XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Komt er pas zown turk naar mij toe, zo een met gouden tand, foto tasje en enorm straat taaltje jwt :cool:.
tikt ie zo tegen mijn borst aan en zegt ey hoe krijg je dat dan ?
dus ik, ja hard trainen he.
hij: wat dan ?
ik: ja voor de borst doe ik vooral bankdrukken.
hij: ??? Wat ies da ?

ik dacht echt wtf je loopt in de sportschool maar weet niet wat bankdrukken is ? deadliften ofzo ok ma bankdrukken weten me ouders nog wat da is..

miss niet echt een citaat ma verstandloos was die in ieder geval wel :p

Ken iemand die wel beweerde dat m'n bankdrukken minstens even hoog moest zijn als m'n squat, anders kon je op een wedstrijd niks gaan doen:rolleyes:

Haha toenet weer een van een maat van me..
'je weet nog helemaal niet wat die creatine met je doet, volgens mij is het super schadelijk voor je en krijg je last van je organen ervan'
DUH..

Haha, dan kan je dus ook nooit meer biefstuk eten :p

Laatst een goede tip gekregen van een bekende van me oude school. Hij zei dat je niet teveel aan krachttraining moet doen, dat is namelijk slecht voor je botten.

nee man, ik ga niet aan creatine, ik wil geen kleinere lul:D

Laatst een goede tip gekregen van een bekende van me oude school. Hij zei dat je niet teveel aan krachttraining moet doen, dat is namelijk slecht voor je botten.

En waar is het verstandloze deel dan? Ongenuanceerd ok, maar er zit waarheid in. Overtraining kan idd voor osteoporose zorgen.

Zeker het verhaal met spieren die te sterk worden, en je pezen afscheuren?

Wat ook mogelijk is. Al komt afscheuren gelukkig zeer zelden voor.

Laatst bewerkt:
In de kleedkamer...
Ecto A: Hey man, waar gaan we mee beginnen?
Ecto B: Biceps, vorige week zijn we begonnen met borst.

Ik: :roflol:

Laatst bewerkt:
stiekem vind iedereen het hier leuk als er aan je gevraagd wordt of je anabolen gebruikt of als er gevraagd wordt hoeveel kilo je tilt

Iemand doet military press met 40 kilo met belt.
komt er een gozer aan, waarom gebruik je die belt? zo gebruik je die spieren helemaal niet.

XD nee als je belt gebruikt gaat de spanning van je schouders af :p logisch toch

Op school vertelde ik dat ik een hele goede koop had gedaan in de vakantie ( power rack, oly halter, 120kg aan gewichten, verstelbaar bankje, 4 dumbbells en een EZ stang) voor 500 euro tweedehands.
Kerel: 500euro?! Je hebt je echt hard in het zak laten zetten! Koop gewoon voor 150 euro een bench in de decathlon

Oude bekende:

Vriend: Doe jij aan fitness?
Ik: Ja.
Vriend: Hoeveel kilo?
Ik: Ligt aan de oefening.
Vriend: Ooh...

*facepalm*

Ach.. die vraag van "hoeveel kilo".. Als ze je dan een oefening kunnen zeggen of uitbeelden, dan kan je een gewicht zeggen, en dan is de volgende vraag "is dat veel?". Ik snap niet goed waarom mensen naar het gewicht vragen als ze toch geen idee hebben of dat veel is of niet..

Op school vertelde ik dat ik een hele goede koop had gedaan in de vakantie ( power rack, oly halter, 120kg aan gewichten, verstelbaar bankje, 4 dumbbells en een EZ stang) voor 500 euro tweedehands.
Kerel: 500euro?! Je hebt je echt hard in het zak laten zetten! Koop gewoon voor 150 euro een bench in de decathlon

Eerste keer dat ik echt moest lachen in dit draadje

Vandaag vrienden van me:
-Binnen 3 maand beginnen we met benchen!
°Waarom niet gewoon nu?
-Eerst moeten we spiermassa hebben
°Hoe ga je die dan opbouwen?
-Machines natuurlijk

Lang leve sns

Ach.. die vraag van "hoeveel kilo".. Als ze je dan een oefening kunnen zeggen of uitbeelden, dan kan je een gewicht zeggen, en dan is de volgende vraag "is dat veel?". Ik snap niet goed waarom mensen naar het gewicht vragen als ze toch geen idee hebben of dat veel is of niet..

Inderdaad, het is zo dom gewoon. Vooral omdat hij al helemaal geen specifieke oefening bedoelde.

De volgende keer antwoord ik met: "Ik doe overal 2.5kilo, ik ben beest, jwzelluff!"

De enige oefening, echt de enigste die iedereen kent en als eerste zal zeggen, is curl, in de meeste gevallen met dumbbell en 1 hand.
Dan kan je niet zo'n hoog gewicht zeggen hé :p

Als iemand mij vraagt hoeveel kilo, dan tel ik alle gewichten van alle oefeningen bij elkaar op.

Terug
Naar boven