XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Hehe die ken ik.
"Ga je nu eten? We vertrekken binnen 3 uur al naar het restaurant" :roflol:

De blikken en opmerkingen die volgen als je dan tijdens het dessert op restaurant verteld dat je achteraf nog ergens iets gaat eten zijn ook altijd priceless :D

Vorige week vrijdag was echt te grappig. Kijk ik train in een echte p*ssy gym waarvan 80% vrouwen zijn ook trainers zijn 80% vrouwen. DBs gaan maar tot 30kg bv. Dus ik was biceps aant trainen eerst 42kg ez curls, dan 16kg hammers. Komt die trainer naar me toe je moet het niet zo zwaar doen als je ook al die oefening hebt gedaan. Maar goed eind van de training moest ik bij hem komen :S. Hij zegt je hebt een echt bodybuild schema he ik zeg ja. Hij zegt je weet dat als je het zo zwaar blifjt toen je over 7 jaar helemaal kapot bent. Ik zeg maar het is toch no pain no gain? hij zegt nee joh dat is achter haald van vroeger. Je kan makkelijk atletisch gespierd worden zonder pijn. Ik zeg oke oke verder maar niet op ingegaan. Ook als ik zo blijf door trainen kan ik over 6 jaar niet meer normaal lopen. Ik ben blij dat ik dit forum 1.5 jaar geleden heb gevonden en toen alles te weten ben gekomen. want als ik hier naar luister had ik nog steeds niks gegaind haha

Ik vind het wel een mooie opvatting dat je groot en sterk kan worden zonder zwaar te curlen. De meeste mensen zien het andersom.

Je bent dan ook ècht een BEESCHT

WHAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAA :roflol:

Jij natuurlijk wel met je 82kg bij 1,90m.

Echt élke keer op het werk als ik om 10:00 uur en om 14:00 uur ga eten zegt er wel een collega: 'als ik dat doe word ik echt dik'.

Moet je eens gaan beginnen met trainen dikke... :rolleyes:

Ik post tenminste een foto.
jij durft niet eens je stats te vermelden.

ja man
2cqfipf.png

:trollface:

2cqfipf.png

leget35, ik vind je zyzzposts echt k*t.

Laatst bewerkt:
@ Mc en marcel eindelijk mensen die mij begrijpen :)

Vraag aan een intructrice of ik mijn oefening wel goed doe. Ja ik stuur zo iemand om er naar te kijken.
Komen ze met zijn 2e naar de zaal ik doe hem voor. Tja ik weet het niet, maar jij doet ook zo veel met van die rare schema's en vage oefeningen waar wij bij onze sportschool helemaal niet mee bekent zijn.
het ging over de military press

Vraag aan een intructrice of ik mijn oefening wel goed doe. Ja ik stuur zo iemand om er naar te kijken.
Komen ze met zijn 2e naar de zaal ik doe hem voor. Tja ik weet het niet, maar jij doet ook zo veel met van die rare schema's en vage oefeningen waar wij bij onze sportschool helemaal niet mee bekent zijn.
het ging over de military press
Hun ouders waren ook niet echt bekend met condooms dan, godsamme. Ongehoord dat dat soort figuren daar dan werkt.

Ik train me benen niet want doe aan ijshockey, hebben jullie die wel eens gehoord.
Is wel een sterker argument dan die van de voetballers maar nog niet sterk genoeg ben ik bang voor.

Mijn ouders: je word helemaal hieper van die eiwitshakes, nog maar 1x per dag!! Ik ben gewoon vrolijk doorgegaan(2xper dag) na een maand vroeg ik aan mijn vader ik ben niet zo hieper he en hij zo van nee dat klopt lekker rustig, terwijl ik gewoon nog net zoveel eiwit nam:rolleyes:.

Hadden jullie dit ook: toen ik voor het eerst thuis kwam met een pot whey hun zo je gaat toch niet aan de anabole jongen.:roflol:

Wie is toch die zyyyzz ofzow waar iedereen het over heeft?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven