Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

2dagen max. Na 3e dag begint het ei kwarkachtig uit te zien en smaakt hij niet meer deftig.

Heb jij wel eens een ei na 3 dagen nog gegeten dan???

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Dat sowieso. Hoewel, ik sta er al beter voor dan een maat van me. Trained 2 jaar langer dan ik, heeft een kuur gedaan maar ik ben toch redelijk met een inhaal race bezig haha.

Maar goed, zoals hij het weer mooi verwoordt; 'Jij zoekt alles meteen op op internet':rolleyes:

Sinds ik alles opzoek op het internet....

Was avondje zuipen met vrienden, ik ging zitten en ik voelde een steekje in mn zij.. niks bijzonders. Ik zei zo: oeeh. Zegt een vriend van me, wat is er? Ik zeg zo: jaa voelde een steekje. Zegt hij: Ja dat komt van al die rotzooi die jij eet. En iedereen lag dubbel. Ik kon er ook wel om lachen maar ik dacht wel van WTF, ik en rotzooi eten? (ze doelen wss op de creatine, weightgainer etc.) Maargoed, ik lach ze vierkant uit als ik komende zomer ripped op het strand lig naast hun ecto-lijfjes en walrussenlijven. Wie at er ook alweer rotzooi??

Ik ben trouwens ook de enige die deadlift in mijn gym.
Al die verwijtende blikken en al die vrouwen die kijken van wat doet die nou met de bankdrukstang...
Ik deadlift bij een healthcity basic, ben je meteen helemaal het middelpunt. Zo irritant soms, ik heb ooit maar 3 anderen zien deadliften daar, verder is iedereen daar aan het curlen.

Ik deadlift bij een healthcity basic, ben je meteen helemaal het middelpunt. Zo irritant soms, ik heb ooit maar 3 anderen zien deadliften daar, verder is iedereen daar aan het curlen.

deadlift dan gewoon niet, is sowiezo overrated :rolleyes:

Ja ik ben er sindskort ook maar mee gestopt, heb nu de perfect steps gekocht van tel sell.

[Link niet meer beschikbaar]

Jaa, prachtige dingen die! 15 minuutjes per dag moet je ze aan doen en je ziet er binnen 2 weken ripped uit. Lig altijd dubbel bij die reclame:D

Laatst een instructeur bij mij in de gym: Als je shakes gaat gebruiken kun je de volgende dag weer de zelfde spieren trainen omdat shakes ervoor zorgen dat je spieren veel sneller herstellen.. *zucht*

Was avondje zuipen met vrienden, ik ging zitten en ik voelde een steekje in mn zij.. niks bijzonders. Ik zei zo: oeeh. Zegt een vriend van me, wat is er? Ik zeg zo: jaa voelde een steekje. Zegt hij: Ja dat komt van al die rotzooi die jij eet. En iedereen lag dubbel. Ik kon er ook wel om lachen maar ik dacht wel van WTF, ik en rotzooi eten? (ze doelen wss op de creatine, weightgainer etc.) Maargoed, ik lach ze vierkant uit als ik komende zomer ripped op het strand lig naast hun ecto-lijfjes en walrussenlijven. Wie at er ook alweer rotzooi??

maw je bb om je superieur te voelen tov je vrienden omdat je oraal niet tegen ze in kan.

met alle respect, maar... zielig... Ms toch maar eens jezelf doorlichten en eens bezien waarmee je bezig bent.

maw je bb om je superieur te voelen tov je vrienden omdat je oraal niet tegen ze in kan.

met alle respect, maar... zielig... Ms toch maar eens jezelf doorlichten en eens bezien waarmee je bezig bent.

BB heeft heel veel vooroordelen, weinig mensen hebben er echt kennis van en het is tegenstrijdig met een aantal gewoontes van niet-BBers. Als je er op in gaat, mogen je argumenten nog zo sterk, ze zullen je toch geen gelijk geven. Waarom zouden ze dat ook doen? Je bent waarschijnlijk de enige in hun omgeving met die hobby/levensstijl. Ik persoonlijk word ook vierkant uitgelachen als ik zeg dat ik squat/elke dag tonijn eet/om half 10 ga slapen... Het beste wat dan kan doen imo, is gewoon over een paar jaar met resultaat van je hard werk komen.

Het beste wat je kan doen is dat je niet eens aantrekken. Ieder zijn leven, anderen moeten zich daar niet mee bemoeien.

BB heeft heel veel vooroordelen, weinig mensen hebben er echt kennis van en het is tegenstrijdig met een aantal gewoontes van niet-BBers. Als je er op in gaat, mogen je argumenten nog zo sterk, ze zullen je toch geen gelijk geven. Waarom zouden ze dat ook doen? Je bent waarschijnlijk de enige in hun omgeving met die hobby/levensstijl. Ik persoonlijk word ook vierkant uitgelachen als ik zeg dat ik squat/elke dag tonijn eet/om half 10 ga slapen... Het beste wat dan kan doen imo, is gewoon over een paar jaar met resultaat van je hard werk komen.

Das heel mooi, maar heeft niet met mijn punt te maken, namelijk "ik doe aan bodybuilding, dus ik ben superieur aan die ecto's". Iedereen heeft zijn eigen waardes.

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Verbaal? Al zou oraal wel een stuk grappig zijn.

ja want oraal heeft per se met coïtus te maken...

Das heel mooi, maar heeft niet met mijn punt te maken, namelijk "ik doe aan bodybuilding, dus ik ben superieur aan die ecto's". Iedereen heeft zijn eigen waardes.

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

ja want oraal heeft per se met coïtus te maken...

of met de inname van je slaappilletjes:).

Maar het heeft helaas niets te maken met assertiviteit.

Laatst bewerkt:

Ik kan ergens wel begrijpen dat dat zo op je overkomt, wellicht nam je het iets te letterlijk. Verwijt ik je niet, want je kent de persoon achter de comment niet :P Voor hetzelfde geld meende ik elk woord. Ik probeerde alleen weer te geven hoe debiel het is als niet bb'end persoon om tegen mij te zeggen dat ik rotzooi eet, terwijl je zelf alleen kunstmatige junk eet. Dat probeerde ik enigszins grappig te brengen door dat voorbeeld van aan het strand. No offence ten opzichte van mijn vrienden, maar een paar hebben er een handje van om over allerlei onderwerpen mee te lullen en te doen alsof ze er verstand van hebben. Vaak ben ik dan diegene die ze voor het blok zet door aan te tonen dat ze uit hun nek kletsen. Ik denk dat dit hun manier is om de frustratie die ze dat oplevert af te reageren, ze denken immers ècht dat het rotzooi is.

"Ik ga in de winter beginnen met 1x in de week fitnessen, ik heb toch al bijna een sixpack, en misschien als ik 16 ben ga ik wel 2x in de week!"
lekkere vrienden heb ik toch :o

Daarnet aan de schoolpoort:

-Ja als je van die shakes pakt heeft dat toch geen nut, dan heb je 3 maanden spieren en dan gaat alles weg.
-Kracht van in de fitness is niks, kan je misschien 70 kg benchen maar 10 km fietsen lukt niet meer.

Wijselijk gezwegen,

Mij werd verteld dat ik beter elke dag pudding eet op het werk ipv kwark, zo kan ik tenminste meer vet aanmaken om dan om te zetten in spieren

Het omzetten van vet in spieren zal er altijd wel in blijven zitten :rolleyes:

Mij werd verteld dat ik beter elke dag pudding eet op het werk ipv kwark, zo kan ik tenminste meer vet aanmaken om dan om te zetten in spieren

Zolang wij blijven bulken om daarna te cutten wel ja. :D

deze idd volgens mij gister/eergister ofzo nog gehoord van iemand dat hij een jongen kende die eerst super dik werd maar snel gespierd werd omdat hij gewoon lekker veel vet kon omzetten in spier :rolleyes:

Terug
Naar boven