AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Je eet veels te veel straks krijg je zo een dikke buik..
Eten heeft niks met trainen te maken je moet juist minder eten want als je veel eet neem je alleen vet op en word je dik en nooit gespierd.

haha de oude bekenden!:)

Moeder: En wete wa da nog het vreemdste van al is ? nu eet hij hier gans de boel op en later als hij ermee stopt dan veranderd al die spieren in vet
:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Teveel spierpijn is toch ook niet goed? Als je teveel pijn hebt, dan lijkt het me toch beter om iets voorzichtiger te trainen om blessures te voorkomen.

Te veel eten, kan, maar bedoelen ze dan niet teveel verkeerd eten?

Teveel trainen kan ook...

bitchie

"Ik kan de botten in je buik tellen, ze zijn wel hard"

vet heb je nodig om spieren te kweken, als je geen vet hebt dan wordt je alleen maar zwakker.
eiwitten heb je niet nodig omdat dat de spier verzwakt.

Je rekt je buik alleen maar uit met al dat eten..
maar ik eet minder per portie dan jullie ik eet alleen 6 tot acht keer per dag..
(stilte) toch rek je je buik uit

ouders: je wordt veel te breed
ik; valt wel meer hoor
ouders: echt niet en je eet ook te veel
ik: je moet blij zijn dat ik met me gezondheid bezig ben... ik kan ook net als pa elke avond een fles wijn leeg zuipen en zeggen dat dat goed voor je hart is
ouders: .(stilte)... toch wordt je te breed

ouders: je wordt veel te breed
ik; valt wel meer hoor
ouders: echt niet en je eet ook te veel
ik: je moet blij zijn dat ik met me gezondheid bezig ben... ik kan ook net als pa elke avond een fles wijn leeg zuipen en zeggen dat dat goed voor je hart is
ouders: .(stilte)... toch wordt je te breed

Haha :p

• Topic Starter Topic Starter
pa;bodybuilders hebben korte spiere ze traine aleen om hun spiere korter te maken

tante; van die shakes krijg je spierballen ik vind het niet mooi zegt ze tege me ma op een feestje

volgende dag rem je moet kappe met dat fitness

'da bolle (doelend op mijn schouders en traps) krijgt ge nie zomaar, das door iets te pakkeuh'
'ik ben zo droog omdat ik bijna niet eet' ???
'je moet minstens 8herhalingen doen, anders groeien uw spieren niet'

Kun je voor mij ook van die shakes kopen? Ik wil ook afvallen. (Whey)

ze er paar dagen geleden een ecto tegen mij :
Ik ben mooi gespierd, check mijn sixpack!

diep triest:p

Terug
Naar boven