Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

" Ik ga na elke training naar de mcdonalds, en eet ik 2 menu's moet jij ook doen jongen word je gespierd van..'' :mc:

hahaha :D

ik ga eerst niks doen en bulken voor 2 weken lang, daarna ga ik cutten en zwaar trainen......

:rolleyes:

Instructeur en sportschool eigenaar: Jongens, ik weet dat jullie wel weten wat jullie doen maar je moet bij die Deadlifts, want dat doe je he? Voor je rug, Deadlifts, moet je niet door je knieën zakken, benen zo recht mogelijk houden! En je gaat ook wel erg diep met die stang omlaag. Is beter als je iets minder laag gaat en alleen vanuit je onderrug beweegt. Alleen de onderrug, meer niet, want anders pak je ook je hamstrings en die wil je hiermee niet pakken!

Gaat nog even verder met het omschrijven van een halfassed Romanian Deadlift

Omdat we dit soort gesprekken wel vaker gevoerd hebben en er nog nooit een onderbouwd argument uit is gekomen zijn we er niet echt op in gegaan, hebben 'm bedankt voor de expertise en zijn verder gegaan met waar we gebleven waren.

Overigens heb ik die gast in het krachthonk nota bene wel eens tegen een bekende van 'm horen mompelen dat hij echt helemaal niets met bodybuilding en powerlifting heeft..

Ok ik heb dr nu ook een

Gister in de sportschool staan 2 te erge ectos met een wat buffere gast te DB curlen...

Ecto's ja hoe groot zijn jouw armen nou iets van 48 cm?

Buffe gast: nee iets van 47 nu denk ik (waren hooguit 42/43 maargoed:rolleyes:)

Ecto's: das wel heel groot hé! Wil je ze nog groter?

Buffe gast: nou ja wel maar ik hoorde dat Arnold in zijn toptijd iets van 53 cm had dus dat wil ik ook wel halen dan.

Ectos: ja maar die was dan ook GORTdroog hé, zeker iets van 9% ofzo... :roflol:

9 % bf ? :roflol:

Ja in wedstrijdshape dan he...

"en als je stopt zak je in als een pudding"

Bij ons in de sportschool is bij beginners het Rippetoe schema erg populair, 4 oefeningen dus..Vanavond zaten een paar gasten bij het DB rek, ze zaten op een bankje niks te doen met de dumbbells die ik nodig had (18 kg voor Incline DB Press)

Ik: Mag ik die dumbbells van jullie even lenen want jullie laten ze toch maar liggen.

Die met de grootste bek: Ik ben anders heel hard aan het trainen!

Ik: Ja, ik zie het..Je hebt in een half uur al 3 setjes Barbel Curls gedaan en nog een gare cable oefening..

Grote bek weer: Nou, ik heb anders gehoort dat 4 oefeningen het beste is voor spieropbouw. Cable Curl Bicep Extension (wtf :P), Barbel Curl, Hamer Curl en elke training helemaal volpompen aan het einde.

Ik: Ehm, volgens mij heb jij het over Deadlift, Benchpress, Squat etc. ? Want dat van jou is geen training..

Grote bek: Tuurlijk wel! Het werkt voor mij! Of denk je dat ik deze spieren zomaar heb gekregen?

Zwaar Ecto maar boeieh! :D Niet echt stomme uitspraak maar wel super komisch, van die betweters die zichzelf overschatten! :P

believe whatever you want to believe...

hou je altijd :D als ik soort gelijke situaties krijg, dan lach ik en ga verder waar ik mee bezig was.

"hoe train je dit stuk van je borst, ik krijg vrouwetieten"

Ik: ik heb spierpijn (ik liep raar)
lerares: dan heb je te zwaar getraint

of

ik: ik heb spierpijn
lerares: ow dan heb je spieren getraint die je nooit eerder heb getraint

OK..

Ja wat is het toch dat mensen die wat ouder zijn altijd suggereren dat mensen vroeger allemaal veel sterker waren....ze liepen altijd met zakken van 100 kilo op hun rug!!

vroegah!!!!

Deze kreeg ik vandaag te horen:

'jij bent niet natural man, je zit aan de whey'

hahah nu komt ie, ik had vandaag (maar) 6 boterhammen mee naar werk, zegt mn collega:

"6 boterhammen? dat kan nooit gezond wezen!!"

:haha::haha::haha::haha::haha:

Haha zelf zat ie zeker met moeite z'n ontbijt om 12:00 uur nog naar binnen te werken?

Haha zelf zat ie zeker met moeite z'n ontbijt om 12:00 uur nog naar binnen te werken?

ja 2 broodjes over de dag ofzo. en dan krijg je echt zo'n drang om t uit te leggen maarja ze snappen er toch niks van. als je groeien zegt denken ze in vet en als je zegt dat je veel moet eten voor massa begrijpen ze er niks van.

Terug
Naar boven