Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Als iemand mij vraagt hoeveel kilo, dan tel ik alle gewichten van alle oefeningen bij elkaar op.

Haha idd!

Geweldig is als ze vragen iets in de aard van 'hoeveel kg doen jullie?' en jij en je maat zeggen je deadlift record :') Krijg je opeens zo'n smoel::eek: waarop de vraag komt hoe je dat omhoog curlt :D

G.woon je powerlifttotaal vermelden dan ;)

Hha Sandow :p
Ik raakte de tel bij mij kwijt rond de 300:o

Laatst weer een ik-voetbal-dus-mijn-benen-hoef-ik-niet-te-trainen.
En hij zij ook dat hij er soms wel tegenop zag om hier de rest te trainen.

Ga dan handballen, dan hoef je niets meer te trainen

Maatje van me is een eigenwijs mannetje, echt vreselijk irritant, daarom ga ik laatste tijd veel minder met hem om. Ik kan er een boek over vol schrijven maar goed, laat ik dat maar niet doen. Ik kan me nog een gesprek herinneren op msn met hem. 3 jaar geleden ofzo.. Hij wilde wel sterker worden enzo. Dus ik vertelde hem dat ie dan de sportschool in moest (duh, je vraagt het aan iemand die de sportschool bezoekt) en meer moest gaan eten. Ja maar ik wil niet naar een sportschool, dat kost geld en ik ben op zich wel tevreden zo. Hij is een ecto van 67 kilo bij tussen 1.75 en 1.80. Hij drukt altijd op en doet situps en vindt dat "trainen" Ik zeg tja als je dat er niet voor hebt dan moet je niet bij mij wezen. "Ja maar weet jij niet een manier?" Op dat moment word ik alleen maar pissiger :mad:
Ik zeg: dude, ik kan je wel alles uit gaan leggen maar als je toch niks wilt doen wat ik zeg dan blijf je maar lekker opdrukken. Zegt ie: "ja ik kan wel naar de sportschool gaan maar ik hoef niet meteen zo groot als jij te worden." Ik zeg: "ja dat word je ook meteen, eigenlijk ga IK alleen maar voor jan lul naar de sportschool, jij gaat in 1 dag doen wat ik in ik weet niet hoeveel tijd heb gedaan."
Ik heb daarna een heel gesprek met m gehad over trainen en voeding maar goed, verspilde tijd.. net zoals met zoveel dingen met hem omdat ie overal tegen in moet gaan. En dat is ook wat ik hem zei, je vraagt iets, krijgt antwoord en daarna ga je lopen zeiken en proberen het tegendeel te verdedigen. Ook kwam die ineens dat ik ooit anabolen zou hebben gedaan ???
Nou mijn aangespannen "spierballen" zijn warm 41 cm in omtrek ofzo lol :D

Maar goed, maatje van ons traint nu met mij en dat heeft deze mongol opgevangen ofzo.
Had ie tegen hem gezegd dat ie een bredere borst wilt, maar niet aan wilt komen of naar de sportschool. En hij is "atletisch" (hij zei t op msn als "ja maar ik ben eigenlijk al atletisch :cool:) Maar alleen ff die borst wat breder.
Weegt na al die tijd nog steeds het zelfde en hij is redelijk droog, maar dat heeft eerder te maken met zijn slordigheid omtrent zijn suikerziekte naar mijn idee.
Ecto trots op zijn "spieren" :D en t lef hebben om te zeggen dat ie voor zijn doen mij eigenlijk te dik vind. Hij doet tenminste buikspieren daarom zie je ze bij hem wel en mij niet! Hij wilde ook niet meer eten bang om dikker te worden. Waar bestaat spier dan uit dude? Ja energie toch? Vet is opgeslagen energie, daarom groeien jouw spieren harder dan die van mij. En te groot worden kan ook niet, dat maakt hem trager met vechten (hij heeft nooit gevochten in heel zn leven) En dat atletische waar die trots op is, is omdat zijn moeder hem dat vertelt :D En dat is 24 jaar
Van dat soort mensen word je toch moe of wat?

Maatje van me is een eigenwijs mannetje, echt vreselijk irritant, daarom ga ik laatste tijd veel minder met hem om. Ik kan er een boek over vol schrijven maar goed, laat ik dat maar niet doen. Ik kan me nog een gesprek herinneren op msn met hem. 3 jaar geleden ofzo.. Hij wilde wel sterker worden enzo. Dus ik vertelde hem dat ie dan de sportschool in moest (duh, je vraagt het aan iemand die de sportschool bezoekt) en meer moest gaan eten. Ja maar ik wil niet naar een sportschool, dat kost geld en ik ben op zich wel tevreden zo. Hij is een ecto van 67 kilo bij tussen 1.75 en 1.80. Hij drukt altijd op en doet situps en vindt dat "trainen" Ik zeg tja als je dat er niet voor hebt dan moet je niet bij mij wezen. "Ja maar weet jij niet een manier?" Op dat moment word ik alleen maar pissiger :mad:
Ik zeg: dude, ik kan je wel alles uit gaan leggen maar als je toch niks wilt doen wat ik zeg dan blijf je maar lekker opdrukken. Zegt ie: "ja ik kan wel naar de sportschool gaan maar ik hoef niet meteen zo groot als jij te worden." Ik zeg: "ja dat word je ook meteen, eigenlijk ga IK alleen maar voor jan lul naar de sportschool, jij gaat in 1 dag doen wat ik in ik weet niet hoeveel tijd heb gedaan."
Ik heb daarna een heel gesprek met m gehad over trainen en voeding maar goed, verspilde tijd.. net zoals met zoveel dingen met hem omdat ie overal tegen in moet gaan. En dat is ook wat ik hem zei, je vraagt iets, krijgt antwoord en daarna ga je lopen zeiken en proberen het tegendeel te verdedigen. Ook kwam die ineens dat ik ooit anabolen zou hebben gedaan ???

Maar goed, maatje van ons traint nu met mij en dat heeft deze mongol opgevangen ofzo.
Had ie tegen hem gezegd dat ie een bredere borst wilt, maar niet aan wilt komen of naar de sportschool. En hij is "atletisch" (hij zei t op msn als "ja maar ik ben eigenlijk al atletisch :cool:) Maar alleen ff die borst wat breder.
Weegt na al die tijd nog steeds het zelfde en hij is redelijk droog, maar dat heeft eerder te maken met zijn slordigheid omtrent zijn suikerziekte naar mijn idee.
Ecto trots op zijn "spieren" :D en t lef hebben om te zeggen dat ie voor zijn doen mij eigenlijk te dik vind. Hij doet tenminste buikspieren daarom zie je ze bij hem wel en mij niet! Hij wilde ook niet meer eten bang om dikker te worden. Waar bestaat spier dan uit dude? Ja energie toch? Vet is opgeslagen energie, daarom groeien jouw spieren harder dan die van mij. En te groot worden kan ook niet, dat maakt hem trager met vechten (hij heeft nooit gevochten in heel zn leven) En dat atletische waar die trots op is, is omdat zijn moeder hem dat vertelt :D En dat is 24 jaar
je hebt het net gedaan.

Aansteller :rolleyes:

Och, zo loopt er iemand bij mij op het werk. Ik mag hem sowieso al niet. Is 28 jaar, gaat naar tenten waar 15 jarigen naar toe gaan om 'chickies te scoren'.

Had een periode toen ik net was begonnen dat hij out of the blue in mn armen kneep of wat dan ook om te vertellen dat ik al wat vooruit ging.

Dan kwam hij altijd weer met 'ja, ik ga ook maar weer eens pompen voor de zomer, chickies enzo' waarop ik antwoorde dat ik train, niet pomp. Maar een jaar later is dat kwartje nogsteeds niet gevallen. Not like I care much though. Overigens ben ik genoeg gegroeid dat hij nu eindelijk met zn klauwen van me afblijft mwuaha. Had ook niet langer door moeten gaan want ik stond op een gegeven moment echt met gebalde vuisten klaar om voor het eerst iemand in mn leven een knal voor zn kop te geven waar de honden geen brood van lusten.

Maar goed, maak je er niet te druk om. Lach hem gewoon uit en leer hiervan, geen tijd aan hem of iemand anders besteden voordat ze uberhaupt zelf zijn begonnen met meer eten en een sportschool in gaan. Dan kan je ze nog altijd tips geven IMO.

maat van me was me wijs aan het vertellen dat ik rug niet moest trainen en dat je met benchpress je rug aanpakte..
had hem heel verhaal vertelt dat allemaal niet zo was en juist wel maar hij geloofde me niet. Vind ook dat ie zelf heel sterk is omdat hij niet ecto is en ik wel maar ondertussen lift ik meer dan hem.. Moe van te worden

Als je PL-style benched, worden je lats er ook wel vrij goed in betrokken.

maar dat doen we niet 8-|

Mij is wijs gemaakt dat Rippetoe goed uitlegt en dat ik t zo moet doen xD
maar dus op PL manier zou je hogere BP kunnen halen ?

Logisch, niet? Waarom zouden PL'ers het anders zo doen :p

Wie is er hier verstandloos :')

ban

Hij bedoeld gewoon de normale manier van bankdrukken, ik neem aan dat iedereen hier dat snapt en weet wat hij bedoeld, dus ga niet zo lopen zeiken. Zo verneuk je een pagina weer lekker, en nu doe ik nog mee ook...

Terug
Naar boven