en als je dat na 3u denkwerk hebt uitgevist kom je tot de conclusie dat je totaal 35kg is ?Als iemand mij vraagt hoeveel kilo, dan tel ik alle gewichten van alle oefeningen bij elkaar op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en als je dat na 3u denkwerk hebt uitgevist kom je tot de conclusie dat je totaal 35kg is ?Als iemand mij vraagt hoeveel kilo, dan tel ik alle gewichten van alle oefeningen bij elkaar op.
vermenigvuldig ik dat met het aantal repsen als je dat na 3u denkwerk hebt uitgevist kom je tot de conclusie dat je totaal 35kg is ?
Als iemand mij vraagt hoeveel kilo, dan tel ik alle gewichten van alle oefeningen bij elkaar op.
waarop de vraag komt hoe je dat omhoog curlt 
Als iemand mij vraagt hoeveel kilo, dan tel ik alle gewichten van alle oefeningen bij elkaar op.
Kijken wat ze dan reageren 
laatst weer een ik-voetbal-dus-mijn-benen-hoef-ik-niet-te-trainen.
En hij zij ook dat hij er soms wel tegenop zag om hier de rest te trainen.
Ga dan handballen, dan hoef je niets meer te trainen

) Maar alleen ff die borst wat breder.
en t lef hebben om te zeggen dat ie voor zijn doen mij eigenlijk te dik vind. Hij doet tenminste buikspieren daarom zie je ze bij hem wel en mij niet! Hij wilde ook niet meer eten bang om dikker te worden. Waar bestaat spier dan uit dude? Ja energie toch? Vet is opgeslagen energie, daarom groeien jouw spieren harder dan die van mij. En te groot worden kan ook niet, dat maakt hem trager met vechten (hij heeft nooit gevochten in heel zn leven) En dat atletische waar die trots op is, is omdat zijn moeder hem dat vertelt
En dat is 24 jaarje hebt het net gedaan.Maatje van me is een eigenwijs mannetje, echt vreselijk irritant, daarom ga ik laatste tijd veel minder met hem om. Ik kan er een boek over vol schrijven maar goed, laat ik dat maar niet doen. Ik kan me nog een gesprek herinneren op msn met hem. 3 jaar geleden ofzo.. Hij wilde wel sterker worden enzo. Dus ik vertelde hem dat ie dan de sportschool in moest (duh, je vraagt het aan iemand die de sportschool bezoekt) en meer moest gaan eten. Ja maar ik wil niet naar een sportschool, dat kost geld en ik ben op zich wel tevreden zo. Hij is een ecto van 67 kilo bij tussen 1.75 en 1.80. Hij drukt altijd op en doet situps en vindt dat "trainen" Ik zeg tja als je dat er niet voor hebt dan moet je niet bij mij wezen. "Ja maar weet jij niet een manier?" Op dat moment word ik alleen maar pissiger
Ik zeg: dude, ik kan je wel alles uit gaan leggen maar als je toch niks wilt doen wat ik zeg dan blijf je maar lekker opdrukken. Zegt ie: "ja ik kan wel naar de sportschool gaan maar ik hoef niet meteen zo groot als jij te worden." Ik zeg: "ja dat word je ook meteen, eigenlijk ga IK alleen maar voor jan lul naar de sportschool, jij gaat in 1 dag doen wat ik in ik weet niet hoeveel tijd heb gedaan."
Ik heb daarna een heel gesprek met m gehad over trainen en voeding maar goed, verspilde tijd.. net zoals met zoveel dingen met hem omdat ie overal tegen in moet gaan. En dat is ook wat ik hem zei, je vraagt iets, krijgt antwoord en daarna ga je lopen zeiken en proberen het tegendeel te verdedigen. Ook kwam die ineens dat ik ooit anabolen zou hebben gedaan
Nou mijn aangespannen "spierballen" zijn warm 41 cm in omtrek ofzo lol
Maar goed, maatje van ons traint nu met mij en dat heeft deze mongol opgevangen ofzo.
Had ie tegen hem gezegd dat ie een bredere borst wilt, maar niet aan wilt komen of naar de sportschool. En hij is "atletisch" (hij zei t op msn als "ja maar ik ben eigenlijk al atletisch) Maar alleen ff die borst wat breder.
Weegt na al die tijd nog steeds het zelfde en hij is redelijk droog, maar dat heeft eerder te maken met zijn slordigheid omtrent zijn suikerziekte naar mijn idee.
Ecto trots op zijn "spieren"en t lef hebben om te zeggen dat ie voor zijn doen mij eigenlijk te dik vind. Hij doet tenminste buikspieren daarom zie je ze bij hem wel en mij niet! Hij wilde ook niet meer eten bang om dikker te worden. Waar bestaat spier dan uit dude? Ja energie toch? Vet is opgeslagen energie, daarom groeien jouw spieren harder dan die van mij. En te groot worden kan ook niet, dat maakt hem trager met vechten (hij heeft nooit gevochten in heel zn leven) En dat atletische waar die trots op is, is omdat zijn moeder hem dat vertelt
En dat is 24 jaar
Van dat soort mensen word je toch moe of wat?
Och, zo loopt er iemand bij mij op het werk. Ik mag hem sowieso al niet. Is 28 jaar, gaat naar tenten waar 15 jarigen naar toe gaan om 'chickies te scoren'.Maatje van me is een eigenwijs mannetje, echt vreselijk irritant, daarom ga ik laatste tijd veel minder met hem om. Ik kan er een boek over vol schrijven maar goed, laat ik dat maar niet doen. Ik kan me nog een gesprek herinneren op msn met hem. 3 jaar geleden ofzo.. Hij wilde wel sterker worden enzo. Dus ik vertelde hem dat ie dan de sportschool in moest (duh, je vraagt het aan iemand die de sportschool bezoekt) en meer moest gaan eten. Ja maar ik wil niet naar een sportschool, dat kost geld en ik ben op zich wel tevreden zo. Hij is een ecto van 67 kilo bij tussen 1.75 en 1.80. Hij drukt altijd op en doet situps en vindt dat "trainen" Ik zeg tja als je dat er niet voor hebt dan moet je niet bij mij wezen. "Ja maar weet jij niet een manier?" Op dat moment word ik alleen maar pissiger
Ik zeg: dude, ik kan je wel alles uit gaan leggen maar als je toch niks wilt doen wat ik zeg dan blijf je maar lekker opdrukken. Zegt ie: "ja ik kan wel naar de sportschool gaan maar ik hoef niet meteen zo groot als jij te worden." Ik zeg: "ja dat word je ook meteen, eigenlijk ga IK alleen maar voor jan lul naar de sportschool, jij gaat in 1 dag doen wat ik in ik weet niet hoeveel tijd heb gedaan."
Ik heb daarna een heel gesprek met m gehad over trainen en voeding maar goed, verspilde tijd.. net zoals met zoveel dingen met hem omdat ie overal tegen in moet gaan. En dat is ook wat ik hem zei, je vraagt iets, krijgt antwoord en daarna ga je lopen zeiken en proberen het tegendeel te verdedigen. Ook kwam die ineens dat ik ooit anabolen zou hebben gedaan
Nou mijn aangespannen "spierballen" zijn warm 41 cm in omtrek ofzo lol
Maar goed, maatje van ons traint nu met mij en dat heeft deze mongol opgevangen ofzo.
Had ie tegen hem gezegd dat ie een bredere borst wilt, maar niet aan wilt komen of naar de sportschool. En hij is "atletisch" (hij zei t op msn als "ja maar ik ben eigenlijk al atletisch) Maar alleen ff die borst wat breder.
Weegt na al die tijd nog steeds het zelfde en hij is redelijk droog, maar dat heeft eerder te maken met zijn slordigheid omtrent zijn suikerziekte naar mijn idee.
Ecto trots op zijn "spieren"en t lef hebben om te zeggen dat ie voor zijn doen mij eigenlijk te dik vind. Hij doet tenminste buikspieren daarom zie je ze bij hem wel en mij niet! Hij wilde ook niet meer eten bang om dikker te worden. Waar bestaat spier dan uit dude? Ja energie toch? Vet is opgeslagen energie, daarom groeien jouw spieren harder dan die van mij. En te groot worden kan ook niet, dat maakt hem trager met vechten (hij heeft nooit gevochten in heel zn leven) En dat atletische waar die trots op is, is omdat zijn moeder hem dat vertelt
En dat is 24 jaar
Van dat soort mensen word je toch moe of wat?
.