XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

aight deze is goed man hoorde ik gisteren

"ja kijk, jij hebt wel wat meer vet maar dat maakt niet uit op zich voor het doel als sterkste man" (oke heeft ie wel gelijk in)

iemand anders toen "ja, dat vet moet je omzetten in spier man"

ik: "nee, dat gaat jammer genoeg niet"

gast van de 1e zin weer: "ja kijk, maar spiervet moet je ook hebben man, das goeie. zonder spiervet lijk of ben je nooit breed. dat is weer anders als normaal vet"

Citeer hem maar even omdat ik denk dat de meeste hier er overheen gelezen hebben.
aight deze is goed man hoorde ik gisteren

"ja kijk, jij hebt wel wat meer vet maar dat maakt niet uit op zich voor het doel als sterkste man" (oke heeft ie wel gelijk in)

iemand anders toen "ja, dat vet moet je omzetten in spier man"

ik: "nee, dat gaat jammer genoeg niet"

gast van de 1e zin weer: "ja kijk, maar spiervet moet je ook hebben man, das goeie. zonder spiervet lijk of ben je nooit breed. dat is weer anders als normaal vet"
Die laaste is egt vaag:p

Zonder spiervet kom je nergens man :x !

Hoorde gisteren nog een mooie in de kantine op het werk.

Paar ecto scholiertjes die een zo'n redelijke gezette scholier belachelijk maken;

Ecto: 'Oh, cola light dit keer?'
Dikke: 'Mjah'
Ecto: 'Kon je er wel bij hebben he?'
Ik: 'WTF, je zegt net zelf dat het light is, what's the point'
Ecto: 'Ja, er zit dan geen suiker in maar er zit een shitzooi aan aspartaam in'
Ik: 'Dus? Kom jij nou ook al met die aspartaam veroorzaakt kanker tinfoil crap?'
Ecto: 'Heh? Nee man, ik hoorde dat aspartaan veel slechter is omdat je er nog dikker van wordt'
Ik, mn maat en die dikke lachen hem compleet uit.

Ik: 'Misschien heeft die aspartaam toch enig effect op hersentumoren want dit is echt gewoon te dom voor woorden''
Ecto: 'Helemaal niet man, kijk dan naar hem'

:rolleyes:

'Ik ben zeker dat jij niet naturel bent'
'Ik denk dat ik eens shakes zal beginnen nemen, zal ik veel bijkomen?'
'Jij hebt het lichaam ervoor daarom gaat het zo goed'
(ik Denk dan: "ik let ook wel op mijn eten en doe er alles aan, ik verdiep mij in bodybuilding, is lees er veel over, ik leer iedere dag bij, ik leef voor bodybuilding, wat doen jullie? Wat fitnessen en denken dat het vanzelf komt.")

"Wat neem jij allemaal" dan zeg ik: Ik eet goed, en neem aanvullende voedingsupplementen. Dan zeggen zij: 'ik wist het dat je niet naturel bent' :S domme mensen

"Ik denk dat ik een kuur creatine zal nemen, zal ik veel bijkomen" --> deze is helemaal hilarisch

En iedereen heeft commentaar op onze sport, levensstijl, :(
Maarja we hebben elkaar om op te steunen :)

ik krijg ook zo vaak commentaar, het is niet eens echt een sport joh, je traint veels te veel. al die suplementen zijn slecht. wat heb jij gebruikt ? mja niks van aantrekken..

Haha toenet weer een van een maat van me..
'je weet nog helemaal niet wat die creatine met je doet, volgens mij is het super schadelijk voor je en krijg je last van je organen ervan'
DUH..

"Wat neem jij allemaal" dan zeg ik: Ik eet goed, en neem aanvullende voedingsupplementen. Dan zeggen zij: 'ik wist het dat je niet naturel bent'
BAM, een 5-voudige schedelbreuk. Maar dan moet je wel een bigass zegelring omdoen zodat de tekst 'DBB Knokploeg' op zijn voorhoofd staat.

Haha toenet weer een van een maat van me..
'je weet nog helemaal niet wat die creatine met je doet, volgens mij is het super schadelijk voor je en krijg je last van je organen ervan'
DUH..

Moet je je pot creatine pakken en zo ff 5 scheppies wegwerken en zeggen: ZO, dan zal ik nu ZEKER WETEN dood gaan, ofnie soms?

En dan gebeurt er dus helemaal niks... :o

Moet je je pot creatine pakken en zo ff 5 scheppies wegwerken en zeggen: ZO, dan zal ik nu ZEKER WETEN dood gaan, ofnie soms?

En dan gebeurt er dus helemaal niks... :o

Pot creatine pakken en 5 schepjes door zijn drankje mixen. En uiteraard filmen als je hem vertelt waarom zijn colaatje zo vreemd smaakte hahaha

Rent ie uiteraard gillend naar huis: PA, FIEZEFUR HEEFT CREATINE IN MIJN COLA GEDAAN EN MIJ DAT LATEN OPDRINKEN.

Pa (toevallig advocaat): WAT? HEEFT IE DRUGS IN JOUW COLA GEDAAN!? GODVERDETIEFGRAFTAKKENTIEFUS! WE KLAGEN HEM AAN!

Zomaar een scenario schets.

Laatst bewerkt:
En ze hebben er allemaal verstand van, dat is nog het mooiste! Eerste keer dat ze een pot whey of creatine zien, maar ze zijn allemaal experts over wat er inzit en wat het met je doet :P

vriend van mij is ook zo grappig

ik : heb je nou een al een goed voedingsschema
vriend : nee man hoeft niet ik eet al goed
ik : hoeveel eiwitten eet je ongeveer
Vriend : genoeg
ik : wat eet je dan op een dag
vriend : nou 2 plakjes boterham wordt en brood
ik : denk je dat genoeg eiwit is
vriend : ja man en neem nog 3 shakes per dag

:roflol:

ook denkt hij dat hij binnen 5 jaar zo groot als Cutler is zonder trainingsschema en voedingsschema :roflol:

En ze hebben er allemaal verstand van, dat is nog het mooiste! Eerste keer dat ze een pot whey of creatine zien, maar ze zijn allemaal experts over wat er inzit en wat het met je doet :P

Weet je hoe ik dit oplos?
Gewoon tegen niemand zeggen dat je aan die supplementen zit, voorkom je veel gezeur mee;)

Laatst bewerkt:
Ik neem vaak ook nog een shake in mn gym dus dat lukt niet echt ;)

waarom eet je niet gewoon veel brood?

Terug
Naar boven