MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Is niet echt een citaat, maar sinds ik train steken mijn ouders écht alles op krachttraining. Als ik eens ziek ben ofzo, of zelfs als ik een slechte toets van frans heb ligt het aan de krachttraining.

Is niet echt een citaat, maar sinds ik train steken mijn ouders écht alles op krachttraining. Als ik eens ziek ben ofzo, of zelfs als ik een slechte toets van frans heb ligt het aan de krachttraining.

Dat doen mijn ouders nou ook vaak :o ze geven zelfs whey soms de schuld van bepaalde dingen :o

Volgends mijn vriendin heb ik een obsessie op eten met betrekking wat er allemaal in zit etc...

en dat het raar is dat ik tonijn op water verkies boven tonijn op olie.....

Shiiiit, die dude is echt gay in disguise, goddamn

Groot voor 16 jaar? sinds een week begonnen met creatine dus hoop nog groter te worden. hoge BF doet me op dit moment helemaal niks..

las ik hier net ergens ^^

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Shiiiit, die dude is echt gay in disguise, goddamn

Waar is zijn vermomming? Volgens mij is hij er aardig open in

Laatst bewerkt:
Waar is zijn vermomming? Volgens mij is hij er aardig open in
Mja weet ik veel, het de eerste google hits was hij met 'chickies', vandaar. Niet dat dat veel zegt maarja:p Youtube filmpjes had ik gemute omdat ik muziek aan het luisteren was:rolleyes:

Ik weet niet wat hier gaande is, maar iedereen houdt zn BEK over Zyzz JA?!

Zyzz is mijn held en ik ben verliefd op hem.

COME AT ME BRAH!

ik ben hierheen gestuurd omdat zyzz belachelijk gemaakt werd
who the **** is calling out zyzz?
y'wish u got a physique like him dont y'know lea derr right dat ass
vote zyzz king mofosho

Terug
Naar boven