- Waardering
- 2.963
2dagen max. Na 3e dag begint het ei kwarkachtig uit te zien en smaakt hij niet meer deftig.
Heb jij wel eens een ei na 3 dagen nog gegeten dan

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------
Dat sowieso. Hoewel, ik sta er al beter voor dan een maat van me. Trained 2 jaar langer dan ik, heeft een kuur gedaan maar ik ben toch redelijk met een inhaal race bezig haha.
Maar goed, zoals hij het weer mooi verwoordt; 'Jij zoekt alles meteen op op internet'![]()
Sinds ik alles opzoek op het internet....

.
Voor hetzelfde geld meende ik elk woord. Ik probeerde alleen weer te geven hoe debiel het is als niet bb'end persoon om tegen mij te zeggen dat ik rotzooi eet, terwijl je zelf alleen kunstmatige junk eet. Dat probeerde ik enigszins grappig te brengen door dat voorbeeld van aan het strand. No offence ten opzichte van mijn vrienden, maar een paar hebben er een handje van om over allerlei onderwerpen mee te lullen en te doen alsof ze er verstand van hebben. Vaak ben ik dan diegene die ze voor het blok zet door aan te tonen dat ze uit hun nek kletsen. Ik denk dat dit hun manier is om de frustratie die ze dat oplevert af te reageren, ze denken immers ècht dat het rotzooi is.