Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Doe ik nu ook jonguh. Kip stinkt niet zo erg gewoon bakje kip en dan vis als ik thuis kom
Mja probleem is, niemand neemt me serieus omdat ik ecto benZegge ze alemaal waarom eet je vis en ik ga niet zeggen IK WIL BODYBUILDER WORDEN JONGUH
---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------
bij 1 leraar mocht het ook niet bij mij , hij rook het zelfs wanneer dat ik eten bovenhaalde
en als je met ax spoot begon hij helemaal door te draaien![]()

vond je leraar het niet goed dat je deo rondspuit in de klas om vervolgens wat te gaan eten terwijl hij jou en andere probeert klaar te stomen voor de maatschappij, wat een eikel![]()
klinkt dit ziek: ik eet sinds begin school jaar iedere pauze ff op de wc een eitje![]()
klinkt dit ziek: ik eet sinds begin school jaar iedere pauze ff op de wc een eitje![]()
.
. Andere maat die ook trainde at gewoon boterhammen met kaas/préparé etc. Nam in het begin ook boterhammen mee maar duurde me soms te lang.
. Een tweeling van 2m die smiddags echt een shitload aan eten binnenwerkten, ik kon ze echt niet bijbenen
. En een rasechte ecto die gewoon pannenkoeken en ontbijtkoeken zat te eten tijdens de speeltijd. ( en niet omdat hij s'ochtends niet had gegeten ).
en dan met 3 gasten na de studie gaan trainen, om 9 u thuiskomen en dan nog wat km's gaan lopen.
.Eet dat toch gewoon op de speelplaats.
Ik nam vroeger altijd kippewit mee ( zijnde kipfilet voor op de boterham) en dan at ik daar gewoon 150 gram van, maten zaagden altijd voor een ''schelletje'' haha. Andere maat die ook trainde at gewoon boterhammen met kaas/préparé etc. Nam in het begin ook boterhammen mee maar duurde me soms te lang.
Ze wisten ook gewoon dat ik trainde, vonden het allemaal zelfs tof. Als ze het niet accepteren wat voor maten zijn het dan, ieder zijn sport toch?
Maar ik zat dan ook bij echte veelvraten. Een tweeling van 2m die smiddags echt een shitload aan eten binnenwerkten, ik kon ze echt niet bijbenen
. En een rasechte ecto die gewoon pannenkoeken en ontbijtkoeken zat te eten tijdens de speeltijd. ( en niet omdat hij s'ochtends niet had gegeten ).
Dat waren de tijdenen dan met 3 gasten na de studie gaan trainen, om 9 u thuiskomen en dan nog wat km's gaan lopen.
In die tijd ook in notime de toen ''breedste'' gast van school ingehaald :'). Tot er in het 6de jaar een nog groter beest uit een andere school bijkwam, nog altijd een erg goeie maat van mij.
. Ook nog vandaag zon jongen zegt zo als je zoveel in de klas blijft eten wordt je echt dik hoor ik zei oke ( verder maar niet op in gegaan heeft toch geen zin
)kweet het , echt een mong**l is dat!!
---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------
nee , het zou wel erg zijn moest je een eitje eten terwijl je een eitje legt in de wc
dat stinkt daar toch echt ziek in een school wc ? en dan ga je er nog een stinkend ei in eten haha

Je moet je eieren eten voor ze over datum zijn, dan stinken ze zo niet.
Nee serieus, hoe komen jullie allemaal aan stinkende eierenHeb ik nooit...