewicht dat je kan deadliften
dus als je 200kg Deadlift kan je 400kg bankdrukken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven