Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

ik ben hierheen gestuurd omdat zyzz belachelijk gemaakt werd
who the **** is calling out zyzz?
y'wish u got a physique like him dont y'know lea derr right dat ass
vote zyzz king mofosho

Not sure if serieus.jpg

Is hij een soort van ecto god waar jullie tegen op kijken ofzow?

"Hmmm bij ons denken polen dat ze heel wat zijn veel musclevocht haha.......hollanders zijn over t algemeen sterker dan polen"

"Hmmm bij ons denken polen dat ze heel wat zijn veel musclevocht haha.......hollanders zijn over t algemeen sterker dan polen"

Zitten hier maar enkele Polen, maar het zijn allemaal buffels. :D Zitten ook allemaal aan de 'anabolica' :D

Shiiiit, die dude is echt gay in disguise, goddamn

Helemaal niks?Wie zegt dat dan?:dunno:
Jij hebt tenminste fans...:(

Qft!

Ohh ik dacht iemand van het forum haha net zoals sniperx waar ook iedereen over praat. Zonder KT is zzyz een persoon die het woord ''ecto'' heeft uitgevonden volgens mij.
Maar zulke figuren maar dan magerder lopen bij ons op de sportschool te flexen en te showen terwijl er niks te showen valt. Maar zoals iemand al eerder zei als ze mijn training maar niet in de weg zitten.

Oei gevoelige snaar geraakt?:(

Toad_-_Haters_Gonna_Hate.jpg

U MAD? Come at me bro! Come at me!
U mirin?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie is toch die zyyyzz ofzow waar iedereen het over heeft?

Zyzz is een australier die aan bodybuilding doet, hij is veel te vinden op bodybuilding.com /fit en andere van dat soort sites. Hij heeft het lichaam van een god en doet veel chicks echt een alpha.

Wat je in filmpjes en op foto's van hem ziet is allemaal geacteerd want hij loopt gewoon te trollen. Hij is dus bekend van bodybuilding.com en simplyshredded.com waar hij de 180+lbs wedstrijd dik heeft gewonnen, uiteraard omdat hij de enige god is.

King of troll, god of aesthetics.

Wil je meer weten : http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/zyzz-u-mad-brah-254661/

http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.html

[Link niet meer beschikbaar]

Staat zon beetje alles in wat er van hem bekend is, foto's filmpjes troll acties, facebook enz.

2cqfipf.png

s0vlsk.png

11rg3h3.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(no Homo)

Traps zijn niet echt geweldig bij die kerel op die foto hierboven. Wel mooi droog en in verhouding.

valt mee vind dat niet 1 van ze beste foto's btw,

best nette traps.

46357_428813007225_351749002225_4765970_6239373_n.jpg

Hij heeft op zich wel net lichaam, grote schouders/armen etc.
Alleen dat gedrag of is dat gespeeld in die vids?

OT: Nog 1 gisteren: Ik hoordde iemand zeggen: ga over paar weken aan de ababooltjuz.
Iemand anders: van ja waarom dan ofzowiets.
Hij: Ik wil gewoon beest worden GEK.

Ik ben er best vaak en zie hun niet zo heel vaak dus veel succes met groeien.

Laatst bewerkt:

OT: Nog 1 gisteren: Ik hoordde iemand zeggen: ga over paar weken aan de ababooltjuz.

gespeeld, hij heeft een aardig karakter en is willing to help others.

Mja, sommigen zitten ook op 2 sportscholen he. Maar goed, normaal gezien zegt het uiterlijk en gedrag al genoeg... 'ik wil gewoon beest worden GEK', juist:rolleyes: Dan moet je toch nog altijd eten en trainen haha.

Mja, sommigen zitten ook op 2 sportscholen he. Maar goed, normaal gezien zegt het uiterlijk en gedrag al genoeg... 'ik wil gewoon beest worden GEK', juist:rolleyes: Dan moet je toch nog altijd eten en trainen haha.

Ja klopt. Vond het wel grappig klinken tijdens het squatten, viel bijna voorover toen ik naar beneden zakte haha:P.

- Nu ik shakes drink ga ik binnenkort van 3 dagen per week naar 5 dagen per week trainen, want van shakes herstellen je spieren sneller (???)
- Nu ik shakes drink heb ik meer zaad, meer eiwitten jongee
- Nu ik shakes drink na het trainen blijven mn spieren niet zo lam de rest van de dag.. volgens mij zitten er veel koolhydraten in ofzo ?

En ja die laatste ging toch echt over whey-shakes :D

Je wordt dik

Terug
Naar boven