XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Komt me bekend voor!

Net hoorde ik iemand zeggen op msn dat je niet alle vetten om kunt zetten in spier maar toch wel bepaalde.

LOL

Dinsdag was ik klaar met trainen en liep langs de bar in de sportschool waar 1 of andere kneus tegen een gast met een whey-shake zei: "Dat kan nooit gezond zijn, anders zouden ze het wel in de supermarkt verkopen!" :roflol:

Dinsdag was ik klaar met trainen en liep langs de bar in de sportschool waar 1 of andere kneus tegen een gast met een whey-shake zei: "Dat kan nooit gezond zijn, anders zouden ze het wel in de supermarkt verkopen!" :roflol:

Iedereen weet toch dat alles wat je in de supermarkt koopt gezond is! Die frikandellen daar zijn echt onmisbaar tijdens het afvallen! Om over de cola nog maar te zwijgen! En spieren zonder een krat Heineken en een zak Lays is echt not done! :p

Toch begrijp ik niet waarom ze whey niet gewoon in de supermarkt verkopen. Ik bedoel ze verkopen creatine bij de hema, waarom dan geen whey bij de albert heijn? :p

Ik had altijd 12 boterhammen mee naar men werk, deden collega's ook alemaal raar over ...
Haha. Ik ken het. Als ik hier 12 boterhammen eet, denken ze dat ik mezelf nog eens dood ga eten. :P

Thuis vinden ze het ook niet relaxt, een half brood en 2 pakjes beleg per dag (A)

Kreeg ook een keer zo'n opmerking van een fanatiek voetballer:

"Ttss wat heb je nou aan dat fitnessen: Wow leuk je hebt grote spieren en je bent sterk, maar je hebt er verder niks aan in het dagelijks leven"

Ik (los van alle andere voordelen en redenen): "Kracht is in het dagelijks leven anders vrij nuttig, en jij bent toch zo'n fanatiek voetballer? Wow hard tegen een bal aan kunnen trappen en deze 20x hoog kunnen houden, daar heb je in het dagelijks leven wat aan!"

"Ttss wat heb je nou aan dat fitnessen: Wow leuk je hebt grote spieren en je bent sterk, maar je hebt er verder niks aan in het dagelijks leven"

Ik (los van alle andere voordelen en redenen): "Kracht is in het dagelijks leven anders vrij nuttig, en jij bent toch zo'n fanatiek voetballer? Wow hard tegen een bal aan kunnen trappen en deze 20x hoog kunnen houden, daar heb je in het dagelijks leven wat aan!"

:roflol:

Ik laatst een discussie met een collega die beweerde dat Whey shakes drinken op hetzelfde neerkomt vals spelen.

"Mensen die eiwitten shakes drinken spelen vals!"

Ik heb alles uitgelegd van hoe het werkt, maar hij vond het nogsteeds vals spelen.

"Want mensen die hard trainen hebben helemaal geen shakes nodig".

Dat zijn mensen die thuis een setje dumbbells hebben liggen 'a 8kg per stuk en proberen ook spierballen te kweken, maar blijven steken op hun ongedisciplineerde gedrag. En gaan uit jaloezie en gift nutteloze argumenten bedenken waarom mensen met discipline alsnog ongedisciplineerd zijn.

De domste die ik heb gehoord was:Bodybuilden is niet goed voor je hoor!
Als god dat had gewild dat had gewild had je dat wel uitjezelf!

Echt wtf? niet te geloven hahah

MASTERLIJK TOPIC !!

:popcorn: Keep them coming ! :popcorn:

Ik laatst een discussie met een collega die beweerde dat Whey shakes drinken op hetzelfde neerkomt vals spelen.

"Mensen die eiwitten shakes drinken spelen vals!"

Ik heb alles uitgelegd van hoe het werkt, maar hij vond het nogsteeds vals spelen.

"Want mensen die hard trainen en goed eten hebben helemaal geen shakes nodig".

Dat zijn mensen die thuis een setje dumbbells hebben liggen 'a 8kg per stuk en proberen ook spierballen te kweken, maar blijven steken op hun ongedisciplineerde gedrag. En gaan uit jaloezie en gift nutteloze argumenten bedenken waarom mensen met discipline alsnog ongedisciplineerd zijn.
Deze man heeft het bij het rechte eind.

met sommige mensen ga ik niet eens de discussie aan. ze denken er verstand van te hebben en gaan tegen alles in wat logisch is, erger ik me dood aan.

Mooi antwoord, en je hebt daarmee nog eens gelijk ook :D Waarschijnlijk was ie jaloers op je.

Ik was met een vriend aan het praten die me vertelde dat je door whey enkel een gespierd bovenlichaam krijgt...:o

Terug
Naar boven