MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

"Waarom heb eigenlijk niemand touwspringen in z'n schema?? Als je dat gewoon met verzwaarde polsbandjes enzo doet train je toch al je spieren?? Volgens mij word je daar echt beestelijk van"

:o :o :o :o :o

'collega'

''Waarom vreet jij elke dag zon bak kwark leeg? dat is alleen goed na het sporten. dan zet je het vet wat je verbrandt hebt om in spier.''

''ik: dan zet ik het toch lekker om in vet, ik moet toch ook wat eten.'' damnn.. ik ga toch ook niet vragen waarom hun elke dag standaard in de ochtendpauze hun sultanaatje wegkanen met altijd dezelfde stuks fruit.

ik ga toch ook niet vragen waarom hun elke dag standaard in de ochtendpauze hun sultanaatje wegkanen met altijd dezelfde stuks fruit.
Omdat die, naarmaten je langer dezelfde neemt, gemakkelijk worden opgenomen in je lichaam en zo spieren vormen:rolleyes:

ik vraag mageren melk, zegt mijn ma: pak gwn die gewone melk (halfvolle) gebruik een beetje water en wat minder melk, dat is totaal hetzelfde. :duh:

ik vraag mageren melk, zegt mijn ma: pak gwn die gewone melk (halfvolle) gebruik een beetje water en wat minder melk, dat is totaal hetzelfde. :duh:

Haha, mijn vader is er ook heilig van overtuigd dat halfvolle melk, volle melk met water is... :o Want dat 'kan ie proeven' :o

wtf r*tard..

"Die pot die je daar hebt... Anabolic WMS?! Daar staat dus anabool op!!!!! Dat is dus slecht voor je en gevaarlijk!!"

"Die pot die je daar hebt... Anabolic WMS?! Daar staat dus anabool op!!!!! Dat is dus slecht voor je en gevaarlijk!!"
'Kun je ook dood aan gaan he, niemand weet eigenlijk zeker wat er in zit en je pik word er kleiner van.'
Kleine greep van de zaken die ik te horen kreeg toen mijn vader op een familiedag een aantal jaar geleden vertelde over mijn whey.

'Kun je ook dood aan gaan he, niemand weet eigenlijk zeker wat er in zit en je pik word er kleiner van.'
Kleine greep van de zaken die ik te horen kreeg toen mijn vader op een familiedag een aantal jaar geleden vertelde over mijn whey.

Haha, dat is zelfs nog erger dan mijn ouders, die heb ik er ondertussen van kunnen overtuigen om na hun training een whey shake te drinken

Haha ja woon tegenwoordig ook niet meer bij mn ouders dus die hebben er niks mee te maken.
Toch echt grappig hoe mensen die nog nooit zon pot van dichtbij gezien hebben precies weten wat het met je doet.

Haha ja woon tegenwoordig ook niet meer bij mn ouders dus die hebben er niks mee te maken.
Toch echt grappig hoe mensen die nog nooit zon pot van dichtbij gezien hebben precies weten wat het met je doet.

Dat niet alleen, mensen die deze sport niet zelf beleefd hebben vinden in 90% van de gevallen alles wat ermee te maken heeft eng. Geen idee waar die stigmatisering vandaan komt, maar dat is gewoon wat er onder de "normale" mens leeft op de een of andere manier. Soms word je er gewoon zo strontziek van, iedere keer hetzelfde keer op keer uitleggen en dan vervolgens nog te horen krijgen "jaja, je kan zoveel zeggen, ik weet zeker dat dit, dat, zus en zo gewoon slecht voor je is!". Idioten...

Meh.. Vriend van mij zecht al maanden dat ie met bben gaat beginnen. Dus ik vroeg gister aan hem:
Ik: ''Ben je nou eindelijk al begonnen?''
Hij: ''Ja man ik heb deze week zo'n goede site gekregen, van iemand die al jaren lang traint, met goede schemas enzo''
Ik: ''Wat voor site dan...''
Hij: ''Ja [Link niet meer beschikbaar]
Ik: ''Daar ga je echt geen beest van worden, dat zijn gewoon uithoudingsvermoge oefeningen...''
Hij: ''Nee man je pakt met pushups je buik, borst, armen en schouders, en die wil ik pompe man''

Meh.. Vriend van mij zecht al maanden dat ie met bben gaat beginnen. Dus ik vroeg gister aan hem:
Ik: ''Ben je nou eindelijk al begonnen?''
Hij: ''Ja man ik heb deze week zo'n goede site gekregen, van iemand die al jaren lang traint, met goede schemas enzo''
Ik: ''Wat voor site dan...''
Hij: ''Ja [Link niet meer beschikbaar]
Ik: ''Daar ga je echt geen beest van worden, dat zijn gewoon uithoudingsvermoge oefeningen...''
Hij: ''Nee man je pakt met pushups je buik, borst, armen en schouders, en die wil ik pompe man''

Ken ook genoeg mensen die denken dat dat genoeg is. Of nog erger, die denken dat je kracht kan meten met push ups. 20kg lichter dan ik en dan 20 push ups meer kunnen en mij dan slap noemen. Ik zeg tegenwoordig altijd maar dat ik ongeveer 5 push ups kan, dan kijken ze me raar aan en vragen ze niks meer.

hehe mijn trainingsmaatje kan BW oefeningen even veel als ik terwijl met gewichten ik veel zwaarder doe.
is ook 20kg lichter:P

Haha, dat doet me herinneren aan vroeger. Ik ben bijna altijd al langer en een stuk zwaarder geweest als vrienden, en als ik dan evenveel keer kon optrekken, zeggen ze: Ik dacht dat jij veel sterker was. Waarop ik antwoord, ja, maar ik ben ook 15kilo zwaarder. En zij dan antwoorden met: Dat maakt niet uit, want lengte gewicht ligt altijd in verhouding. (of zoiets vaags)

Pffff idd... Een vriend van mij zegt dat hij iets van 500 sit ups zonder pauze kan doen, en schept daar ook steeds over op als we het over bben hebben terwijl hij in mijn bulk vetlaagje prikt, terwijl 500 sits ups niks met bben te maken heeft.

Haha, dat doet me herinneren aan vroeger. Ik ben bijna altijd al langer en een stuk zwaarder geweest als vrienden, en als ik dan evenveel keer kon optrekken, zeggen ze: Ik dacht dat jij veel sterker was. Waarop ik antwoord, ja, maar ik ben ook 15kilo zwaarder. En zij dan antwoorden met: Dat maakt niet uit, want lengte gewicht ligt altijd in verhouding. (of zoiets vaags)
Och, waarschijnlijk doelen ze op dat BMI gezwets. Och, laat ze maar heh:rolleyes:

Och, waarschijnlijk doelen ze op dat BMI gezwets. Och, laat ze maar heh:rolleyes:

Ja, ik zou het niet precies weten, maar ze bedoelde dat als je zwaarder bent, je spieren daar dan aan gewent waren ofzo, en dat je in verhouding dus evenveel zou moeten kunnen opdrukken/optrekken. Echt wat een onzin. Nou zijn AL mijn vrienden ook echte ecto's, dus veel verwacht ik er ook niet van...:(

Ken ook genoeg mensen die denken dat dat genoeg is. Of nog erger, die denken dat je kracht kan meten met push ups. 20kg lichter dan ik en dan 20 push ups meer kunnen en mij dan slap noemen. Ik zeg tegenwoordig altijd maar dat ik ongeveer 5 push ups kan, dan kijken ze me raar aan en vragen ze niks meer.

Ach ze voelen zich gewoon geïntimideerd door jouw 90kg en willen zich dan goed voelen omdat je minder goed scoort op een eigenlijk totaal ander gebied...

OT: Vandaag is het woensdag en op woensdag heb ik maar tot kwart na 12 school. Neem nu al enkele weken op woensdag boterhammen mee om tussen de lessen door te eten, maar vandaag had precies iedereen dat pas door.

2 kerels: Heb je nu boterhammen mee op woensdag?
Ik: ja
zij: :eek:

Kwam er ook een kerel vragen of ik een eetobsessie had:cool:

Ik snap echt niet wat er mis is om boterhammen te eten op een halve dag, anders doe ik het ook...

Terug
Naar boven