Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Why not sure?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"als je krachttraining doet terwijl je nog niet ben uitgegroeid scheuren je pezen af na 2 weken!!!"
zei een vriend tegen mij, want dat had zijn schaatsleren hem verteld.
Ik heb maar oke gezegd.

Vorige week vrijdag was echt te grappig. Kijk ik train in een echte p*ssy gym waarvan 80% vrouwen zijn ook trainers zijn 80% vrouwen. DBs gaan maar tot 30kg bv. Dus ik was biceps aant trainen eerst 42kg ez curls, dan 16kg hammers. Komt die trainer naar me toe je moet het niet zo zwaar doen als je ook al die oefening hebt gedaan. Maar goed eind van de training moest ik bij hem komen :S. Hij zegt je hebt een echt bodybuild schema he ik zeg ja. Hij zegt je weet dat als je het zo zwaar blifjt toen je over 7 jaar helemaal kapot bent. Ik zeg maar het is toch no pain no gain? hij zegt nee joh dat is achter haald van vroeger. Je kan makkelijk atletisch gespierd worden zonder pijn. Ik zeg oke oke verder maar niet op ingegaan. Ook als ik zo blijf door trainen kan ik over 6 jaar niet meer normaal lopen. Ik ben blij dat ik dit forum 1.5 jaar geleden heb gevonden en toen alles te weten ben gekomen. want als ik hier naar luister had ik nog steeds niks gegaind haha
Inderdaad, zoals bv eten. Als je echt al genoeg hebt, toch nog de rest vreten (oid).No pain no gain kun op vele manieren toepassen
Hoeft niet altijd de letterlijke vertaling te zijn.
Vorige week vrijdag was echt te grappig. Kijk ik train in een echte p*ssy gym waarvan 80% vrouwen zijn ook trainers zijn 80% vrouwen. DBs gaan maar tot 30kg bv. Dus ik was biceps aant trainen eerst 42kg ez curls, dan 16kg hammers. Komt die trainer naar me toe je moet het niet zo zwaar doen als je ook al die oefening hebt gedaan. Maar goed eind van de training moest ik bij hem komen :S. Hij zegt je hebt een echt bodybuild schema he ik zeg ja. Hij zegt je weet dat als je het zo zwaar blifjt toen je over 7 jaar helemaal kapot bent. Ik zeg maar het is toch no pain no gain? hij zegt nee joh dat is achter haald van vroeger. Je kan makkelijk atletisch gespierd worden zonder pijn. Ik zeg oke oke verder maar niet op ingegaan. Ook als ik zo blijf door trainen kan ik over 6 jaar niet meer normaal lopen. Ik ben blij dat ik dit forum 1.5 jaar geleden heb gevonden en toen alles te weten ben gekomen. want als ik hier naar luister had ik nog steeds niks gegaind haha
Had die gast maar gelijk dan ging het allemaal een stuk makkelijkerHier bij Beverly gym zijn de instructeurs gelukkig wel goed. Die praten tenminste, Zat eerst bij sportcentrum vredehof en daar zitten ze alleen maar te computeren.
Afijn.
Ik kom net beneden, ik had besloten dat ik geen ei ging bakken omdat de keuken volstond en er visite was, zodat ik geen gezeur zou krijgen. Ik wist 3 plakjes kipfilet ongezien uit de koelkast te pakken, maar toen ik 2 broodjes pakken was ik gepakt. ''Je gaat toch niet nu eten als we straks eten? '' ( Dit was om 16:15, we eten om 18:30 )
. (als ze mij 2 maandjes ofzo niet hebben gezien).
Je bent dan ook ècht een BEESCHTiedereen schrikt altijd als ze mij zien.
Iedereen wil ook altijd dat ik mijn armen ga aanspannen, echt irritant.
niemand vraagt ooit of ik mijn kuiten wil aanspannen
nog een citaat:
Moeder: Je moet niet zoveel eten, je word dik.
Is niet echt een citaat:
Krijg heel vaak te horen dat ik te zwaar train, ook van personal trainers op mijn sportschool..

Waar slaat dit op joh, wat kinderachtig. Vertel slechts wat ik meemaak. Deze foto is bovendien alweer 2 maanden oud. jammer dat jij het niveau weer eens omlaag haalt.Je bent dan ook ècht een BEESCHT
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
WHAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAA
me 2 brah